Ένα πρόγραμμα επιβράβευσης των πελατών ενός ξενοδοχείου, εφόσον σχεδιαστεί σωστά, ενθαρρύνει τους συχνούς πελάτες του να το επισκέπτονται ακόμη πιο συχνά.
Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της μελέτης του Πανεπιστημίου Cornell με θέμα: “Αξιολόγηση των πλεονεκτημάτων των προγραμμάτων επιβράβευσης: Προτεινόμενη προσέγγιση και μελέτη περίπτωσης για τον κλάδο των καταλυμάτων”.
Οι μελετητές διαπίστωσαν άλμα στα έσοδα δύο ανεξάρτητων ξενοδοχείων όταν οι πελάτες τους συμμετείχαν σε προγράμματα επιβράβευσης για συχνούς πελάτες. Η αύξηση των εσόδων, όπως αναφέρεται, προήλθε από την παράλληλη αύξηση των διανυκτερεύσεων.
Μάλιστα, η αύξηση των εσόδων από τους επαναλαμβανόμενους πελάτες ήταν της τάξης του 50% σε σύγκριση με τα έσοδα από όσους δεν συμμετείχαν στο πρόγραμμα.