Το 100% Hotel Workshop Tour παρουσίασε για πρώτη φορά ενδιαφέροντα case studies σε όλη την Ελλάδα σε συνεργασία με σημαντικές εταιρείες, με την αποδοχή του κοινού να είναι σημαντική, εφαρμόζοντας τη νέα λογική και στα επίσημα workshops του 100% Hotel Show 2019.
Η Demand Fairs & Media, διοργανώτρια εταιρεία του 100% Hotel Show, λάνσαρε για πρώτη φορά την παρουσίαση επιλεγμένων Case Studies ως τμήμα των θεματικών sessions, έτσι ώστε να διασφαλίσει τη δυναμική προβολή των εταιρειών, εξασφαλίζοντας παράλληλα και υψηλής ποιότητας πληροφορίες καθώς και χρήσιμες ιδέες για τους συμμετέχοντες στα Workshops.
Η ομάδα της διοργάνωσης συνεργάστηκε στενά με τα στελέχη των εταιρειών, επιλέγοντας τις λύσεις που παρουσιάζουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την Ξενοδοχειακή και Αρχιτεκτονική αγορά, δημιουργώντας ενδιαφέρον περιεχόμενο το οποίο και εντάχθηκε στο πλαίσιο των συνολικών παρουσιάσεων.
1. Το σύγχρονο τεχνολογικό ξενοδοχειακό προφίλ από τη Vimar
Με την τεχνολογία να αποτελεί ένα από τα σημεία αναφοράς για την ποιότητα ενός ξενοδοχείου, η Vimar παρουσίασε μια σειρά από λύσεις που θα ενισχύσουν εκ προδιαγραφής τον σύγχρονο χαρακτήρα ενός ξενοδοχείου. Εκτός από τον δεδομένο για τις ημέρες μας εξοπλισμό, που περιλαμβάνει πρίζες με USB και μοντέρνους διακόπτες, παρουσιάστηκαν και νέες προτάσεις αυτοματισμού και ελέγχου της ενέργειας, νέες λύσεις σε σχέση με την παροχή wi-fi σε δύσκολα σημεία, αλλά και καινοτόμα προϊόντα όπως αντιβακτηριακές πρίζες, που επιβάλλονται από τα σήματα πιστοποίησης. Κατά τη διάρκεια του case study παρουσιάστηκε μια πλήρης σειρά λύσεων, από τα δωμάτια μέχρι και το spa, υπογραμμίζοντας την τεράστια εμπειρία της Vimar στον ξενοδοχειακό κλάδο.
2. Το Scent Marketing στα Ξενοδοχεία από τη Scent Plus
Η συνολική εμπειρία στα ξενοδοχεία είναι πλέον στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των ξενοδόχων, καθώς επηρεάζει τόσο τις κριτικές όσο και τις καταναλώσεις, και η πρωτότυπη λύση της Scent Plus προσέλκυσε το μεγάλο ενδιαφέρον του κοινού. Με άξονα το Scent Marketing, η εταιρεία Scent Plus, αφού επεξήγησε στο κοινό τον νέο όρο και τις προοπτικές του, παρουσίασε τρόπους δημιουργίας εξατομικευμένου αρώματος ενός ξενοδοχείου, αλλά και εφαρμογές που ενισχύουν τις πρακτικές του housekeeping, αυξάνοντας την ικανοποίηση. Τέλος, η εφαρμογή του Scent Marketing στα εστιατόρια αποτέλεσε κορυφαία ιδέα για F&B Upselling, κερδίζοντας τις εντυπώσεις του κοινού.
