Marketing Greece: Ο απολογισμός δημοσιότητας Ιανουαρίου – Μαρτίου 2018

marketing-greece-sete-cover-apologismos-dimosiotitas-web

Σε Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Γαλλία επικεντρώθηκαν οι ενέργειες δημοσιότητας του Marketing Greece για την Ελλάδα το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου 2018.

Σύμφωνα με τον απολογισμό Δημοσιότητας και Ενεργειών Δημοσίων Σχέσεων που ανακοίνωσε πρόσφατα ο φορέας, δημοσιεύθηκαν στα Μέσα 131 άρθρα που προωθούσαν τον τουρισμό στη χώρα μας στη Γερμανία, 4 στη Γαλλία και 3 στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Από αυτά ξεχωρίζουν τα εξής:

  •  Ένα αφιέρωμα του γερμανικού πρακτορείου ειδήσεων (DPA) στον Κεραμεικό, το οποίο έχει ήδη αναπαραχθεί σε 100 διαφορετικά μέσα (έντυπα και ηλεκτρονικά).
  •  Ένα τηλεοπτικό επεισόδιο του BBC One Northern Ireland και του Ιρλανδικού τηλεοπτικού δικτύου RTE One για τη Ρόδο και τη Σύμη.
  • Τρία αφιερώματα του Ισπανικού Conde Nast Traveller (online) στην ηπειρωτική Ελλάδα.
  • Ένα 7σέλιδο αφιέρωμα του Elle Βελγίου στην πλούσια γαστρονομική παράδοση της Σίφνου.
  • Ένα 2σέλιδο αφιέρωμα της The Guardian στην εξέλιξη της γαστρονομικής σκηνής της Τήνου.

 

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.