Κινέζοι τουρίστες: 13% αύξηση στα ταξίδια στο εξωτερικό το 2016

adult-pixabay-china

Στην τέταρτη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού αναδεικνύεται για το 2016 η Κίνα. Πόσοι ταξίδεψαν στο εξωτερικό, οι δημοφιλείς προορισμοί και οι προτιμήσεις τους.

Σύμφωνα με την έρευνα World Travel Monitor® της IPK International για λογαριασμό της ITB Berlin, τα ταξίδια των Κινέζων τουριστών στο εξωτερικό το 2016 παρουσίασαν αύξηση της τάξης του 13% ,τη στιγμή που συνολικά τα διεθνή ταξίδια αυξήθηκαν κατά 4%.

Το 2016 πραγματοποίησαν 51,2 εκ. διεθνή ταξίδια (δεν συμπεριλαμβάνονται οι επισκέψεις σε Μακάο και Χονγκ Κόνγκ), περίπου 6 εκ. ταξίδια περισσότερα από το 2015.

Η Ευρώπη έμεινε πίσω κατά 4% στα ταξίδια των Κινέζων, πιθανότατα λόγω των τρομοκρατικών επιθέσεων.

Το μοντέλο ήλιος-θάλασσα και τα city-breaks συγκαταλέγονται στα πιο δημοφιλή και κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος μεταξύ των Κινέζων που ταξιδεύουν εκτός της χώρας τους.

Δημοφιλείς προορισμοί

Περίπου τρία στα τέσσερα ταξίδια εκτός Κίνας πραγματοποιήθηκαν σε προορισμούς εντός της Ασίας και των χωρών του Ειρηνικού, όπως η Νότια Κορέα και η Ταϊλάνδη. Οι ΗΠΑ αποτελούν τον 6ο πιο δημοφιλή προορισμό για τους Κινέζους (με περίπου 2,8 εκ. ταξίδια το 2016).

Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί εντός της Ευρώπης είναι η Γερμανία, η Ισπανία, η Γαλλία, η Ελβετία και η Αυστρία.

Ωστόσο, τα νέα δεν είναι και τόσο ευχάριστα για τη Γηραιά Ήπειρο καθώς μετά από επτά έτη συνεχούς αύξησης, το 2016, τα ταξίδια των Κινέζων στην Ευρώπη μειώθηκαν κατά 4% σε σχέση με το 2015.

Για το 2017, οι ενδείξεις είναι θετικές μέχρι στιγμής και πιθανόν να έχουμε ανάκαμψη των Κινέζων τουριστών στην Ευρώπη.

Ήλιος – Θάλασσα και αστικός τουρισμός

Το μοντέλο ήλιος-θάλασσα και τα city-breaks ήταν ο κυριότερος λόγος που ταξίδεψαν το 80% των Κινέζων εκτός της χώρας τους.

Αύξηση κατά 22% εμφάνισαν και τα επιχειρηματικά ταξίδια σε σχέση με το 2015, αν και ακόμη το ποσοστό των Κινέζων που ταξιδεύουν επαγγελματικά παραμένει χαμηλό (15%) σε σχέση με άλλες αγορές.

Το 80% των Κινέζων μένει σε ξενοδοχεία και το 50% κάνει κράτηση μέσω ταξιδιωτικού γραφείου

Ο μέσος όρος διανυκτερεύσεων ήταν 6 νύκτες ενώ η δαπάνη ανά διανυκτέρευση παρέμεινε στα ίδια επίπεδα.

Έδειξαν ιδιαίτερη προτίμηση στα πρώτης τάξης ξενοδοχεία (4 και 5 αστεριών) καθώς και στις κρατήσεις μέσω ταξιδιωτικών γραφείων.

Περίπου το 75% των Κινέζων τουριστών επέλεξαν να μείνουν σε ξενοδοχεία και το 80% να φθάσουν στον προορισμό τους με αεροπλάνο.

Το διαδίκτυο ήταν η κύρια πηγή για το 88% των Κινέζων που αναζήτησαν πληροφορίες για τον προορισμό πριν το ταξίδι τους. Παρόλα αυτά, ένα σημαντικό ποσοστό αναζήτησε πληροφορίες μέσω ταξιδιωτικού γραφείο ενώ το 50% έκανε κράτηση μέσω αυτού. 

Η Κίνα, σύμφωνα με το World Travel Monitor®, είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο μετά τη Γερμανία, τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο και η αυξητική της πορεία αναμένεται να διατηρηθεί και το 2017. 

Σύμφωνα με την Κινέζικη Τουριστική Ακαδημία, το κυβερνητικό think tank για τον τουρισμό στη χώρα, μέχρι το τέλος του χρόνου αναμένεται να έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό περί τα 127 εκ. Κινέζοι τουρίστες. 

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.