Τη δυναμική αγορά του εξερχόμενου τουρισμού πολυτελείας του Αραβικού κόσμου προσεγγίζει αποτελεσματικά το πρόγραμμα Mykonos – Santorini – Aegean Islands Promo, προωθώντας το διαδραστικό προωθητικό υλικό της Μυκόνου (mykonosbest.eu) και της Σαντορίνης (santorinibest.eu) σε 10 περιοχές της Μέσης Ανατολής.
Μεταφρασμένοι στην Αραβική γλώσσα, οι διαδραστικοί οδηγοί της Μυκόνου και της Σαντορίνης θα μοιραστούν στην Διεθνή Τουριστική Έκθεση Arabian Travel Market στο Ντουμπάι (28/4 – 1/5/2019) καθώς και μέσω κορυφαίων Αράβων τουριστικών πρακτόρων πολυτελούς τουρισμού σε Άμπου Ντάμπι, Κατάρ, Ριάντ, Τζέντα, Μπαχρέιν, Ρας Αλ-Καϊμά, Λίβανο, Ομάν και Αίγυπτο.
“Είναι η πρώτη φορά που το διαδραστικό προωθητικό υλικό που έχει σχεδιαστεί ειδικά από το πρόγραμμα Mykonos – Santorini – Aegean Islands Promo για τους δύο πιο δημοφιλείς προορισμούς πολυτελούς τουρισμού, μεταφράζεται στην Αραβική γλώσσα και διανέμεται σε δέκα κύριες περιοχές καλύπτοντας το σύνολο του Αραβικού κόσμου. Πρόκειται για μία πολύ σημαντική αγορά εξερχόμενου τουρισμού για εμάς, καθώς στην πλειονότητά του ενδιαφέρεται για τον πολυτελή τουρισμό και αναμένεται να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη πηγή υψηλού εισοδηματικού επιπέδου τουριστών παγκοσμίως τα επόμενα χρόνια .”, δήλωσε ο Ambassador του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Εμπορίου της Νέας Υόρκης για το Αιγαίο και strategy manager του προγράμματος, κ. Κώστας Σκαγιάς.

Οι Άραβες ταξιδιώτες είναι γνωστοί για τις υψηλές ταξιδιωτικές τους δαπάνες και την προτίμησή τους στις πολυτελείς υπηρεσίες. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, το 2020, οι Άραβες τουρίστες αναμένεται να δαπανήσουν περί τα 94 δις δολάρια για ταξίδια στο εξωτερικό, αρκετά αυξημένα από το 2015 όπου δαπάνησαν περί τα 64 δις δολάρια. Οι δαπάνες αυτές αναμένεται να αυξηθούν γεωμετρικά τα επόμενα χρόνια καθώς προβλέπεται να φθάσουν τα 165 δις δολάρια και 216 δις δολάρια έως το 2025 και 2030 αντίστοιχα.
Το Tourism Press είναι το ηλεκτρονικό περιοδικό για τη γνώση και την καινοτομία στον τουρισμό, που από το 2011 έχει ενεργή παρουσία στο διαδικτύο. Όραμα του είναι να αποτελέσει μία δεξαμενή γνώσεων και καλών πρακτικών στον τουρισμό κι ένα εργαλείο δουλειάς για όσους δραστηριοποιούνται στον κλάδο, συμβάλλοντας στη βελτίωση των επαγγελματικών δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού και εμμέσως στη βελτίωση της ποιότητας του τουριστικού προϊόντος. Απευθύνεται σε όλο το φάσμα του τουρισμού: επιχειρηματίες, εργαζομένους, σπουδαστές, εκπαιδευτικούς και σε όσους αναζητούν συμβουλές και ιδέες για να βελτιώσουν τη δουλειά τους και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους.