Grekland Panorama 2016: 11.000 επισκέπτες -1,5 εκατ. Σουηδικές Κορώνες πωλήσεις

greklandpanorama-2016-01-cover-web

Με 11.000 επισκέπτες σε δύο μέρες, ένα από τα μεγαλύτερα και σημαντικότερα εκθεσιακά γεγονότα στη Σουηδία, είναι αποδεδειγμένα πλέον, «ελληνική υπόθεση» και αφορά στην Ελλάδα, στον τουρισμό, στον πολιτισμό και στη γαστρονομία της χώρας μας!

Η 3η διοργάνωση του Grekland Panorama (www.panoramagreece.com), της μοναδικής αποκλειστικής έκθεσης τουρισμού, γαστρονομίας και πολιτισμού για την χώρα μας στην Βόρεια Ευρώπη, που διοργανώθηκε στις 12-14 Φεβρουαρίου στο επιβλητικό Globen Arena, με την υποστήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), ολοκληρώθηκε την Κυριακή, με μεγάλη επιτυχία και ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις.

Το Grekland Panorama 2016, ήταν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η μεγαλύτερη έκθεση που φιλοξενείται στο συγκρότημα Globen και μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις που έγιναν στη Σουηδία ενώ, το κυριότερο, προκάλεσε ένα αξιόλογο “κύμα” θετικής δημοσιότητας για την Ελλάδα, σε μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο.

Για δύο μέρες, οι χιλιάδες επισκέπτες της έκθεσης είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν εικόνες, γεύσεις και μυρωδιές Ελλάδας, μέσα από τους δεκάδες εκθέτες, να συμμετάσχουν σε εκδηλώσεις και δραστηριότητες, σε μεγάλες προσφορές διακοπών, σε γευσιγνωσίες  και μαγειρικές επιδείξεις και να γευτούν (αλλά και να αγοράσουν) παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα.

Το “γαμοπίλαφο” από τη Γραμβούσα, τα εσπεριδοειδή και τα γλυκά κουταλιού από τον Πλατανιά Χανίων, τα εξαιρετικά πιάτα από την Πάργα, το πέτρινο παραδοσιακό λιοτρίβι που μεταφέρθηκε ειδικά για την έκθεση από την Πελοπόννησο και κατέπληξε με τη λειτουργία του τους επισκέπτες, ήταν μερικά από τα γαστρονομικά δρώμενα που έκλεψαν τις εντυπώσεις στο φετινό Grekland Panorama, προκαλώντας το αδιαχώρητο στον εκθεσιακό χώρο.

Είναι χαρακτηριστικό ότι κατά τη διάρκεια της έκθεσης, διατέθηκαν ή πωλήθηκαν πάνω από 5 τόνοι ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων, ενώ σύμφωνα με στοιχεία των tour operators, πωλήθηκαν πακέτα για Ελλάδα αξίας άνω του 1,5 εκατ. κορώνων (περίπου 160.000 ευρώ).

Η έκθεση ανέδειξε ιδιαίτερα φέτος τις ειδικές και τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως ο πράσινος – εναλλακτικός, ο πεζοπορικός, αλλά και ο θαλάσσιος τουρισμός ο οποίος προβλήθηκε φέτος με την συμμετοχή των βραβευμένων με Γαλάζια Σημαία Μαρινών της Ελλάδας καθώς και εταιρείες ενοικιάσεων σκαφών, yachting και cruises. Για πρώτη φορά, επίσης, στο Grekland Panorama, συμμετείχε ο Σύνδεσμος Δήμων Ιαματικών Πηγών, προσελκύοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Ιδιαίτερα δυναμική ήταν και η συμμετοχή της Κύπρου, με τον ΚΟΤ και την Αγία Νάπα.

Την πρώτη ημέρα της έκθεσης, την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου διοργανώθηκε το Συνέδριο Sweden Digi.travel όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ακούσουν ομιλίες σχετικά με τις τάσεις και τα ειδικά χαρακτηριστικά της Σουηδικής αγοράς και των Σκανδιναβικών αγορών εν γένει, καθώς και για τις προτιμήσεις και συνήθειες των Σουηδών τουριστών.

Καθοριστική και ιδιαίτερα σημαντική και στο φετινό  Grekland Panorama ήταν η υποστήριξη και συμμετοχή με μεγάλα περίπτερα των μεγαλύτερων tour operators που φέρνουν τουρισμό στην Ελλάδα, Apollo, TUI Nordic, VING, Airtours, Solresor, Tema Resor, Detur και για πρώτη φορά από την αγορά της τρίτης ηλικίας, οι Grand Tours και Pro.se. 

Η Grekland Panorama med Cypern τελεί υπό την αιγίδα των

Υπουργείο Τουρισμού – ΕΟΤ, ΣΕΤΕ, ΞΕΕ, ΠΟΞ, ΗΑΤΤΑ και το ΕλληνοΣουηδικό Επιμελητήριο.

Η επόμενη διοργάνωση του Grekland Panorama  προγραμματίζεται για τις 11-12 Φεβρουαρίου 2017 και περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν σύντομα.

Διοργανωτής της Grekland Panorama Med Cypern είναι η εταιρία North Events, email

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.