Συμμετοχή της Περιφέρειας Κρήτης στα Greek Tourism & Gastronomy Events σε Στοκχόλμη και Πράγα.
Το ενδιαφέρον τους και για ταξίδια ειδικών μορφών τουρισμού στην Κρήτη εκδήλωσαν επαγγελματίες από Σουηδία κατά τη διάρκεια των B2B συναντήσεων που είχαν με εκπροσώπους της Περιφέρειας Κρήτης στο πλαίσιο των εκδηλώσεων τουρισμού Greek Tourism & Gastronomy Workshop στη Στοκχόλμη.
Η Περιφέρεια Κρήτης συμμετείχε στις εκδηλώσεις τουρισμού σε Στοκχόλμη και Πράγα στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης των τουριστικών αγορών της Σουηδίας και της Τσεχίας, πραγματοποιώντας επιχειρηματικές συναντήσεις με ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους από τις χώρες αυτές. Παράλληλα, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Δρ. Κυριάκος Κώτσογλου παρουσίασε στους συμμετέχοντες το τουριστικό προϊόν της Κρήτης με έμφαση στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, τη βιωσιμότητα και τον τουρισμό 365 ημερών.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της περιφέρειας, η Κρήτη αποτελεί αγαπημένο προορισμό των Σουηδών, οι οποίοι ενδιαφέρονται κυρίως για το «προϊόν» ήλιος – θάλασσα, ωστόσο οι επαγγελματίες που παρευρέθηκαν έδειξαν ειδικό ενδιαφέρον και για την διοργάνωση ταξιδίων που άπτονται του τουρισμού κινήτρων (incentive), καθώς επίσης για περιπατητικό και τουρισμό παρατήρησης πουλιών (birdwatching). Η αγορά δε της Τσεχίας έχει ανακάμψει δυναμικά μετά την πανδημία, παρουσιάζοντας αύξηση 4,4% και φθάνοντας κοντά στους 120.000 επισκέπτες στην Κρήτη τη σαιζόν 2023, με προοπτική για περαιτέρω ενδυνάμωση των ροών των Τσέχων τουριστών στο νησί.
Την Περιφέρεια Κρήτης εκπροσώπησαν ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κυριάκος Κώτσογλου και η Αν. Προϊσταμένη Τμήματος Τουρισμού Π.Ε. Ηρακλείου Ελένη Βουγιουκαλάκη.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Κώτσογλου δήλωσε σχετικά: «Οι Σκανδιναβοί, αποτελούσαν πάντα την βασική αγορά της Δυτικής Κρήτης. Τώρα επεκτείνονται και στην Ανατολική και αυτό μας χαροποιεί. Οι 635.000 επισκέπτες τους το 2023, είναι ένας αριθμός που προκαλεί σεβασμό και τον ανταποδίδουμε πάντοτε. Οι Τσέχοι από την άλλη, είναι μια αγορά που συνεχώς ανεβαίνει και “ψηφίζει” Κρήτη. Προχωράμε, στον πιο ενεργό μήνα από πλευράς προβολής, με Αμβούργο, Μόναχο & Βιέννη, γιατί η Κρήτη, είναι παντού!!»