Αισθητή η παρουσία της Θεσσαλονίκης στην ITB

Συναντήσεις εκπροσώπων της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης στην ΙΤΒ 2017

Θετικά είναι τα μηνύματα για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης, από τη Γερμανική αγορά, σύμφωνα με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης που συμμετείχε στη Διεθνή Έκθεση ΙΤΒ.

Η σημαντική δυναμική που παρουσιάζει η Ελλάδα στη γερμανική αγορά όσον αφορά το ενδιαφέρον του κοινού και τις κρατήσεις για διακοπές, ευνοεί ιδιαίτερα τη Θεσσαλονίκη. Η «νύμφη του Βορρά» εμφανίζεται ενισχυμένη στις προτιμήσεις των Γερμανών, για τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που συνδυάζει ως προορισμός, ανεβάζοντας τα επίπεδα αισιοδοξίας για ένα καλύτερο 2017 στον τομέα του τουρισμού της περιοχής. 

Αυτό είναι και το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει από τη συμμετοχή της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης στη διεθνή τουριστική έκθεση ITB που διεξάγεται κάθε χρόνο στο Βερολίνο. 

Το δεύτερο συμπέρασμα είναι ότι η Θεσσαλονίκη – εκτός από το city break – μπορεί να προωθήσει με αξιώσεις στην «ισχυρή» γερμανική αγορά πολλές και διαφορετικές πτυχές θεματικού τουρισμού. Ήδη εξαιτίας της υψηλής ζήτησης που εμφανίζει η χώρα μας στα γερμανικά τουριστικά πακέτα του 2017, υπήρξε έντονο ενδιαφέρον για νέα projects και όχι μόνο στη γερμανική, αλλά και σε άλλες αγορές – στόχους. Για το σκοπό αυτό, στις συζητήσεις που έγιναν στο πλαίσιο της ΙΤΒ, ανάμεσα στην ΕΞΘ και εκπροσώπους φορέων και επαγγελματίες του τουρισμού, αποφασίστηκε να πρωταγωνιστήσει η Θεσσαλονίκη σε καινούργια projects τα οποία και θα προωθηθούν στο ταξιδιωτικό κοινό που «διψά» για εναλλακτικές προτάσεις. Συγκεκριμένα, την προσοχή της γερμανικής αγοράς προσέλκυσαν τα μνημεία UNESCO, ο φυσιολατρικός τουρισμός, καθώς και οι συνδυαστικές εκδρομές σε κοντινά σημεία αρχαιολογικού ή άλλου ενδιαφέροντος με επίκεντρο τη Θεσσαλονίκη.

Η ΕΞΘ συμμετείχε για άλλη μια φορά στο ITB speed networking και τα προγραμματισμένα ραντεβού που πραγματοποιήθηκαν στο δικό της σταντ στο περίπτερο του ΕΟΤ, ξεπέρασαν τα πενήντα. Μεταξύ αυτών, πραγματοποιήθηκαν ραντεβού με εκπροσώπους των DER Touristik, Medina Reisen, FTI Group, JET2.COM, Trivago, Review Pro, ABTA, Condé Nast Traveller κ.ά. 

Ιδιαίτερα πετυχημένες ήταν οι επαφές που είχε η ΕΞΘ με δημοσιογράφους από έγκριτα γερμανικά ΜΜΕ διεθνούς εμβέλειας. Πολύ σημαντική ήταν η συνάντηση που είχαν τα στελέχη της ΕΞΘ με στελέχη του γερμανικού National Geographic, όπου εξαιτίας της ιδιαίτερης προβολής που έτυχε το επικείμενο αφιέρωμα που θα φιλοξενηθεί τον Απρίλιο στο αντίστοιχο βρετανικό περιοδικό, το γερμανικό έντυπο εκδήλωσε έντονο ενδιαφέρον για την προβολή της Θεσσαλονίκης, αλλά και για συνεργασία με την ΕΞΘ σε νέες προωθητικές ενέργειες.

Η ΕΞΘ φιλοξένησε στο περίπτερό της στελέχη του δήμου Θεσσαλονίκης και του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Νομού Θεσσαλονίκης, με στόχο την κοινή παρουσίαση του προορισμού για το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα. Όσον αφορά στους επισκέπτες της έκθεσης, προμηθεύτηκαν πλούσιο υλικό για την ιστορία, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τις κοντινές αποδράσεις και τις ξενοδοχειακές μονάδες της πόλης. 

Την ΕΞΘ εκπροσώπησαν ο πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, ο αντιπρόεδρος του Δ.Σ. κ. Κωνσταντίνος Τορνιβούκας και η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κ. Χρύσα Σαραβέλου, ενώ συμμετείχαν και αρκετά στελέχη των ξενοδοχείων της πόλης. 

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.