Γ.Μπρούλιας: Η Προεδρία της Ε.Ε. πρώτης τάξεως ευκαιρία για την ανάδειξη του τουρισμού της Αθήνας

 

 

 

 

 
Ευνοϊκή συγκυρία για τη διοργάνωση του 2ου Travel Trade Athens και ευκαιρία για την ανάδειξη των σύγχρονων δημόσιων και τουριστικών υποδομών της Αθήνας χαρακτηρίζει ο ο πρόεδρος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ), κ. Γιώργος Μπρούλιας την ανάληψη της Προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης από τη χώρα μας.
 
Ο κ. Μπρούλιας σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Tourism Press τόνισε ότι ” το όλο κλίμα της Προεδρίας υποβοηθά την προβολή του τουριστικού προϊόντος και των τουριστικών υπηρεσιών της Αθήνας στους ξένους επαγγελματίες, δείχνοντας ότι είναι ένας προορισμός που μπορεί να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στη φιλοξενία απαιτητικών διοργανώσεων και εκδηλώσεων.
 
Υπογράμμισε επίσης ότι το  2ο Travel Trade Athens, που θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο στην Αθήνα είναι “ένας θεσμός που στοχεύει στη δημιουργία και στην ανάπτυξη πλατφόρμας συνεργασίας της τουριστικής αγοράς των εν λόγω περιοχών με τουριστικές επιχειρήσεις και επαγγελματίες της Αθήνας.

 

Πώς πιστεύετε ότι θα επηρεάσει την Αθήνα ως τουριστικό προορισμό η ανάληψη της προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης από τη χώρα μας;
Η Προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ακριβώς λόγω της πραγματοποίησης στη χώρα που την αναλαμβάνει πληθώρας συναντήσεων, διασκέψεων και διοργανώσεων, διευρύνει το πεδίο προβολής της στην πολιτική, οικονομική και κοινωνική επικαιρότητα και προσφέρει πολλές ευκαιρίες θετικής δημοσιότητας.

Ειδικά στην περίπτωση της Αθήνας η διοργάνωση όλων αυτών των εκδηλώσεων και οι μετακινήσεις μεγάλου αριθμού αξιωματούχων, στελεχών, παραγόντων αλλά πολλών δημοσιογράφων και εκπροσώπων media από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και από τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θα συμβάλλει καθοριστικά στην ενίσχυση της εικόνας της πόλης, ως μίας σύγχρονης, ασφαλούς και φιλόξενης ευρωπαϊκής πρωτεύουσας.

 

 

 

Αυτό το εξάμηνο, είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να αναδείξουμε, έστω και εμμέσως, τις σύγχρονες δημόσιες και τουριστικές υποδομές – ιδίως τις συνεδριακές – τα μοναδικά μας μνημεία, το υψηλό επίπεδο των τουριστικών υπηρεσιών, την γαστρονομία κ.ά.

Είναι επίσης μία ευκαιρία να αναδειχθεί η αναπτυξιακή δραστηριότητα που βρίσκεται σε εξέλιξη, μέσα από μεγάλα έργα πνοής, όπως αυτό του Ιδρύματος Νιάρχου στο Φάληρο, οι σχεδιαζόμενες πεζοδρομήσεις της Λεωφόρου Πανεπιστημίου και οι αναπλάσεις στο ιστορικό κέντρο.


Το γεγονός αυτό έχει ή θα έχει αντίκτυπο και στη διοργάνωση του 2ου Travel Trade Athens;

Είναι μία ευνοϊκή συγκυρία η διοργάνωση του 2ου Travel Trade Athens με την περίοδο που η Ελλάδα έχει την Προεδρία στην Ε.Ε. καθώς το διάστημα αυτό, όπως προανέφερα, η Ελλάδα και η Αθήνα θα βρίσκονται για περισσότερο χρόνο και για ποικίλες θετικές αφορμές στο επίκεντρο της επικαιρότητας.

