Νέο βίντεο για την προβολή της Θεσσαλονίκης – Γαστρονομία – Πολιτισμός στο επίκεντρο

Γαστρονομία, πολιτισμός και στιγμές των ανθρώπων της πόλης ενσωματώνονται στο νέο βίντεο για την προβολή της Θεσσαλονίκης, με το οποίο η Διεύθυνση Πολιτισμού και Τουρισμού του Δήμου απευθύνεται στις διεθνείς αγορές.

Το νέο βίντεο καλεί τον επισκέπτη να βιώσει τη Θεσσαλονίκη με όλες του τις αισθήσεις και να αφεθεί στη μαγεία της.

«Η νέα ταινία του Δήμου Θεσσαλονίκης, που ενσωματώνει τη γαστρονομία, τον πολιτισμό με την καθημερινή ζωή και τους ανθρώπους της πόλης, έρχεται να ενισχύσει τη φήμη της Θεσσαλονίκης, καθώς καταφέραμε από το μηδέν του Μαρτίου του 2020 να φτάσουμε ξανά στα έσοδα και τις αφίξεις του 2019. Τα νούμερα δείχνουν ότι μπορεί να τα ξεπεράσουμε», δήλωσε σχετικά η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού Μαρία Καραγιάννη, εκφράζοντας την αισιοδοξία της για περαιτέρω εξέλιξη στην τουριστική πορεία της Θεσσαλονίκης. «Η ταινία δημιουργήθηκε σαν μια χορογραφία. Οι αισθήσεις, οι γεύσεις, οι μυρωδιές. Οι στιγμές των ανθρώπων της πόλης -μιας πόλης γεμάτης νοστιμιά και χαμόγελα, ήλιο και νιάτα, ιστορία και χρώματα, πολιτισμό και ζωή, μιας πόλης με μνήμη και όνειρα. Παράδοση, σύγχρονος ρυθμός και στο επίκεντρο οι γεύσεις που συμπληρώνουν ένα παζλ αισθήσεων και αυθεντικότητας», συμπλήρωσε η κυρία Καραγιάννη σχετικά με τη φιλοσοφία του νέου βίντεο.

Το βίντεο προβάλλει τη Θεσσαλονίκη σε αγορές του εξωτερικού, με στόχο να προσελκύσει το διεθνές κοινό και να ενισχύσει περαιτέρω τη ζήτηση για αυθεντικές βιωματικές εμπειρίες διακοπών στην πόλη, που εξάλλου έχει διακριθεί ως γαστρονομική πρωτεύουσα, συμμετέχοντας στο Δίκτυο Δημιουργικών Πόλεων της Unesco.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.