Κ.Κωνσταντινίδης: Η ελληνική γαστρονομία θα μπορούσε να είναι μία από τις «ταυτότητες» του τουρισμού μας

“Στο φετινό IMIC θα διερευνήσουμε τρόπους και πρακτικές ανάδειξης της γαστρονομικής κληρονομιάς και των προϊόντων κάθε τόπου και ταυτόχρονα προσέλκυσης περισσότερων και «ποιοτικότερων» τουριστών.”, αναφέρει σε συνέντευξή του στο Tourism Press, ο κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης, διοργανωτής του συνεδρίου, που πραγματοποιείται για 8η συνεχή χρονιά, δίνοντας μία γεύση για αυτό που θα επακολουθήσει την Τετάρτη 15 και Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012, στο ξενοδοχείο Ledra Marriott.

Ο κ. Κωνσταντινίδης μίλησε επίσης στο Tourism Press και για την πορεία της φετινής τουριστικής σαιζόν καθώς και για το ρόλο της γαστρονομίας μας στη βελτίωση του τουριστικού προϊόντος της χώρας.

Η Γαστρονομία, γενικότερα, είναι κυρίαρχο θέμα στα δύο πιο πρόσφατα συνέδρια του IMIC. Ποιο είναι το πραγματικό μήνυμα που θέλετε να επικοινωνήσετε μέσω της θεματολογίας αυτής και ποιοί οι επιθυμητοί αποδέκτες;

Ο παγκόσμιος τουρισμός περνά σήμερα μια φάση μεγάλης αλλαγής στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι προγραμματίζουν τις διακοπές τους. Ο σύγχρονος τουρίστας απαιτεί περισσότερο αυθεντικές εμπειρίες, πέρα από το στερεότυπο «ήλιος και θάλασσα». Τα τελευταία χρόνια σημειώνεται επίσης αυξημένο ενδιαφέρον για ταξιδιωτικές εμπειρίες που σχετίζονται με τη γαστρονομία και τα τοπικά προϊόντα. Φαίνεται πως το φαγητό είναι κάτι που όλο και περισσότεροι από μας θυμόμαστε από τα ταξίδια μας. Οι έρευνες δείχνουν ότι όσοι ταξιδεύουν τόσο για αναψυχή όσο και για επαγγελματικούς λόγους ψάχνουν για τη γαστρονομία της περιοχής προτού κλείσουν το ταξίδι τους.

Το φετινό IMIC απευθύνεται κυρίως στους ανθρώπους του τουρισμού με στόχο να τους ενημερώσει και να τους πείσει να αξιοποιήσουν τη γαστρονομία σε όφελος τόσο των τουριστικών επιχειρήσεων όσο και των τοπικών οικονομιών και κοινωνιών.

Πιστεύετε ότι θα πρέπει ο Ελληνικός τουρισμός να αποκτήσει την ταυτότητά του μέσω της Γαστρονομίας και γιατί;

Η ελληνική γαστρονομία θα μπορούσε να είναι μία από τις «ταυτότητες» του τουρισμού μας. Μια σειρά συγκριτικά πλεονεκτήματα που έχουμε σαν προορισμός θα πρέπει να αποτελέσουν ένα σύνολο «ταυτοτήτων» του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Ποια είναι τα κύρια σημεία στα οποία θα επικεντρωθεί η φετινή διοργάνωση και με με ποιο τρόπο, πιστεύετε, ότι θα συμβάλλει στην αναβάθμιση του ρόλου του τουρισμού στη χώρα μας;

Στο φετινό IMIC θα διερευνήσουμε τρόπους και πρακτικές ανάδειξης της γαστρονομικής κληρονομιάς και των προϊόντων κάθε τόπου και ταυτόχρονα προσέλκυσης περισσότερων και «ποιοτικότερων» τουριστών. Στα θέματα του συνεδρίου περιλαμβάνονται ακόμα: η «επικοινωνία της γαστρονομίας», το «ελληνικό πρωινό στα ξενοδοχεία», ο «οινικός τουρισμός» και άλλα πολλά που από τη φύση τους συμβάλλουν στην αναβάθμιση του ρόλου του τουρισμού στη χώρα.

Ποιες είναι οι εκτιμήσεις σας για την πορεία του Ελληνικού τουρισμού τη φετινή χρονιά;

Είναι νωρίς για εκτιμήσεις. Οι συνθήκες που θα επικρατήσουν στο αμέσως επόμενο διάστημα, σε σχέση με το πολιτικό και το οικονομικό περιβάλλον στην χώρα μας, θα καθορίσουν την φετινή πορεία του Ελληνικού Τουρισμού. Προς το παρόν η περιρρέουσα ατμόσφαιρα δεν ευνοεί τον τουρισμό καθώς κάνει διστακτικούς να αποφασίσουν, όσους θα ήθελαν να επιλέξουν φέτος την Ελλάδα για τις διακοπές τους.
 

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.