Η ωφέλεια είναι αμφίδρομη. Από τη μία πλευρά, το όλο κλίμα της Προεδρίας υποβοηθά την προβολή του τουριστικού προϊόντος και των τουριστικών υπηρεσιών της Αθήνας στους ξένους επαγγελματίες, δείχνοντας ότι είναι ένας προορισμός που μπορεί να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στη φιλοξενία απαιτητικών διοργανώσεων και εκδηλώσεων.

Από την άλλη πλευρά, το ενδιαφέρον που εκδηλώνεται για το Travel Trade Athens 2014, αποκτά μία ευρύτερη διάσταση και ενθαρρύνεται από την εκτενέστερη προβολή του προορισμού.

Φέτος το ενδιαφέρον των hosted buyer δεν περιορίζεται μόνο στην Αθήνα αλλά διευρύνεται σε όλη την επικράτεια. Τι σημαίνει αυτό για το ρόλο του Travel Trade Athens;

Η απόφαση να δοθεί στο φετινό Travel Trade Athens η δυνατότητα συμμετοχής τουριστικών επιχειρήσεων και επαγγελματιών και από άλλες περιοχές της Ελλάδας εντάσσεται στο πλαίσιο της αξιοποίησης των ευκαιριών που μας δίνει η Προεδρία της χώρας μας στην Ε.Ε.

Πρόθεση του Δήμου Αθηναίων και της ΕΑΤΑ είναι να προσδώσει μία «πανελλαδική» διάσταση στη διοργάνωση, από τη στιγμή που είναι και η μοναδική του είδους της, ούτως ώστε αφενός μεν να καταστεί δυνατή η προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού hosted buyers, αφετέρου δε επιχειρήσεις και από άλλες περιοχές της Ελλάδας, να μπορέσουν, εφόσον επιθυμούν, να συμμετάσχουν και να πραγματοποιήσουν τις επαφές τους.

 

 

 

 

Η θεσμοθέτηση μία ετήσιας διεθνούς διοργάνωσης επαγγελματικού χαρακτήρα για τον προορισμό της Αθήνας είναι ένα από τα βασικά σημεία της στρατηγικής για την τουριστική ανάπτυξη της πόλης που έχει εκπονήσει Δήμος Αθηναίων και υλοποιούν η ΕΑΤΑ και το ACVB.

Είναι ένας θεσμός που στοχεύει στη δημιουργία και στην ανάπτυξη πλατφόρμας συνεργασίας της τουριστικής αγοράς των εν λόγω περιοχών με τουριστικές επιχειρήσεις και επαγγελματίες της Αθήνας.

Αυτός είναι ο στόχος και ο ρόλος του Travel Trade Athens.

Έχοντας ήδη μία πετυχημένη προηγούμενη διοργάνωση στο ενεργητικό σας, ποιοί είναι οι στόχοι σας για το φετινό Travel Trade Athens;

Κατά γενική ομολογία το Travel Trade Athens 2013 πέτυχε τους στόχους του και ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες των διοργανωτών και των συμμετεχόντων. Πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 1.400 συναντήσεις μεταξύ των hosted buyers και επιχειρήσεων της Αθήνας. Η διοργάνωση σημείωσε πολύ μεγάλη επιτυχία και απέσπασε πολλά θετικά και ενθαρρυντικά σχόλια.

 

 

 

 

Φέτος, στο Travel Trade Athens 2014 που θα διοργανωθεί στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών , θα φιλοξενηθούν πάνω από 70 Tour Operators, εμπορικοί εκπρόσωποι, διοργανωτές συνεδρίων καθώς και διακεκριμένοι δημοσιογράφοι από τις ΗΠΑ και την Ευρώπη.

Το workshop πλαισιώνεται από ένα διεθνές Forum για τον Τουρισμό πόλεων και την αστική ανάπτυξη τουρισμού καθώς και από ένα μεγάλο πρόγραμμα κοινωνικών εκδηλώσεων και περιηγήσεων στα αξιοθέατα και στις διάφορες περιοχές της Μητροπολιτικής Αθήνας.

Δηλαδή συνδυάζει την ανάπτυξη επαγγελματικών και επιχειρηματικών σχέσεων με ταξίδι εξοικείωσης και γνωριμίας των ξένων προσκεκλημένων με τον προορισμό.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.