Μελέτες - Έρευνες

ETC: Τους δημοφιλείς Ευρωπαϊκούς προορισμούς προτιμούν οι Millenials

etc-lhtsi-cover

 

Οι νεαροί Millenials από ΗΠΑ, Βραζιλία, Ρωσία, Κίνα και Ιαπωνία δεν γνωρίζουν την Ελλάδα, όπως φαίνεται από το Ταξιδιωτικό Βαρόμετρο Μακρυνών Προορισμών της Ευρωπαϊκής Ταξιδιωτικής Επιτροπής (ETC-European Travel Commission).

Από τους Ευρωπαϊκούς προορισμούς, προτιμούν όσους βρίσκονται κοντά στις πολιτισμικές τους καταβολές και τους πιο δημοφιλείς.

Αν και η γενιά των Baby Boomers, ηλικίας άνω των 50, συνεχίζουν να κυριαρχούν στην ταξιδιωτική αγορά, μία νέα έρευνα της Ευρωπαϊκής Ταξιδιωτικής Επιτροπής (ETC-European Travel Commission), δείχνει τη δυναμική των νεαρών ταξιδιωτών, ηλικίας 18-34 ετών, των επονομαζόμενων millenials να επισκεφθούν την Ευρώπη στο εγγύς μέλλον.

Στη μελέτη αναφέρονται οι προτιμήσεις τους σε Ευρωπαϊκούς προορισμούς, τα κριτήρια που επιλέγουν και τις δραστηριότητες που προτιμούν.

Η μελέτη πραγματοποιήθηκε στους Millenials από ΗΠΑ, Βραζιλία, Κίνα, Ιαπωνία και Ρωσία.

Στις πρώτες θέσεις η Γαλλία

Στις πρώτες προτιμήσεις των νεαρών ταξιδιωτών βρίσκεται η Γαλλία σε ποσοστό 41% ενώ το 28% των ερωτηθέντων θεωρούν τη Γερμανία ως θελκτικό ευρωπαϊκό τουριστικό προορισμό.

Το 27% έχει προγραμματίσει να επισκεφθεί την Ιταλία σύντομα, το 18% θέλουν να εξερευνήσουν τα αξιοθέατα της Μ.Βρετανίας και το 17% χαρακτήρισαν την Ισπανία ως προορισμό που πρέπει να επισκεφθούν.

Σε όλους αυτούς, υπάρχει και ένα 9% που δεν έδειξαν κάποια ιδιαίτερη προτίμηση σε συγκεκριμένο ευρωπαϊκό προορισμό και είναι ανοιχτό στην πληθώρα των προορισμών που προσφέρει η Γηραιά Ήπειρος.

Οι χώρες που μοιράζονται κοινά χαρακτηριστικά ή τους συνδέουν κοινές πολιτιστικές ρίζες με αντίστοιχες της Ευρώπης φαίνεται να επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό τους νεαρούς ταξιδιώτες.  Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το 37% των νεαρών Βραζιλιάνων που σκέφτονται να επισκεφθούν την Πορτογαλία στο κοντινό μέλλον.

Η γεωγραφική εγγύτητα και οι ανεξερεύνητες δυνατότητες αποτελούν επίσης κριτήρια επιλογής.

Σε σύγκριση με μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες, οι νεαροί ταξιδιώτες τείνουν προς τις υπαίθριες δραστηριότητες καθώς και δραστηριότητες ανάπτυξης δεξιοτήτων. Παράλληλα, δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στα τεχνητά αξιοθέατα και την ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά, αν και οι 50+ τείνουν να έλκονται σε μεγαλύτερο ποσοστό.

Ο φυσικός πλούτος της Γηραιάς Ηπείρου προσελκύει περισσότερο τους νεαρούς ταξιδιώτες σε ποσοστό 15,3%. Ακολουθούν τα τεχνητά αξιοθέατα σε ποσοστό 14,8%, τα μνημεία ιστορικής και πολιτιστικής κληρονομιάς σε ποσοστό 11,5%, ο ντόπιος τρόπος ζωής σε ποσοστό 10,7% και τέλος η ευρωπαϊκή κουζίνα σε ποσοστό 10,3%.

Κίνα: Λάτρεις της φύσης

Οι νεαροί Κινέζοι ενδιαφέρονται να απολαύσουν το φυσικό πλούτο της περιοχής που επισκέπτονται (64%) και ένα μέρος αυτών επιθυμούν να μάθουν για την ιστορική κληρονομιά (12%). Ονειρεμένος τουριστικός προορισμός για το 64% αυτών είναι η Γαλλία.

Ιαπωνία: Επιλέγουν Γερμανία

Το 19% των νεαρών γιαπωνέζων έλκεται από τα τεχνητά αξιοθέατα μιας χώρας, όπως για παράδειγμα ο πύργος του Άιφελ και το 17% για το φυσικό πλούτο. 1 στους 3 νεαρούς Γιαπωνέζους δήλωσαν πώς θέλουν να επισκεφθούν τη Γερμανία στο επόμενο ταξίδι τους στην Ευρώπη.

ΗΠΑ: Στο Ηνωμένο Βασίλειο για ιστορική κληρονομιά και πολυτελή ψώνια

Το 12% των νεαρών Αμερικανών ενδιαφέρονται να μάθουν για την ιστορική κληρονομιά και το 6% να ψωνίσουν πολυτελή αγαθά. Το 23% των νεαρών Αμερικανών θέλουν να επισκεφθούν το Ηνωμένο Βασίλειο.

Ρωσία: Περισσότερες δραστηριότητες σε μικρό χρόνο

Το 16% των νεαρών Ρώσων θέλουν να δουν όσα πιο πολλά μπορούν σε σύντομο χρονικό διάστημα και το 11% να συμμετέχουν σε υπαίθριες δραστηριότητες. Το 18% των νεαρών Ρώσων θέλουν να επισκεφθούν τη Φιλανδία σε κάποιο από τα επόμενα ταξίδια τους.

Βραζιλία: Επιλέγουν τοπική κουζίνα

Το 17% των νεαρών Βραζιλιάνων θέλουν να δουν τεχνητά αξιοθέατα και το 12% να γνωρίσουν την τοπική κουζίνα. Το 37% των νεαρών Βραζιλιάνων σκέφτονται να επισκεφθούν την Πορτογαλία.

 

Μοιραστείτε τα νέα

Similar Posts

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.