4o Travel Trade Athens: Αριθμός ρεκόρ 3.000 συναντήσεων

travel-trade-athens-2016

Πάνω από 3.000 συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν, μεταξύ ξένων τουριστικών επιχειρήσεων και ελληνικών για την προώθηση της Αθήνας, στο φετινό Travel Trade Athens που διοργάνωσε για 4η συνεχή χρονιά ο δήμος Αθηναίων, μέσω της Εταιρίας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ).

Οι 95 επιλεγμένοι της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς, που ήρθαν στην Αθήνα, πραγματοποίησαν τελικά 3.000 συναντήσεις με 155 ελληνικές εταιρείες, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, με αντικείμενο το τουριστικό προϊόν της Αθήνας και τον συνεδριακό τουρισμό.

Ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης, σε συνέντευξη τύπου για τα αποτελέσματα του 4ου Travel Trade Athens, τόνισε ότι η τουριστική κίνηση της Αθήνας καταγράφει θεαματική αύξηση την διετία 2014 – 2016, σημειώνοντας ότι τα 4,1 εκατομμύρια τουρίστες που την επισκέφθηκαν το 2015, αποτελεί την καλύτερη επίδοση όλων των εποχών για την Αθήνα. Πρόσθεσε επίσης ότι η πόλη, το 2014, εκτινάχθηκε 20 θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη των δημοφιλέστερων συνεδριακών προορισμών, ανεβαίνοντας στην 27η θέση, ενώ το 2015 ανέβηκε άλλες τρεις θέσεις, καταλαμβάνοντας την 24η θέση παγκοσμίως.

Ο κ. Καμίνης χαρακτήρισε θεαματική χαρακτήρισε την ανάκαμψη της Αθήνας και στη διεθνή αγορά συνεδριακού τουρισμού, επισημαίνοντας ότι με την Έκθεση Σύγχρονης Τέχνης documenta to 2017 και την ανακήρυξη της Αθήνας, ως πρωτεύουσας Βιβλίου το 2018, καθώς επίσης τη μετεγκατάσταση της Εθνικής Βιβλιοθήκης και της Λυρικής Σκηνής στις νέες εγκαταστάσεις του Ιδρύματος Πολιτισμού “Σταύρος Νιάρχος”, η Αθήνα καθιερώνεται ως σύγχρονος πολιτιστικός προορισμός. Ο Δήμαρχος Αθηναίων δήλωσε ότι, στο πλαίσιο κινήτρων ανάπτυξης για την πόλη, αποτελεί δέσμευσή του τα δημοτικά τέλη να έχουν μειωθεί 20% έως το 2019.

Σε μαγνητοσκοπημένο μήνυμά του ο Εκτελεστικός Διευθυντής της Ένωσης Ευρωπαίων Tour Operators, κ. Tom Jenkings τόνισε ότι «η Αθήνα εκπέμπει μία κλασσική αιώνια γοητεία με τα μέλη του να φέρνουν πελάτες από όλο τον κόσμο, αλλά και να ψάχνουν νέους τρόπους επικοινωνίας, κάτι που το “εργαστήριο” της Αθήνας  προσπαθεί να πετύχει».

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος χαρακτήρισε τον θεσμό σημαντικότατο για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας και της Ελλάδας. Επισήμανε ότι ο ΕΟΤ υποστηρίζει κορυφαίες διοργανώσεις που ενδυναμώνουν την θέση του προορισμού της μητροπολιτικής Αθήνας, όπως ο Μαραθώνιος.

Ο κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, αντιπρόεδρος της Aegean Airlines και Diamond Sponsor της διοργάνωσης, τόνισε ότι από τα λίγα καλά της κρίσης είναι η στενότερη συνεργασία μεταξύ των φορέων του δημοσίου με του ιδιωτικού τομέα, και χαρακτήρισε τον δήμο Αθηναίων ως σταθερό άξονα συνεργασίας. Ο κ. Βασιλάκης πρόσθεσε ότι είναι σημαντικές οι επενδύσεις που έχουν γίνει στην πόλη στη γαστρονομία και σε καλά ξενοδοχεία, σημειώνοντας ότι η Aegean έχει προσθέσει τα τελευταία χρόνια, 50 προορισμούς.

Ο κ. Νίκος Καμπανόπουλος, General Manager της VISA Europe, Greece, Cyprus, Bulgaria, η οποία επίσης ήταν Diamond Sponsor της διοργάνωσης, τόνισε την εξαιρετική δυναμική που παρουσιάζει ο τουρισμός παγκοσμίως, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι έως το 2025, περισσότερες από 280 εκατομμύρια οικογένειες σχεδιάζουν τουλάχιστον ένα ταξίδι στο εξωτερικό τον χρόνο. Επιπλέον, επεσήμανε ότι η VISA υποστηρίζει τον ελληνικό τουρισμό με ειδικές ενημερωτικές καμπάνιες καθώς και άλλες δράσεις.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρίας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), κ. Αλέξης Γαληνός ανέφερε ότι στο φέτος στο 4ο Travel Trade Athens σημειώθηκε σημαντική αύξηση στο ενδιαφέρον και τη συμμετοχή ξένων buyers, κατά 20%, ενώ το ποσοστό ικανοποίησης ανέβηκε στο 91,5%, που είναι το υψηλότερο από όλα τα Travel Trade Athens μέχρι σήμερα.​

H διοργάνωση πραγματοποιήθηκε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO), του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων, της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδιών και Τουρισμού, της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού και της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής και Αργοσαρωνικού.

Μεγάλοι χορηγοί της φετινής διοργάνωσης: Aegean Airlines, EOT, VISA, Περιφέρεια Αττικής, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, KLM/AIR FRANCE. 

Χορηγοί και υποστηρικτές: Σωματείο Διπλωματούχων Ξεναγών, οι εταιρείες Big Olive, City Walks, Key Tours, Beyond Athens, Αthens Walking Tour, Meliartos, τα εστιατόρια Χύτρα και Fuga, τα προϊόντα Korres και Yolenis, τα οινοποιεία-κτήματα Βασιλείου, Άωτον, Εύοινος, η Λίμνη Βουλιαγμένης, καθώς και το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, η Στέγη Τεχνών & Γραμμάτων  Ίδρυμα Ωνάση και το Κέντρο Πολιτισμού  Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Χορηγοί επικοινωνίας:  GTP – Greek Travel Pages, Hellenic Traveling Internet, Hotel & Restaurant, Χρήμα & Τουρισμός, MICE & More, ΜICE & Tourism Around the World, Tourism Today, Tourism Press, Τουριστική Αγορά, Tornos News, Τravel Daily News, Travelling News.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.