Βελτιωμένη είναι η ψηφιακή απόδοση των ελληνικών ξενοδοχείων για το 2017 σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσαν πρόσφατα οι εταιρείες Nelios και Axia Hospitality. Πως καταναμέθηκαν οι κρατήσεις και ποιες οι κορυφαίες 5 εθνικότητες.
Αύξηση 107,49% στις απευθείας κρατήσεις μέσω διαδικτύου και 75,28% στα έσοδα που προέκυψαν από αυτές εμφάνισαν τα ελληνικά ξενοδοχεία το 2017 σε σύγκριση με το 2016.
Από τα στοιχεία προκύπτει ότι ολοένα και περισσότεροι κάνουν κράτηση μέσω του κινητού τους τηλεφώνου (+165,52%), χωρίς να παραγκωνίζεται ο ρόλος του επιτράπεζιου υπολογιστή (desktop) όπου οι κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 105,10%.
Απευθείας μέσω διαδικτύου κλείνουν διακοπές οι Έλληνες
Τη μεγαλύτερη αύξηση στις απευθείας διαδικτυακές κρατήσεις σημείωσαν για το 2017 οι Αυστραλοί (163%), οι Αμερικάνοι (160,18%) και οι Έλληνες (159,58%).
Η είσοδος της Ελλάδας στις λίστες με τις χώρες που παρουσιάζουν αυξητικές τάσεις στις απευθείας κρατήσεις, αποδεικνύει ότι ο Έλληνας καταναλωτής έχει εξοικειωθεί πλέον με τη χρήση του διαδικτύου για την επιλογή των διακοπών του και το εμπιστεύεται όλο και περισσότερο για τις αγορές του.
Κορυφαίοι προορισμοί ανά εθνικότητα
Οι Κυκλάδες αποδείχθηκε δημοφιλής προορισμός για Αμερικανούς, Κινέζους, Γάλλους, Άγγλους και Αυστραλούς ενώ στο υπόλοιπο Αιγαίο τις περισσότερες διανυκτερεύσεις πραγματοποίησαν Έλληνες, Τούρκοι, Αυστραλοί, Γάλλοι και Άγγλοι.
Στην Αθήνα, τις περισσότερες διανυκτερεύσεις πραγματοποίησαν Αμερικάνοι, Έλληνες, Γάλλοι, Άγγλοι και Γερμανοί.
Τα νησιά του Ιονίου εξακολουθούν να ανεβαίνουν στις προτιμήσεις του ταξιδιωτικού κοινού, αφού σύμφωνα με τα στοιχεία των Nelios και Axia Hospitality, η αύξηση του τζίρου στα καταλύματα του Ιονίου έφτασε το 24,12%. Τις περισσότερες διανυκτερεύσεις πραγματοποίησαν Άγγλοι, Έλληνες, Ιταλοί, Γερμανοί και Αυστραλοί.
H είσοδος του Ιράν στη λίστα των χωρών που σημείωσαν αύξηση – ρεκόρ στη μέση αξία / online κράτηση, επιβεβαιώνει τις πρόσφατες προβλέψεις ότι η χώρα αυτή αποτελεί τη νέα αναδυόμενη δύναμη στον
Τουρισμό – τόσο ως προορισμός όσο και ως τουριστική αγορά. Παρόλα αυτά, οι κλασικές αγορές της Γερμανίας, του Ην. Βασιλείου, της Γαλλίας και της Αμερικής εξακολουθούν να είναι σημαντικές για τον Ελληνικό Τουρισμό.
Αυξημένη η μέση τιμή δωματίου και η μέση πληρότητα
Πάνω από 9% φαίνεται να αυξήθηκε η μέση τιμή δωματίου των ξενοδοχείων ενώ παράλληλα αυξημένη πάνω από 5% εμφανίστηκε και η μέση πληρότητα.
Τα στοιχεία προκύπτουν από τα δεδομένα (Google Αnalytics, WebHotelier, OTA’s Εxtranets, PMS ξενοδοχείων) 260 ξενοδοχείων, όλων των τύπων στους περισσότερους προορισμούς της Ελλάδας και αφορούν το 8μηνο Ιανουάριος – Αύγουστος 2017 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2016.