Π.Γερουλάνος: Τα social media επέδρασαν θετικά στον Ελληνικό τουρισμό

Η έμφαση της τουριστικής προβολής του Ελληνικού τουρισμού μέσω των social media επέδρασε θετικά στα μεγέθη του κλάδου, υποστήριξε ο Υπουργός Πολιτισμού & Τουρισμού κ.Παύλος Γερουλάνος, στο πλαίσιο της παρέμβασης του στην εκδήλωση της Google.

Ο κ. Γερουλάνος, αναφέρθηκε στη δυναμική παρουσία του Visit Greece, επίσημου site του EOT, στην αλλαγή φιλοσοφίας της λειτουργίας του πριν από δύο χρόνια και στην ενεργό του παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Βάσει των στοιχείων που παρουσίασε, στη χώρα μας εμφανίζεται αύξηση των αφίξεων και των κρουαζιεροπλοίων που προσέγγισαν το λιμάνι του Πειραιά από το 2010 μέχρι και σήμερα, γεγονός που ο Υπουργός Πολιτισμού & Τουρισμού το συνδέει με την αλλαγή στρατηγικής της τουριστικής προβολής και την έμφαση που δόθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media).

Ο κ. Γερουλάνος, επίσης, στην ομιλία του αναφέρθηκε και στις προσπάθειες που γίνονται από το Υπουργείο για το άνοιγμα των νέων αγορών και κυρίως για τη διευκόλυνση των διαδικασιών θεώρησης ταξιδιωτικών εγγράφων (visa).
“Βοηθήσαμε κι εμείς με τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό, για πρώτη φορά δέχτηκαν οι υπάλληλοι από μία υπηρεσία να πάνε σε μία άλλη, βοηθήσαμε κυρίως τη Ρωσία, κι άρχισε να αυξάνεται ο τουρισμός. Είχαμε τα τελευταία δύο χρόνια εντυπωσιακές αυξήσεις από τη Ρωσία, από το Ισραήλ, από την Τουρκία, απ’ τη Σερβία.”, τόνισε ο υπουργός.
Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.