Σειρά δράσεων για την ανάδειξη της πολιτιστικής ταυτότητας της Κέρκυρας παρουσίασαν η Marketing Greece και τα Ikos Resorts την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2023, στο Μουσείο Ασιατικής Τέχνης.
Με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής βιώσιμης ανάπτυξης της Κέρκυρας, οι νέες δράσεις εμβαθύνουν στην ταξιδιωτική εμπειρία του προορισμού και αξιοποιώντας τις σύγχρονες τάσεις και την τεχνολογία, δημιουργείται ένα σύγχρονο και πρωτότυπο ηχητικό περιεχόμενο (audio content), το οποίο και παραχωρείται ελεύθερο προς χρήση σε όλη την τουριστική κοινότητα της Κέρκυρας. Την παρουσίασή του πραγματοποίησε ο Γενικός Διευθυντής της MarketingGreece, Νίκος Διαμαντόπουλος.
Τρία ταξιδιωτικά πόντκαστς (Travel Podcasts) και ένα σελφ γκάιντιντ γουόκινγκ τουρ (Self Guided Walking Tour) αναλαμβάνουν να ξεναγήσουν τον επισκέπτη μέσα από ιστορίες στον πολιτισμό και την παράδοση του νησιού, προσφέροντας του έναν ακόμα τρόπο να γνωρίσει σε βάθος τον προορισμό:
CorfuTravelPodcasts, διαθέσιμα σε Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά
- Η Κέρκυρα και η Επτανησιακή Σχολή: Μια αναδρομή στο καλλιτεχνικό ρεύμα που δημιουργήθηκε στα Επτάνησα στα μέσα του 17ου αιώνα και διήρκεσε μέχρι περίπου τα μέσα του 19ου αιώνα
- Η συναρπαστική ιστορία του Παλαιού Φρουρίου της Κέρκυρας: Ένα εμβληματικό φρούριο που διαμορφώθηκε κυρίως από τους Ενετούς, οι οποίοι κυριάρχησαν στο νησί για πάνω από 400 χρόνια
Να σημειωθεί ότι η μουσική επένδυση των δυο ανωτέρω πόντκαστς (podcasts) είναι σύνθεση του μαέστρου Σπύρου Προσωπάρη και η εκτέλεση από τη Φιλαρμονική Εταιρεία Κέρκυρας.
- Μουσείο Ασιατικής Τέχνης Κέρκυρας: ένα μουσείο έκπληξη!: Γνωριμία με το μοναδικό μουσείο στην Ελλάδα το οποίο είναι αφιερωμένο αποκλειστικά στην τέχνη και τις αρχαιότητες της Ασίας.
Το Self Guided Walking Tour,όπου μέσα από 27 σημεία ενδιαφέροντος ο επισκέπτης ανακαλύπτει περπατώντας την Παλιά Πόλη της Κέρκυρας και έχει τη δυνατότητα να έρθει σε επαφή με τα αξιοθέατα – ορόσημα (landmarks) του προορισμού ακούγοντας την ιστορία του, αλλά και με λιγότερο δημοφιλή αξιοθέατα που αποτελούν σπουδαίο πολιτιστικό απόθεμα του τόπου, με τοπικά μαγαζιά που…ανοίγουν την όρεξη, με τις τοπικές παραδόσεις και τα έθιμα του και με την ιστορία σημαντικών προσωπικοτήτων που συνδέονται με αυτόν. Το Self Guided Walking Tour είναι διαθέσιμο σε Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά και φιλοξενείται στην πλατφόρμα της Clio Muse Tours.
Η Ιωάννα Δρέττα, Πρόεδρος της MarketingGreece δήλωσε σχετικά «Ο τουρισμός απαιτεί τη δράση όλων μας και η σημερινή παρουσία μας στην Κέρκυρα είναι αποτέλεσμα αυτής της φιλοσοφίας. Οι δράσεις που παρουσιάσαμε, οι οποίες υλοποιήθηκαν με την υποστήριξη των IkosResorts, συμβάλουν στην ουσιαστική διασύνδεση με τον πολιτισμό, τη βελτίωση της εμπειρίας και εντέλει της ανταγωνιστικότητας του προϊόντος της Κέρκυρας.»
Ο Αντώνης Αβδελάς, Chief Sales Officer του Ομίλου Sani/Ikos δήλωσε από την πλευρά του «Το μέλλον του τουρισμού είναι πλέον συνυφασμένο με την αειφορία. Όλοι οι φορείς καλούμαστε να διασφαλίσουμε ότι ο τουρισμός της Κέρκυρας προχωρά με όφελος για το περιβάλλον και την κοινωνία, αλλά και με σεβασμό στην πολιτιστική της ταυτότητα. Η συνεργασία μας με την Marketing Greece για την προώθηση της Κέρκυρας ως βιώσιμου τουριστικού προορισμού, είναι ακριβώς σε αυτήν την κατεύθυνση και η καμπάνια που εκπονήθηκε διατίθεται δωρεάν για κάθε επαγγελματία τουρισμού, την τοπική αυτοδιοίκηση και τους φορείς του τόπου».
Στην εκδήλωση απηύθυνε διαδικτυακό χαιρετισμό η Πρόεδρος του ΕΟΤ κα Άντζελα Γκερέκου, ενώ με την παρουσία τους τίμησαν η Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, κα Ρόδη Κράτσα – Τσαγκαροπούλου, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, κος Παναγιώτης Βαρούχας, η Διευθύντρια του Μουσείου Ασιατικής Τέχνης Κέρκυρας κα Δέσποινα Ζερνιώτη, η Διευθύντρια του Μουσείου Αχιλλείου κα Κωνσταντίνα Μαλέσκου, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κέρκυρας κος Μπάμπης Βούλγαρης και πολλοί ακόμη εκπρόσωποι τοπικών ενώσεων και φορέων.