Κυκλοφόρησε η 3η έκδοση του βιβλίου “Hotel Front Office Management”

Κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ, η τρίτη ανανεωμένη και βελτιωμένη έκδοση του βιβλίου του Νίκου Θεοχάρη, καθηγητή τεχνικών μαθημάτων στην ΑΣΤΕ Ρόδου, με τίτλο “Hotel Front Office Management” .

Ένα βιβλίο ιδιαίτερα χρήσιμο για στελέχη και επιχειρηματίες του ξενοδοχειακού κλάδου και εκπαιδευτικό βοήθημα για τους φοιτητές-σπουδαστές του προπτυχιακού και μεταπτυχιακού κύκλου τουριστικών – ξενοδοχειακών σπουδών. Παρέχει μια ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με τα λειτουργικά ζητήματα και τις δραστηριότητες του τμήματος υποδοχής και εξυπηρέτησης πελατών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

Η νέα έκδοση εστιάζει στην ανάλυση και την εφαρμογή των σύγχρονων μεθόδων και τεχνικών, των δραστηριοτήτων και λειτουργιών του τμήματος υποδοχής και εξυπηρέτησης πελατών μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης.

Η παρουσίαση και η ανάλυση των θεμάτων πραγματοποιούνται με τη βοήθεια παραδειγμάτων και μελετών περιπτώσεων από την επιχειρηματική πραγματικότητα, τα οποία βασίζονται σε εμπειρίες του συγγραφέα.


Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.