“Η εικόνα ανθεκτικότητας του ελληνικού τουρισμού και η ταχύτατη αποκατάσταση της ομαλότητας θα επικοινωνηθεί στις αγορές του εξωτερικού με ειδική καμπάνια που θα ξεκινήσει άμεσα”, δήλωσε ο υπουργός τουρισμού, κ. Χάρη Θεοχάρης, κατά την επίσκεψή του στην Χαλκιδική.
Ταυτόχρονα στο πλαίσιο της καμπάνιας γίνεται ήδη ενημέρωση σε tour operators και Μέσα Ενημέρωσης του εξωτερικού για την Χαλκιδική ως δυναμικό τουριστικό προορισμό.
Στην ίδια κατεύθυνση κινούνται και τα γραφεία εξωτερικού του ΕΟΤ τα οποία με εντολή του υπουργού κ. Θεοχάρη και του υφυπουργού κ. Κόνσολα συμβάλλουν στην ενημέρωση των tour operators για την ταχύτατη επαναφορά της ομαλότητας στην περιοχή της Χαλκιδικής.
Ο κ. Θεοχάρης, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στην πληγείσες περιοχές, πραγματοποίησε σύσκεψη με τοπικούς φορείς του τουρισμού ενώ επισκέφθηκε και τραυματίες σε νοσοκομεία.
Κατά την διάρκεια των επαφών που είχε χθες και σήμερα ο υπουργός με τους τοπικούς φορείς του τουρισμού καθώς και εκπροσώπους μεγάλων tour operators διαπιστώθηκε ότι τα μηνύματα είναι θετικά και πώς οι μεγάλες αγορές αντέδρασαν με ψυχραιμία.
“Ο ελληνικός τουρισμός άντεξε. Οι ειδικές υποδομές επέδειξαν ανθεκτικότητα και δε σημειώθηκαν μαζικές αναχωρήσεις.”, δήλωσε ο κ. Θεοχάρης.

Δημοσιογράφος ειδική σε θέματα τουρισμού – σύμβουλος Μάρκετινγκ και πωλήσεων με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στο χώρο. Υπήρξε επί σειρά ετών αρχισυντάκτρια του επαγγελματικού περιοδικού “Τουριστική Αγορά” και υπεύθυνη έκδοσης του συνεδριακού οδηγού “MEETINGREECE” και έχει συνεργαστεί με την επιχειρηματική free press εφημερίδα “New Times”. Παράλληλα, διαθέτει μεγάλη εμπειρία στη διοργάνωση εκδηλώσεων και έκδοσης επαγγελματικών και τουριστικών οδηγών πληροφόρησης και προβολής. Το 2017 ανέλαβε την αποτελεσματική διεύθυνση έργου (project management) για την πρώτη εκδήλωση “Treasures of Greek Tourism” και τον ομώνυμο οδηγό. Το 2014 και το 2015 συνεργάστηκε με τις εκθέσεις “Greek Tourism Expo” και “100% Hotel Show” για το πρόγραμμα προσέλκυσης φιλοξενούμενων επισκεπτών (hosted buyers). Έχει σπουδάσει Ξενοδοχειακή Διοίκηση, Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ σε σχολές των ΗΠΑ ενών το 2012 βραβεύθηκε από SITE Ελληνικό τμήμα – Imic με το “Award of Excellence” για τη συνεισφορά της στην προβολή του Ελληνικού Τουριστικού προϊόντος στην Ελλάδα και το εξωτερικό.