Ανάδειξη της ιστορικής παράδοσης της Μυκόνου στη Νέα Υόρκη μέσω καινοτόμων εφαρμογών

papaioannou-skagias600web

Συνάντηση της προέδρου του HACC New York, κας Νάνσυ Παπαϊωάννου με τον Ambassador του Επιμελητηρίου, Κώστα Σκαγιά για το πλάνο προβολής της Μυκόνου 2019. Επιθυμία της προέδρου να προβάλει και να αναδείξει την ιστορία της ιδιαίτερης πατρίδας της, της Μυκόνου, στις ΗΠΑ και ιδιαίτερα στην Νέα Υόρκη.

Το Ελληνο-Αμερικανικό Επιμελητήριο Εμπορίου της Νέας Υόρκης (HACC New York) και η ομάδα του Project Mykonos Promo – Greek South Aegean Islands Promo – MTC Group συνεργάζονται για να αναδείξουν την ιστορία της Μυκόνου στην αμερικάνικη μεγαλούπολη μέσω σύγχρονων μεθόδων και εφαρμογών, την προσεχή περίοδο 2018 -2019.

Το concept του πλάνου προβολής αποτελεί πρωτοβουλία της Ελληνο-Αμερικανής προέδρου του HACC New York, με καταγωγή από τη Μύκονο, κας Νάνσυ Παπαϊωάννου, το οποίο συζητήθηκε κατά τη συνάντησή της με τον, επίσης Μυκονιάτη, κ. Κώστα Σκαγιά, υπεύθυνο στρατηγικής και υλοποίησης του Project Mykonos Promo και εκπρόσωπο του Επιμελητηρίου για το Αιγαίο, με έδρα τη Μύκονο.

Κατά τη συνάντηση, η κα Παπαϊωάννου εξέφρασε την επιθυμία να αναδειχθεί η ιστορία του νησιού και των κατοίκων της, η παράδοση, η αρχιτεκτονική και η γραφικότητα της περιοχής με στόχο να διατηρηθεί η αυθεντικότητα του και η προσέλκυση υψηλού μορφωτικού και οικονομικού επιπέδου επισκεπτών από τις ΗΠΑ και ιδιαίτερα από τη Νέα Υόρκη.

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Κώστας Σκαγιάς, παρουσίασε στην κα Παπαϊωάννου τις σύγχρονες μεθόδους προβολής του νησιού διεθνώς, σχεδιασμένες από ομάδα ειδικών στις σύγχρονες τεχνολογίες και στον τουρισμό από Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Μύκονο (MTC Group team και www.MykonosBest.eu team), που “παντρεύουν” τις παραδοσιακές μορφές προώθησης με τις ψηφιακές καινοτόμες εφαρμογές.

Ιδιαίτερη έμφαση, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, δόθηκε στις νέες εφαρμογές για κινητά που αναπτύσσονται υπό την αιγίδα του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Εμπορίου της Νέας Υόρκης.

Πρόκειται για ένα περιβάλλον από καινοτόμες εφαρμογές και διαδραστικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης που στόχο έχουν την προσέλκυση ποιοτικού νεανικού τουρισμού και την ενίσχυση του ενδιαφέροντος τους για το νησί.

Εφαρμογές που συνδυάζουν το έντυπο με το ψηφιακό, αξιοποιώντας την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) και της άμεσης ανταπόκρισης με έγκυρες πληροφορίες για το νησί και τα Platinum Members του προγράμματος Mykonos Promo – www.MykonosBest.eu.

Οι εφαρμογές για τη Μύκονο αναμένεται να είναι σε πλήρη ανάπτυξη τον επόμενο μήνα και θα παρουσιαστούν στις μεγαλύτερες και σημαντικότερες τουριστικές και ταξιδιωτικές εκθέσεις του εξωτερικού.

 

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.