Η έμφαση της τουριστικής προβολής του Ελληνικού τουρισμού μέσω των social media επέδρασε θετικά στα μεγέθη του κλάδου, υποστήριξε ο Υπουργός Πολιτισμού & Τουρισμού κ.Παύλος Γερουλάνος, στο πλαίσιο της παρέμβασης του στην εκδήλωση της Google.
Ο κ. Γερουλάνος, αναφέρθηκε στη δυναμική παρουσία του Visit Greece, επίσημου site του EOT, στην αλλαγή φιλοσοφίας της λειτουργίας του πριν από δύο χρόνια και στην ενεργό του παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Βάσει των στοιχείων που παρουσίασε, στη χώρα μας εμφανίζεται αύξηση των αφίξεων και των κρουαζιεροπλοίων που προσέγγισαν το λιμάνι του Πειραιά από το 2010 μέχρι και σήμερα, γεγονός που ο Υπουργός Πολιτισμού & Τουρισμού το συνδέει με την αλλαγή στρατηγικής της τουριστικής προβολής και την έμφαση που δόθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media).