«Συμμετοχή του ARGO TRAVEL GROUP στη LUXPERIENCE και την ITB ASIA»

luxperience_pic_copy

Οι δύο αυτές συμμετοχές εντάσσονται στο ευρύτερο ετήσιο προγραμματισμό του Ομίλου της Αργούς για το 2019 ο οποίος περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την ενεργή παρουσία σε 18 συνολικά εκθέσεις ανά τον κόσμο ώστε να εξυπηρετηθούν οι σημαντικότερες αγορές, να ενισχυθούν οι υφιστάμενες συνεργασίες και να δημιουργηθούν νέες πολλά υποσχόμενες.

To ARGO TRAVEL GROUP παρουσίασε στη LUXPERIENCE τις υπηρεσίες του εξειδικευμένου Τμήματος Τουρισμού Πολυτελείας του Ομίλου, ARGOPlatinum, το οποίο απευθύνεται σε επισκέπτες της χώρας με υψηλές απαιτήσεις κι εξατομικευμένες ανάγκες. Ταυτόχρονα, εγκαινίασε στην Αγορά της Αυστραλίας τα Προγράμματα Πολιτιστικού, Θρησκευτικού κι Εκπαιδευτικού Τουρισμού της TracesofGreece τα οποία προσφέρονται στη διεθνή ακαδημαϊκή κι όχι μόνο κοινότητα με την υποστήριξη του Πανεπιστημίου Αθηνών. Η εμπειρία της LUXPERIENCE επιβεβαίωσε τη δυναμική της αγοράς της Αυστραλίας η οποία παρουσιάζει σταθερή άνοδο τόσο σε επίπεδο αφίξεων όσο και σε κατά κεφαλήν κατανάλωση από τους Αυστραλούς ταξιδιώτες. Πρόκειται για μια αγορά με συνειδητοποιημένους καταναλωτές που αναζητούν ξεχωριστές εμπειρίες στα πρότυπα των απαιτήσεων των ταξιδιωτών από τον ανεπτυγμένο κόσμο. Επιδίωξη του Ομίλου της Αργούς είναι καθ’ομολογίαν του Διευθυντή Πωλήσεων & Μάρκετινγκ στα τοπικά Μέσα, κ. Στρατή Βουρσούκη, «η αναγνώριση των ιδιαίτερων απαιτήσεων των επισκεπτών εξ Αυστραλίας ώστε αφενός να εξυπηρετηθούν στον υψηλότερο δυνατό βαθμό και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο κι αφετέρου να καταστεί η Ελλάδα ένας από τους ελκυστικότερους προορισμούς».

Αντίστοιχα, η αθρόα προσέλευση επαγγελματιών τουρισμού από την ΝΑ Ασία στην ITB Asia και το ενδιαφέρον τους τόσο για τον προορισμό Ελλάδα όσο και τις υπηρεσίες του Ομίλου, μας επιτρέπει να προσδοκούμε σε ακόμα μεγαλύτερη αύξηση των αφίξεων από αγορές λιγότερο ανεπτυγμένες αλλά πολλά υποσχόμενες για τα ελληνικά δεδομένα όπως το Βιετνάμ, η Ινδονησία κι η Μαλαισία.

Το ARGO TRAVEL GROUP δεσμεύεται να συνεχίσει την προσπάθεια καθιέρωσης της Ελλάδας ως ένα προορισμό για όλες τις μορφές τουρισμού καθόλη τη διάρκεια του έτους οχυρώνοντάς την με αυτόν τον τρόπο απέναντι σε οποιαδήποτε ατυχή συγκυρία όπως η χρεοκοπία της Thomas Cook.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.