Ένα πρόγραμμα επιβράβευσης των πελατών ενός ξενοδοχείου, εφόσον σχεδιαστεί σωστά, ενθαρρύνει τους συχνούς πελάτες του να το επισκέπτονται ακόμη πιο συχνά.
Cornell: Τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών κάνουν τους συχνούς πελάτες …συχνότερους
Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της μελέτης του Πανεπιστημίου Cornell με θέμα: “Αξιολόγηση των πλεονεκτημάτων των προγραμμάτων επιβράβευσης: Προτεινόμενη προσέγγιση και μελέτη περίπτωσης για τον κλάδο των καταλυμάτων”.
Οι μελετητές διαπίστωσαν άλμα στα έσοδα δύο ανεξάρτητων ξενοδοχείων όταν οι πελάτες τους συμμετείχαν σε προγράμματα επιβράβευσης για συχνούς πελάτες. Η αύξηση των εσόδων, όπως αναφέρεται, προήλθε από την παράλληλη αύξηση των διανυκτερεύσεων.
Μάλιστα, η αύξηση των εσόδων από τους επαναλαμβανόμενους πελάτες ήταν της τάξης του 50% σε σύγκριση με τα έσοδα από όσους δεν συμμετείχαν στο πρόγραμμα.