“Gourmet” εκδήλωση πραγματοποίησε τη Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2012,σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, ο ΣΕΤΕ με σκοπό να ενημερώσει για την καμπάνια ανεύρεσης οικονομικών πόρων του έργου «Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού».
Η ιδέα της καμπάνιας στηρίζεται στο γεγονός πως η ελληνική γαστρονομία είναι σε θέση να προσφέρει ποιοτική αναβάθμιση στο τουριστικό προιόν της χώρας μας και ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας, ενώ το έργο «Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού» αποτελεί μια αφορμή για συστράτευση όλων όσοι υπηρετούν υπεύθυνα τον ελληνικό τουρισμό.
Η καμπάνια για την ανεύρεση των οικονομικών πόρων «ΓΑΣΤΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ – Τροφή για ανάπτυξη» θα υλοποιείται έως το Φεβρουάριο του 2013 και ο ΣΕΤΕ ευελπιστεί στην προθυμία των χορηγών και συμμάχων, με απώτερο σκοπό στα επόμενα χρόνια η γαστρονομία να αποτελέσει έναν από τους κύριους λόγους προσέλκυσης τουριστών στην Ελλάδα.
Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τη συμμετοχή εταιρειών στο χορηγικό πρόγραμμα μπορούν να βρεθούν στην ιστοσελίδα του ΣΕΤΕ.
Δημιουργός της καμπάνιας είναι η SPOT JWT ενώ το πρόγραμμα δημοσιότητας χειρίζεται η Advocate/Burson-Marsteller, μέλος του PRC Group, ως αποκλειστικός συνεργάτης επικοινωνίας και δημοσιότητας του ΣΕΤΕ για την εκπόνηση αυτού του έργου.