Δυναμικό «παρών» της Αθήνας στις σημαντικότερες Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις

Στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης στρατηγικής προβολής και προώθησης του προορισμού, η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), εξασφάλισε μέσω του ΤhisisAthens τη συμμετοχή στις σημαντικότερες Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις και Φόρα, που φέτος για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά.

Περισσότερες από 40 σημαντικές επαφές στη WorldTravelMarket

Πέντε χιλιάδες επαγγελματίες του διεθνούς τουριστικού γίγνεσθαι και δημοσιογράφοι, συμμετείχαν στην 41ηvirtualWorldTravelMarket (9-11 Νοεμβρίου 2020) δίνοντας τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να διευρύνουν μέσα από τις διαδικτυακές συναντήσεις, τις επαφές τους για την προώθηση του προορισμού τους. Τα στελέχη του ThisisAthens πραγματοποίησαν συνολικά περισσότερες από 40 προκαθορισμένες συναντήσεις με σημαντικούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, εκπροσώπους των ΜΜΕ και bloggers, κυρίως από τις αγορές της Αμερικής, του Καναδά και της Ευρώπης. Από τις συναντήσεις αυτές, ήδη δρομολογούνται μελλοντικές συνεργασίες με σκοπό την προβολή της Αθήνας σε κοινά-στόχους για την προσέλκυση ακόμη περισσότερων επισκεπτών από αυτές τις χώρες.

Πολύτιμα συμπεράσματα για το μέλλον των συνεδρίων στην IBTM World

Στη φετινή ΙΒΤΜWorld, τη Διεθνή Έκθεση Συνεδριακού Τουρισμού, που πραγματοποιήθηκε από τις 8-10 Δεκεμβρίου, η ομάδα του ThisisAthens πραγματοποίησε συνολικά 30 συναντήσεις με εκπροσώπους από το χώρο της διοργάνωσης συνεδρίων, των εταιρικών εκδηλώσεων και των ταξιδιών κινήτρων. Οι βασικές αγορές-στόχοι ήταν η Γαλλία, η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο και η Αμερική. Κατά τη διάρκεια της 3ημερης Έκθεσης υπήρξε έντονο ενδιαφέρον για την Αθήνα με τους επαγγελματίες διοργανωτές να αναζητούν στοιχεία για αναπτυξιακά έργα, που πραγματοποιήθηκαν στην πόλη (νέες ξενοδοχειακές μονάδες, έργα υποδομών) για τη διαχείριση της πανδημίας καθώς και για τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα στην χώρα.

Ανάμεσα στα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν από τη συμμετοχή του Γραφείου στην σημαντική αυτή Έκθεση ήταν τα εξής:

  1. Ο χρόνος της έναρξης διεξαγωγής συνεδρίων και επαγγελματικών εκδηλώσεων με φυσική παρουσία παραμένει απροσδιόριστος, ενώ μια περισσότερο ξεκάθαρη εικόνα αναμένεται να διαμορφωθεί την άνοιξη του 2021.
  2. Σημαντικά κριτήρια για την επιλογή του προορισμού θα είναι τα πρωτόκολλα ασφαλείας, η ευελιξία στα συμβόλαια και στην πολιτική ακύρωσης, η οικονομική υποστήριξη και το κόστος διοργάνωσης και φιλοξενίας.

Σημειώνεται ότι η EATA συμμετείχε στις φετινές διοργανώσεις ως συν-εκθέτης στο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ).

Οι προκλήσεις για τους προορισμούς και τους επαγγελματίες διοργανωτές συνεδρίων στο ICCA Congress

Τα στελέχη της ΕΑΤΑ είχαν επίσης την ευκαιρία να συμμετάσχουν στη σημαντικότερη διοργάνωση της παγκόσμιας συνεδριακής κοινότητας, το International Congress & Convention Association (ICCA), πραγματοποιώντας από την 1η έως τις 3 Νοεμβρίου διαδικτυακές συναντήσεις με εκπροσώπους διοργανωτών συνεδρίων καθώς και με κορυφαία στελέχη από διεθνείς επιστημονικές ενώσεις, από όλο τον κόσμο. Στόχος ήταν η δικτύωση και η αποτελεσματική προβολή και προώθηση του συνεδριακού προϊόντος της Αθήνας καθώς και η στοχευμένη προσέγγιση επαγγελματιών στον κλάδο της αγοράς συνεδρίων, εταιρικών συναντήσεων και ταξιδιών κινήτρων. Μέσα από το πολυδιάστατο πρόγραμμα του συνεδρίου, τα στελέχη είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις της βιομηχανίας κάτω από τις νέες συνθήκες, που δημιούργησε η πανδημία. Φέτος, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, η εκπαίδευση και η ανταλλαγή καλών πρακτικών και τεχνογνωσίας μεταξύ των επαγγελματιών του κλάδου υπήρξαν πολύτιμα εφόδια, δεδομένης της νέας πραγματικότητας στη βιομηχανία των εταιρικών συναντήσεων.

«Ο Δήμος Αθηναίων «χτίζει» σταθερά την εικόνα της Αθήνας στο εξωτερικό, με στόχο τη δυναμική ανάκαμψη του τουρισμού στη μετά-Covid περίοδο. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, επενδύουμε μέσω του ThisisAthens, βασικού πυλώνα της ΕΑΤΑ, στην ανάπτυξη του προορισμού μας. Η συμμετοχή μας σε τρεις από τις σημαντικότερες διεθνείς διοργανώσεις για τον τουρισμό, μάς προσέφερε πολύτιμες γνώσεις για την επόμενη μέρα και κυρίως μάς έδωσε την ευκαιρία να προβάλουμε στις αγορές-στόχους τις δυνατότητες της πόλης ως προορισμού αναψυχής, σύντομης παραμονής και εργασίας από απόσταση, αλλά και ως ιδανικού προορισμού για συνέδρια, εταιρικές συναντήσεις, επενδύσεις και προσέλκυση ταλέντου. Η Αθήνα, ακόμη και μέσα σε αυτές τις συνθήκες -όπως προκύπτει από τις πρόσφατες επαφές- διατηρεί σε υψηλά επίπεδα την εμπιστοσύνη της διεθνούς τουριστικής αγοράς», τονίζει ο Βαγγέλης Βλάχος, Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων.

Η ΕΑΤΑ έλαβε μέρος στις Εκθέσεις στο πλαίσιο της Πράξης «Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Προώθησης και Προβολής της Αθήνας μέσα από B2B και B2C κανάλια».

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.