Η μηχανή σύγκρισης τιμών τουριστικών υπηρεσιών, Skyscanner πραγματοποίησε την πρώτη της παρουσίαση στην Ελλάδα με θέμα «Ταξίδεψε έξυπνα με την Skyscanner».
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας με οικοδεσπότες τον Murat Ozkok-Ohr, Skyscanner Growth Manager και τη Σταματίνα-Σεμίνα Μεγρέμη, Junior Growth Executive, οι οποίοι ταξίδεψαν στην Αθήνα από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Εδιμβούργο.
Ο Murat Ozkok-Ohr τόνισε ότι η Skyscanner προσφέρει στον ταξιδιώτη εργαλεία (tools) & features που βοηθούν τον ταξιδιώτη να βρει φθηνά αεροπορικά/ξενοδοχεία/ενοικίαση αυτοκινήτου σε όλον τον κόσμο κι έδωσε έμφαση στις ταξιδιωτικές συνήθειες των Ελλήνων χρηστών μέσα από ένα mini Skyscanner quiz:
- Για ποια χώρα ψάχνουν περισσότερο αεροπορικά εισιτήρια οι ‘Έλληνες;
- Ποια πόλη είναι η πιο δημοφιλής στις αναζητήσεις των Ελλήνων;
- Από ποια χώρα είναι η Ελλάδα πιο δημοφιλής προορισμός στην αναζήτηση;
- Πόσο νωρίτερα από την ημέρα του ταξιδιού κλείνουν αεροπορικά εισιτήρια οι ‘Έλληνες;
Ο Murat Ozkok-Ohr τόνισε ότι αυτού του είδους τα δεδομένα είναι μόνο ένα μικρό δείγμα των στοιχείων που έχει η Skyscanner στη διάθεσή της!
Στη συνέχεια, κληρώθηκαν οι σωστές απαντήσεις και δυο τυχεροί κέρδισαν από δυο εισιτήρια μετ’ επιστροφής με τη νέα διεθνή αεροπορική εταιρεία COBALT με έδρα την Κύπρο.
Η Skyscanner είναι μηχανή σύγκρισης τιμών αεροπορικών εισιτηρίων, ξενοδοχείων και ενοικίασης αυτοκινήτου.
Τη διοργάνωση του event “ Tαξίδεψε έξυπνα με την Skyscanner!” είχε η ΤCS, ένα marketing agency που ειδικεύεται στο influencers marketing σε Ευρώπη, Νότια Αμερική, Αυστραλία και Αφρική.