Cornell: Τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών κάνουν τους συχνούς πελάτες …συχνότερους

Ένα πρόγραμμα επιβράβευσης των πελατών ενός ξενοδοχείου, εφόσον σχεδιαστεί σωστά, ενθαρρύνει τους συχνούς πελάτες του να το επισκέπτονται ακόμη πιο συχνά.

Οι μελετητές διαπίστωσαν άλμα στα έσοδα δύο ανεξάρτητων ξενοδοχείων όταν οι πελάτες τους συμμετείχαν σε προγράμματα επιβράβευσης για συχνούς πελάτες. Η αύξηση των εσόδων, όπως αναφέρεται, προήλθε από την παράλληλη αύξηση των διανυκτερεύσεων.
Μάλιστα, η αύξηση των εσόδων από τους επαναλαμβανόμενους πελάτες ήταν της τάξης του 50% σε σύγκριση με τα έσοδα από όσους δεν συμμετείχαν στο πρόγραμμα.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.