Μελέτες - Έρευνες

Μελέτη Cornell: Αναζήτηση πληροφοριών online- Κράτηση ξενοδοχείου offline

Αν και το διαδίκτυο κερδίζει συνεχώς έδαφος στον τομέα των κρατήσεων, αρκετοί τουρίστες το χρησιμοποιούν μόνο για την αναζήτηση πληροφοριών και κατόπιν τηλεφωνούν στο ξενοδοχείου που θέλουν για να κάνουν κράτηση.
Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξαν ερευνητές του Αμερικανικού πανεπιστημίου Cornell, αφού μελέτησαν 249 τουρίστες αναψυχής που διέμειναν σε ξενοδοχεία του Σιάτλ το 2009.

Η μελέτη, με θέμα “Σχεδιασμός Ταξιδιού: Αναζήτηση και Κράτηση δωματίου ξενοδοχείου στο Διαδίκτυο”, των Rex Toh, Charles DeKay και Peter Raven έδειξε ότι οι πελάτες συνεχίζουν ακόμη να χρησιμοποιούν μία ποικιλία καναλιών για να κάνουν κράτηση σε δωμάτιο ξενοδοχείου, παρά το γεγονός ότι το διαδίκτυο διατηρεί την πρώτη θέση μεταξύ των καναλιών αυτών.

Από τα ευρήματα της έρευνας αυτής, διαπιστώθηκε ότι σε αυτά τα ξενοδοχεία η πλειονότητα των πελατών χρησιμοποίησε το διαδίκτυο για να αναζητήσει πληροφορίες και σε ένα μεγάλο βαθμό για να κάνει κράτηση. Ωστόσο, το ένα τέταρτο των πελατών που συμμετείχαν στην έρευνα, αφού βρήκαν τις πληροφορίες που ήθελαν, κατόπιν έκαναν την κράτησή τους μέσω τηλεφώνου. Οι ερευνητές υπέθεσαν ότι οι πελάτες αυτές αναζητούν καλύτερη τιμή για την κράτηση του δωματίου τους από αυτές που είναι αναρτημένες στις ιστοσελίδες των ξενοδοχείων.
Τα δύο τρίτα όσων συμμετείχαν στην έρευνα, ολοκλήρωσαν τις κρατήσεις τους μέσω διαδικτύου. Από αυτούς το 37% έκανε κράτηση απευθείας από την ιστοσελίδα των ξενοδοχείων ενώ το 30% χρησιμοποίησε τους online τουριστικούς πράκτορες.
Οι πελάτες που ολοκλήρωσαν την κράτησή τους online ήταν νεότεροι, διέθεταν υψηλότερα εισοδήματα και έμειναν περισσότερες νύχτες από ότι όσοι χρησιμοποίησαν παραδοσιακά κανάλια διανομής.
Επίσης, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες αναζητούν περισσότερο διεξοδικά για πληροφορίες και τιμές ξενοδοχείων από ότι οι άντρες. Επίσης, βρήκαν ότι οι τουρίστες που δεν χρησιμοποίησαν καθόλου το διαδίκτυο για την κράτηση του δωματίου τους, είχαν θετική στάση απέναντι στην ιδέα της online κράτησης.

Περισσότερα για τη μελέτη μπορείτε να δείτε εδώ

Tourism Press
Μοιραστείτε τα νέα

Similar Posts

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.