3. Η εξοικονόμηση ενέργειας σε αριθμούς από την LG
Καθώς η εξοικονόμηση ενέργειας αποτελεί ένα από τα κομβικότερα ζητήματα για τον ξενοδόχο, η LG κλήθηκε να επεξηγήσει τα οφέλη, όχι με περιγραφικό τρόπο αλλά με αριθμούς. Παρουσιάζοντας 2 παραδείγματα, ενός resort που αντικατέστησε τα συστήματα παροχής ζεστού νερού, και ενός μικρότερου ξενοδοχείου που επένδυσε σε σύγχρονες τεχνολογίες ψύξης-θέρμανσης, αναλύθηκαν οι εντυπωσιακά μειωμένοι αριθμοί στα ποσά ετήσιας επένδυσης σε ενέργεια, αποδεικνύοντας τη σημασία των λύσεων εξοικονόμησης ενέργειας.
4. Αρχιτεκτονικός Φωτισμός Ξενοδοχείου από την IFI
Αν και πλέον είναι γνωστή η σημασία της ξεχωριστής Αρχιτεκτονικής Μελέτης Φωτισμού ενός ξενοδοχείου από εξειδικευμένους συνεργάτες, αποτέλεσε σημείο αναφοράς σχεδόν όλων των παρουσιάσεων του Tour, σε σχέση με το Design. Στο Workshop της Κύπρου, η IFI παρουσίασε δύο εντυπωσιακά παραδείγματα από ξενοδοχεία που κατάφεραν να αναδειχθούν μέσω της μοναδικής εμπειρίας που παρείχαν λόγω ειδικής μελέτης φωτισμού, με το κοινό του workshop να εκφράζει τον ενθουσιασμό του για το υψηλής αξίας αποτέλεσμα. Εκτός από τα παραδείγματα, η IFI έδωσε και σύντομες συμβουλές σε σχέση με τον φωτισμό ενός ξενοδοχείου, ενώ απάντησε και στις ενδιαφέρουσες ερωτήσεις του κοινού.
5. Το αλουμίνιο ως design υλικό από την Europa
Η κατασκευή και η ανακαίνιση των ξενοδοχείων αποτελεί πάντα ένα σημαντικό ζήτημα, με τα υλικά να παίζουν σημαντικό ρόλο τόσο σε επίπεδο κόστους όσο και σε επίπεδο ποιότητας. Το case study της εταιρείας Europa προκάλεσε ιδιαίτερη εντύπωση, καθώς για πρώτη φορά αναλύθηκαν όλες οι πτυχές τού αλουμινίου, ως ένα αμιγώς ελληνικό προϊόν με ανακυκλώσιμη υπόσταση, το οποίο πέρα από τις κλασικές εφαρμογές του χρησιμοποιείται πλέον και ως υλικό διαμόρφωσης cutting edge design. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτέλεσε το ξενοδοχείο Leivatho Boutique Hotel που βάσισε μεγάλο μέρος της κατασκευής του στο αλουμίνιο, δημιουργώντας ένα μοναδικό αποτέλεσμα τόσο σε επίπεδο design όσο και κατασκευής, δείχνοντας όλες τις προεκτάσεις του αλουμινίου ως υλικό.
6. Unexpected Digital Services από τη WeRcomm
Με τα ξενοδοχεία να προσπαθούν να αναβαθμίσουν την εμπειρία του επισκέπτη, οι καινοτόμες digital λύσεις έρχονται στο top of the list των ξενοδόχων. Η εταιρεία WeRcomm παρουσίασε ένα άκρως ενδιαφέρον case study σε σχέση με μια καινοτόμα υπηρεσία ενημέρωσης των επισκεπτών των ξενοδοχείων, που μέσω ενός σύγχρονου app, μπορεί να έχει πρόσβαση σε όλες τις εφημερίδες και περιοδικά της χώρας του. Η υπηρεσία αυτή, που κρατάει updated τους επισκέπτες, φαίνεται να είναι η σύγχρονη τάση που εφαρμόζουν μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων, ενώ έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την εταιρεία WeRcomm. Εκτός από την πρόσβαση στον τύπο, η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα ανάγνωσης βιβλίων και διαφόρων εκδόσεων, κάνοντας upgrade την in hotel εμπειρία.