Χρήστος Πάλλης, πρόεδρος ΕΟΤ |
Στις αγορές της Βραζιλίας, της Ινδίας, της Τουρκίας και της Κίνας στρέφεται ο ΕΟΤ, όπως αναφέρει σε συνέντευξη του στο Tourism Press ο Πρόεδρος του ΕΟΤ, κ. Χρήστος Πάλλης.
Ποιο είναι το πλάνο του ΕΟΤ για την τουριστική προβολή της Ελλάδος το επόμενο διάστημα;
Σήμερα δίνουμε βάρος στην ουσιαστική προβολή της χώρας μας. Ο ΕΟΤ προχωρά αξιοποιώντας όλα τα διαθέσιμα μέσα που διαθέτει χωρίς υπέρογκα κόστη με πολυεπίπεδες και στοχευμένες δράσεις.
“Η Marketing Greece αποτελεί μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία του ιδιωτικού τομέα που λειτουργεί συμπληρωματικά. „
Αυτή η στρατηγική μας αποδίδει καθώς η τουριστική κίνηση στη χώρα μας αποτιμάται ήδη με θετικό πρόσημο. Με αυτά τα εργαλεία θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε, διότι αποδεικνύεται ότι είναι αποτελεσματικά.
Σκοπεύετε να διεισδύσετε σε νέες αγορές και αν ναι σε ποιες; Ποιες είναι οι προσδοκίες σας από αυτές τις αγορές τουριστών;
Είναι αναγκαιότητα να ανοιχθούμε σε νέες τουριστικές αγορές και σε αυτή την πρόκληση ανταποκρινόμαστε. Προσπαθούμε, σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και το Υπουργείο Εξωτερικών, να δημιουργήσουμε τις καλύτερες δυνατές συνθήκες για την αύξηση του μεριδίου της Ελλάδας από μεγάλες αγορές στόχους, όπως είναι η Ρωσία, η Ουκρανία και δημιουργούμε σταθερή ροή επισκεπτών από άλλες χώρες όπως είναι η Κίνα, η Τουρκία, η Ινδία και η Βραζιλία, τόσο μέσω της συντόμευσης της διαδικασίας έκδοσης visa όσο και μέσω των απευθείας αεροπορικών συνδέσεων με την Ελλάδα, όπου αυτές υπάρχουν.
Ποια η γνώμη σας για την κίνηση του ΣΕΤΕ να δημιουργήσει την Marketing Greece;
Ο Εθνικός Φορέας για τη χάραξη της επικοινωνιακής στρατηγικής του Τουρισμού είναι ο ΕΟΤ και το Υπουργείο Τουρισμού.
Με την παρουσία σας στηρίζετε ιδιαίτερα τον Τουρισμό υγείας και το θαλάσσιο Τουρισμό. Ποιες είναι οι σκέψεις σας για το πώς θα μπορούσαν να αναπτυχθούν περαιτέρω στη χώρα μας οι δύο αυτοί κλάδοι;
Από τη θητεία μου ως Δήμαρχος στη λουτρόπολη των Μεθάνων, είμαι γνώστης της μοναδικότητας του φυσικού πλούτου της χώρας μας. Ο Τουρισμός υγείας κινεί εκατομμύρια τουριστών στην Ευρώπη. Ο τουριστικός αυτός πληθυσμός ταξιδεύει για τη φροντίδα του, στην οποία περιλαμβάνεται η θεραπεία, η πρόληψη και η αποκατάσταση. Είναι μια πολύ σημαντική ειδική μορφή Τουρισμού, που είναι αλήθεια ότι ήταν απαξιωμένη επί δεκαετίες στη χώρα μας.
“Είναι αναγκαιότητα να ανοιχθούμε σε νέες τουριστικές αγορές και σε αυτήν την πρόκληση ανταποκρινόμαστε.„
Ο πρόεδρος του ΕΟΤ, Δρ. Χρ. Πάλλης εγκαινιάζει το 1ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών στα Μέθανα |
Ο θαλάσσιος Τουρισμός αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του Ελληνικού Τουριστικού Προϊόντος. Υποστηρίζουμε ενεργά το θαλάσσιο Τουρισμό, διότι η χώρα μας συγκεντρώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που μπορούν να υποστηρίξουν την ειδική αυτή μορφή Τουρισμού. Το απαράμιλλο φυσικό κάλος, τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά, η εναλλαγή των τοπίων στις χιλιάδες των χιλιομέτρων ακτογραμμής, οι ήρεμες θάλασσες, η πληθώρα νησιών και η ηλιοφάνεια αποτελούν τα μεγάλα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας μας. Για όλους αυτούς τους λόγους η Ελλάδα μπορεί να γίνει παγκόσμιο κέντρο θαλάσσιου Τουρισμού. Αναδεικνύουμε τα ισχυρότερα συγκριτικά πλεονεκτήματα μας. Ο ΕΟΤ συμμετέχει στην πολύ σημαντική διεθνή έκθεση SeaTrade-Miami και στηρίζει κάθε εγχώρια έκθεση για τον θαλάσσιο Τουρισμό. Ακόμη πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι βελτιώνονται και εκσυγχρονίζονται συνεχώς οι υποδομές του θαλάσσιου Τουρισμού.
Σήμερα γίνεται ένα νέο ξεκίνημα με σκοπό τη δημιουργία μιας νέας τουριστικής πραγματικότητας στη χώρα μας. Επιδιώκουμε την ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος με σκοπό τη μετάβαση της Ελλάδας σε έναν σύγχρονο, ελκυστικό, πολυθεματικό και τελικά οικονομικά αποδοτικότερο τουρισμό.
Η ανάπτυξη του τουρισμού θα οδηγήσει στην ανάκαμψη της τοπικής οικονομίας, θα δημιουργήσει ευκαιρίες στην επιχειρηματικότητα, προοπτικές επενδύσεων και νέες θέσεις εργασίας.
Σκοπεύουμε στον απεγκλωβισμό του ελληνικού τουρισμού από την εποχικότητα, με άλλα λόγια δημιουργούμε προϋποθέσεις επέκτασης της τουριστικής περιόδου καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Εργαζόμαστε για να αξιοποιήσουμε όλες τις δυνατότητες που έχει να προσφέρει η χώρα κατά τη διάρκεια του έτους.