Ξενοδόχοι Θεσ/νικης: Παρέμβαση της Πολιτείας για παράνομα καταλύματα

Για τις συνέπειες που υφίσταται ο κλάδος στη Θεσσαλονίκη από την ύπαρξη παράνομων καταλυμάτων αναφέρεται σε ανακοίνωσή της η Ένωση Ξενοδόχων της πόλης, ζητώντας από την Πολιτεία να λάβει μέτρα.

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης απευθύνθηκε πρόσφατα εγγράφως προς την Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας του ΕΟΤ, με κοινοποίηση στον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, επισημαίνοντας πως παρά τις διαμαρτυρίες, τα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα – μαϊμού έχουν αυξηθεί σε αριθμό και διαφημίζονται, μάλιστα, μέσω των πιο γνωστών και έγκυρων τουριστικών sites, ως καταλύματα που παρέχουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε ανταγωνιστικές τιμές.

Από σχετικό έλεγχο που διενήργησε η Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού του ΕΟΤ διαπιστώθηκε πως δεν έχουν εκδοθεί ειδικά σήματα λειτουργίας για τα συγκεκριμένα καταλύματα και ζητήθηκε η συνδρομή του Τμήματος Τουριστικής Αστυνομίας Θεσσαλονίκης, η οποία, όπως αναφέρθηκε προφορικά, αδυνατεί να παρέμβει λόγω ανεπάρκειας προσωπικού και υλικοτεχνικής υποδομής.

Στο πλαίσιο αυτό, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης καλεί την Πολιτεία να δώσει άμεσα λύση στο πρόβλημα που μαστίζει την τοπική οικονομία και απαιτεί την πλήρη εφαρμογή των νόμων και την εντατικοποίηση της αστυνόμευσης, με σκοπό να προστατευτούν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις – μέλη της που λειτουργούν νόμιμα. 

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης δεσμεύεται να επαναφέρει το θέμα, αν δεν δοθεί άμεσα λύση, καθώς η συγκεκριμένη κατάσταση αποτελεί σοβαρό πλήγμα στον τουρισμό και στην εικόνα της πόλης, αλλά και ελλοχεύει κινδύνους για την ποιότητα και την ασφάλεια των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Μοιραστείτε τα νέα
Tourism Press

Tourism Press

Το Tourism Press είναι το ηλεκτρονικό περιοδικό για τη γνώση και την καινοτομία στον τουρισμό, που από το 2011 έχει ενεργή παρουσία στο διαδικτύο. Όραμα του είναι να αποτελέσει μία δεξαμενή γνώσεων και καλών πρακτικών στον τουρισμό κι ένα εργαλείο δουλειάς για όσους δραστηριοποιούνται στον κλάδο, συμβάλλοντας στη βελτίωση των επαγγελματικών δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού και εμμέσως στη βελτίωση της ποιότητας του τουριστικού προϊόντος. Απευθύνεται σε όλο το φάσμα του τουρισμού: επιχειρηματίες, εργαζομένους, σπουδαστές, εκπαιδευτικούς και σε όσους αναζητούν συμβουλές και ιδέες για να βελτιώσουν τη δουλειά τους και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.