Συμβουλές

Με ποιό τρόπο πουλάτε;

light-bulb-1002783_1280-pixabay
Έχετε ένα εξαιρετικό προϊόν ή υπηρεσία. Έχετε μια φανταστική ιστοσελίδα και γνωρίζετε με ποια μέσα μπορείτε να προωθήσετε αυτό που πουλάτε για να προσεγγίσετε το αγοραστικό σας κοινό. Όμως πώς θα το παρουσιάσετε ώστε να μην βαρεθεί ο κόσμος;


2 βασικές αρχές ισχύουν στη διαφήμιση. Το μήνυμα που στέλνετε και η επανάληψη σε στοχευμένο ακροατήριο. Στέλνοντας το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά, λέγοντας τα ίδια σε κάθε email που στέλνετε σιγά σιγά θα παρατηρήσετε ότι ο κόσμος θα ξεκινήσει να διαγράφεται από τη λίστα σας, τα σχόλια και οι κοινοποιήσεις στα social media θα ελαττώνονται. Επειδή όπως πολύ καλά γνωρίζετε, ο καθένας αγοράζει για τους δικούς του λόγους. Και σίγουρα, δεν μπορεί να περιλαμβάνει το μήνυμά σας όλους τους πιθανούς λόγους ώστε να πιάσετε όσο το δυνατό μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών σας.

Κάποιοι εξακολουθούν να προωθούν τα προϊόντα/υπηρεσίες τους αναφέροντας τα χαρακτηριστικά τους. Τεχνικές προδιαγραφές και λεπτομέρειες σχετικά με αυτό που πουλάνε. Το ερώτημα εδώ είναι αν ο αποδέκτης των μηνυμάτων αυτών γνωρίζει για το προϊόν/υπηρεσία που θέλει να αγοράσει, έχει ήδη κάποιο ενδιαφέρον για να το αγοράσει και κάνει την έρευνα του για να βρει ποιο είναι το κατάλληλο στην αγορά. Αν, με λίγα λόγια, του είναι χρήσιμα όλα αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, πληροφορίες που θα τον βοηθήσουν να επιλέξει ή θα τα προσπεράσει και θα πάει κατευθείαν στην τιμή δίχως να γνωρίζει τι θα κερδίσει… Και ερχόμαστε στο αμέσως επόμενο τρόπο που δουλεύει καλύτερα.

Προωθήστε τα οφέλη του προϊόντος/υπηρεσία που πουλάτε. Τι θα κερδίσει ο πελάτης με το να το αγοράσει. Πώς θα τον βοηθήσει να τα πάει καλύτερα. Πώς με αυτό το προϊόν/υπηρεσία θα αντιμετωπίσει μια κατάσταση που τον απασχολεί. Ποια θα είναι τα μελλοντικά θετικά αποτελέσματα που θα κερδίσει με το να επενδύσει σε σας και σε αυτό που πουλάτε. Πέρα από τις προδιαγραφές, κάντε ένα βήμα παραπάνω και βάλτε τον να δει και να διαβάσει για ποιο λόγο θα πρέπει να το αγοράσει.

Ο άλλος τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας είναι να προωθήσετε το προϊόν/υπηρεσία σας τονίζοντας τις αρνητικές συνέπειες του που θα βιώσει αν δεν το αγοράσει. Ποιες θα είναι οι επιπτώσεις αν δεν το επιλέξει. Πουλάτε το ίδιο αλλά από μια διαφορετική γωνία. Τι θα του συμβεί στο μέλλον αν δεν χρησιμοποιήσει το προϊόν σας ή δεν αγοράσει την υπηρεσία σας.

Αυτός ο τρόπος απευθύνεται εξ’ολοκλήρου στο ανθρώπινο συναίσθημα το οποίο ευθύνεται για τις περισσότερες αν όχι όλες τις αποφάσεις αγοράς που κάνει ένας καταναλωτής. Και για να μην παρεξηγηθούμε. Ακόμη κι αν προσανατολίζεται στη αγορά ενός πράγματος με μοναδικό κριτήριο την χαμηλότερη τιμή, μπορεί να μην αγοράσει το πιο φθηνό ανάμεσα στα πιο φθηνά. Δείτε και από τον εαυτό σας. Δεν πάτε στο πιο φθηνό. Δεν αγοράζετε το πιο φθηνό ψωμί, δεν κάνετε την πιο φθηνή ιστοσελίδα για την εταιρεία σας, δεν ψωνίζετε τα πιο φθηνά ρούχα ή αυτοκίνητο. Δεν τρώτε στα πιο φθηνά εστιατόρια ή κάνετε τις πιο φθηνές διακοπές και ούτω κάθ΄εξής. Πάντα μα πάντα, πριν την τελική επιλογή «μπαίνει» το συναίσθημα σε μια αγορά.

Με τους παραπάνω τρόπους, μπορείτε να πουλήσετε το ίδιο προϊόν ή υπηρεσία ξανά και ξανά. Μόνο που το «πουλάτε» από διαφορετικές γωνίες στο αγοραστικό σας κοινό. Έτσι, δεν σας βαριέται ο πελάτης. Κρατάτε το ενδιαφέρον του ψηλά επειδή κάθε φορά του παρουσιάζετε κάτι καινούργιο.

Μεταξύ μας, πόσοι νομίζετε προωθούν τα προϊόντα τους αναφέροντας τα οφέλη τους και πόσοι αναφέροντας τις αρνητικές συνέπειες του να μην τα αγοράσουν; Για σκεφθείτε το! Οι περισσότεροι εφαρμόζουν τον πρώτο τρόπο ενώ λιγότεροι το δεύτερο. Δείτε ποιος από αυτούς έχει το μεγαλύτερο ποσοστό αλληλεπίδρασης και ανταπόκρισης και ξεκινήστε το marketing!

Καλές πωλήσεις!
 

Μοιραστείτε τα νέα

Similar Posts

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.