E-tourism Seminar Roadshow: Ολοκληρώθηκαν τα πρακτικά σεμινάρια Ψηφιακού Τουρισμού στη Θεσσαλονίκη – Επόμενος σταθμός η Ρόδος

Ολοκληρώθηκε η διοργάνωση «E-Tourism Seminar Roadshow» για τουριστικές επιχειρήσεις και μεμονωμένους επαγγελματίες του τουρισμού, που πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο Helexpo, υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης, με την υποστήριξη της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής και της Helexpo και σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης.

Το workshops παρακολούθησαν στελέχη ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων από τη Θεσσαλονίκη, τη Χαλκιδική καθώς και την ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας. Το διαδραστικό πρόγραμμα περιλάμβανε ενότητες web design & content, διαχείρισης & ασφάλειας περιεχομένου, e-business & online management, ανάλυσης καταναλωτικών συμπεριφορών και προώθησης των πωλήσεων μέσω ηλεκτρονικών καναλιών διανομής, χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) και πολυμεσικών εφαρμογών, καθώς και τις σύγχρονες τάσεις στην ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα. Επίσης, για πρώτη φορά η διοργάνωση παρείχε την δυνατότητα για εξατομικευμένη διαγνωστική ανάλυση και συμβουλές σχετικά με τη διαδικτυακή παρουσία μιας εταιρίας.

Επόμενος σταθμός για το «E-Tourism Seminar Roadshow» είναι η Ρόδος στις 8 & 9 Μαΐου , με την υποστήριξη του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου και του Rodos Palace (χώρος διεξαγωγής: Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, αίθουσα συνεδριάσεων «Γιώργος Καραγιάννης»). Το πολυεπίπεδο πρόγραμμα, που έχει στόχο την κατάρτιση ενός προσιτού και εύχρηστου εργαλείου γνώσεων και πρακτικών εφαρμογών ψηφιακού τουρισμού, θα πλαισιώσουν κορυφαίοι ειδικοί του τουρισμού και των ψηφιακών εφαρμογών όπως: ο Damian Cook και η Zeina Rifai απο την E-Tourism Frontiers, o Μartin Schobert (επι σειρά ετών επικεφαλής του R&D του Austrian Tourism Board/CEO της Turismus Design), η Tinkara Pavlovcic (Head of E-Business του Slovenian Tourism Board, η Karen Plumb (Senior Director – Sales & Business Listings της Trip Advisor), η Χαρά Γεωργιάδου (Country Manager της Trivago) καθώς επίσης και ομιλητές από την Expedia και την ATCOM. Στο τέλος των σεμιναρίων θα ακολουθήσει ενημερωτική ενότητα του IFITT GR Chapter.

Οι τιμές συμμετοχής ξεκινούν από 110€ για 1 ημέρα ενώ παρέχονται και ειδικές εκπτωτικές τιμές για μέλη των συνεργαζόμενων φορέων, φοιτητές και γκρουπ. Οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν βεβαίωση παρακολούθησης Σεμιναρίου ‘Online Tourism Management and Marketing’.

Τα σεμινάρια διοργανώνονται από την abouTourism Destination Consultants σε συνεργασία με τη διεθνή εταιρεία σεμιναρίων ψηφιακού τουρισμού E-Tourism Frontiers. Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.aboutourism.com/events ή επικοινωνήστε στο info@aboutourism/ Τηλ: 210-8941610.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.