Πόσο πιθανόν είναι οι πελάτες σας να συστήσουν το ξενοδοχείο σας; Το δωρεάν webinar της Review Pro στις 28 Νοεμβρίου αναμένεται να ενημερώσει τους ξενοδόχους για τα απαραίτητα εργαλεία μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών τους.
Στο πλαίσιο του διαδικτυακού σεμιναρίου, με τίτλο: “Οι πελάτες θα πρότειναν το ξενοδοχείο σας;” (Will Guests recommend your hotel), θα αναλυθεί το εργαλείο μέτρηση ικανοποίησης πελατών NPS® και πως υπολογίζεται καθώς επίσης και πως οι ξενοδόχοι μπορούν να βελτιώσουν τα επίπεδα ικανοποίησης του πελάτη.
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: https://www.reviewpro.com/resources/webinar-asking-ultimate-question-will-guests-recommend-hotel/