Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου: Ο νέος συλλογικός τουριστικός φορέας της Πελοποννήσου

Ένας νέος τουριστικός οργανισμός συστάθηκε στα τέλη του προηγούμενου χρόνου αποσκοπώντας στη δημιουργία ενιαίας αντίληψης για τον τουριστικό προορισμό της Πελοποννήσου.

Ο Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου (Τ.Ο.Π.), ιδρυθείς την 31 Οκτωβρίου 2013 με έδρα την Τρίπολη, αποτελεί το πρώτο διαπεριφερειακό τουριστικό σχήμα που διαμορφώθηκε με πρωτοβουλία των επιμέρους Ενώσεων – Συλλόγων Ξενοδοχείων και των επτά νομών της γεωγραφικής ενότητας Πελοποννήσου. Ο νέος φορέας αποσκοπεί με τη σύστασή του να επισημάνει στην ελληνική και διεθνή τουριστική αγορά ότι η Πελοπόννησος είναι ένας ενιαίος τουριστικός προορισμός, γεγονός που παραβλέπει η διοικητική διαίρεση των Περιφερειών της Χώρας μας και κατά συνέπεια η οποιαδήποτε τουριστική πολιτική απ’ όπου και αν προέρχεται θα πρέπει να την αφορά στην ολότητά της.

Ιδρυτικά Μέλη του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου – Τ.Ο.Π. (στην αγγλική εκδοχή Peloponnese Tourism Organization – P.T.O.), είναι όλοι οι κατά τόπους επίσημοι φορείς Ενώσεων- Συλλόγων Ξενοδοχείων και των επτά νομών της Πελοποννήσου και το πρώτο κατά σειρά αιρετό Διοικητικό Συμβούλιο απαρτίζεται από τους: Κων/νο Μαρινάκο ως Πρόεδρο, Δημήτρη Πολλάλη ως Α΄ Αντιπρόεδρο, Πέτρο Κουτσόπουλο ως Γενικό Γραμματέα, Δημήτρη Παππά ως Β΄ Αντιπρόεδρο, Βασίλη Τυλιγάδα ως Ταμία, Δημήτρη Διαμαντόπουλο ως αναπληρωτή Γενικό Γραμματέα και Δημήτρη Καραλή ως Μέλος.

Τακτικά Μέλη, βάσει του καταστατικού του, πρόκειται να αποτελέσουν σε άμεσο χρονικό ορίζοντα όλοι οι λοιποί φορείς καταλυμάτων της Πελοποννήσου που επιθυμούν να εγγραφούν στο νέο αυτό συλλογικό τουριστικό φορέα, ενώ παράλληλα ως Συνδρομητικά Μέλη δύνανται να ενταχθούν φυσικά ή νομικά πρόσωπα του ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου, άμεσα ή έμμεσα εμπλεκόμενα με τον τουρισμό και την τοπική ανάπτυξη, με την προϋπόθεση βέβαια ότι συντάσσονται με τους καταστατικούς σκοπούς του Οργανισμού.

Κύριους καταστατικούς στόχους του νέου φορέα αποτελούν -μεταξύ άλλων- η προώθηση, η προβολή, η τουριστική ανάπτυξη και το τουριστικό μάρκετινγκ της Πελοποννήσου τόσο στο εσωτερικό της Χώρας όσο και στο εξωτερικό, η καταγραφή και η προάσπιση των συμφερόντων των μελών του, η διαμόρφωση της συνολικής τουριστικής ταυτότητας της Πελοποννήσου, η συμβολή στην ανάπτυξη σύγχρονης τουριστικής υποδομής και στην ανάδειξη των τουριστικών πλεονεκτημάτων της, ο σχεδιασμός και η εκπόνηση προγραμμάτων ανάπτυξης γενικού και ειδικού τουρισμού, η συμμετοχή σε γενικές και ειδικές εκθέσεις του εσωτερικού και του εξωτερικού, η ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την επιμόρφωση των μελών του, κ.α. Κυρίως όμως σκοπεύει να αποτελέσει τον βασικό συνεργάτη των Περιφερειών σε ζητήματα τουριστικής ανάπτυξης και έναν ισότιμο κοινωνικό εταίρο απέναντι σε συναρμόδιους τουριστικούς φορείς της Πολιτείας με σκοπό την ανάπτυξη της Πελοποννήσου.

Στα πλαίσια των ενημερωτικών επαφών, ο Τ.Ο.Π. ήδη έχει πραγματοποιήσει ένα κύκλο προγραμματισμένων συναντήσεων με εκπροσώπους της Πολιτείας και των Ιδιωτικών Επαγγελματικών Φορέων. Μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι του νέου τουριστικού φορέα, συναντήθηκαν με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Τατούλη Πέτρο και τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδος κ. Κατσιφάρα Απόστολο. Και οι δυο Περιφερειάρχες εξεδήλωσαν την επιθυμία ο Π.Ο.Τ. να αποτελέσει τον βασικό τους συνεργάτη, εκ μέρους των ιδιωτικών τουριστικών φορέων, σε θέματα τουριστικής ανάπτυξης.

Επίσης ο φορέας πραγματοποίησε συναντήσεις με τον αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών κ. Γρηγοράκο Λεωνίδα, τον Πρόεδρο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος κ. Τσακίρη Γιώργο, καθώς και τον Πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Ρέτσο Γιάννη, κατά τις οποίες σε ένθερμο κλίμα συζητήθηκαν τρέχοντα θέματα που αφορούν στον τουρισμό, ενώ επίκειται νέος κύκλος συναντήσεων κατά το προσεχές διάστημα με την ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού, τον ΣΕΤΕ, τον ΕΟΤ, τα Επιμελητήρια κ.α.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.