EOΤ: Επικοινωνιακές Δράσεις για το 2013

Το νέο brand της χώρας στο εξωτερικό παρουσίασε πρόσφατα ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Λειβαδάς, στο πλαίσιο του οποίου περιλαμβάνεται αυξημένη διαδικτυακή παρουσία και κοινά προγράμματα προώθησης και προβολής με άλλες χώρες.

Τα 12 σημεία της επικοινωνιακής πολιτικής του ΕΟΤ

1. Monitoring των αγορών και αποτύπωση των τάσεων (Έρευνες αγοράς, Σύνδεση με τράπεζες πληροφοριών κύρους)

2. Πρόγραμα Διεθνών Τουριστικών Εκθέσεων. Όπως τόνισε ο κ. Λειβαδάς ο ΕΟΤ έχει προγραμματίσει μέχρι τα μέσα Απριλίου σε ποιες διεθνείς εκθέσεις θα συμμετέχει και από τον Ιούνιο του 2013 θα γίνει ο προγραμματισμός μέχρι και το Α’ εξάμηνο του 2014.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς
με τον Διευθυντή του Μουσείου της Ακρόπολης κ. Δημήτρης Παντέρμαλης

3. Ανανέωση του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού των περιπτέρων του ΕΟΤ στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού για την οποία υπάρχει η σκέψη προκήρυξης ανοιχτού διαγωνισμού και θα περιλαμβανει τις εξής κατευθύνσεις:

  • Νέο ενιαίο σχεδιαστικό ύφος για 3 χρόνια
  • Ενίσχυση εικόνας
  • Εξοικονόμηση πόρων

4. Σχεδιασμός/Παραγωγές/Προωθητικό Υλικό με νέο concept

5. Αναβάθμιση της διαδικτυακής πύλης του ΕΟΤ, η οποία θα χρηματοδοτηθεί μέσω ΕΣΠΑ

6. On-Off line προγράμματα δράσεων

7. Κοινά προγράμματα προώθησης και προβολής με σημαντικούς τουριστικούς παίκτες της διεθνούς αγοράς όπως η Μ.Βρετανία, η Ρωσία, η Γερμανία, η Γαλλία, οι ΗΠΑ και η Σκανδιναβία

8. Συνεργασία με σημαντικές μηχανές αναζήτησης

9. Συνεργασία με ισχυρά booking engines

10. Συνεργασία με όλους τους εταίρους του τουρισμού για εξωστρέφεια

11. Αξιοποίηση των εργαλείων ICT

12. Ουσιαστική δημοσιότητα σε διεθνή μέσα

Εγχειρίδιο Διαχείρισης της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό

Ενιαία εικόνα και προβολή της χώρας στο εξωτερικό προσπαθεί να επιτύχει ο ΕΟΤ με την εκπόνηση εγχειριδίου διαχείρισης της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό (brand manual Greece).

Το συγκεκριμένο εγχειρίδιο παρέχει γενικές κατευθύνσεις και απευθύνεται στους φορείς της χώρας που θέλουν να προωθήσουν την Ελλάδα στο εξωτερικό, είτε είναι Περιφέρειες είτε επαγγελματικές ενώσεις.

Όπως τόνισε ο κ. Λειβαδάς το εν λόγω εγχειρίδιο δεν επιβάλλεται, ωστόσο, υπάρχει ενδιαφέρον από τους φορείς να το εφαρμόσουν ώστε να επιτευχθεί το ελάχιστο της ενιαίας εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό.

30% κάτω ο προϋπολογισμός του 2013

Μειωμένος κατά 30% είναι ο προϋπολογισμός του 2013, γεγονός που δυσκολεύει το έργο προβολής και επικοινωνίας του ΕΟΤ.

Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα και με το Γενικό Γραμματέα, οι δράσεις που έχουν προγραμματιστεί για το τρέχον έτος είναι ανάλογες των οικονομικών διαθεσίμων.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.