Εκδηλώσεις

The Boutique Hotel Workshop Tour: Θεματολογία και Ομιλητές

100-hotel-show-workshop-thessaloniki-_600web

Με αφετηρία την Αθήνα, το Σάββατο 9 και την Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2019, η νέα δράση του 100% Hotel Show 2019 με τίτλο “The Boutique Hotel Workshop Tour”, θα συνεχίσει το ταξίδι της σε Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Ηράκλειο, Χανιά, Σαντορίνη και Μύκονο και θα προσθέσει την Κέρκυρα και την Πελοπόννησο, καλύπτοντας έτσι ένα σημαντικό κομμάτι της Ελληνικής Τουριστικής Αγοράς.

Στόχος της θεματολογίας του “The Boutique Hotel Workshop Tour” είναι, με απλό τρόπο, να καλύψει όλα τα στάδια ανάπτυξης ενός boutique ξενοδοχείου και να δώσει στοχευμένες συμβουλές σε σημαντικά κομμάτια, όπως ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός, το design, το digital marketing αλλά και οι εσωτερικές πωλήσεις.

Τι πρέπει να ληφθεί υπόψιν κατά την Αρχιτεκτονική μελέτη και το σχεδιασμό, για το σωστότερο operation ενός Boutique Ξενοδοχείου;

  • Πώς πρέπει να αποφασίζεται η κατανομή των χώρων στα Boutique Ξενοδοχεία;
  • Γιατί τα δωμάτια στα Boutique Ξενοδοχεία πρέπει να ακολουθούν Smart Design;
  • Πώς η σωστή πρόβλεψη του προσωπικού καθορίζει το σχεδιασμό ενός ξενοδοχείου;
  • Έξυπνες πρακτικές δημιουργίας χώρων που ενισχύουν το operation.
  • Τι πρέπει ληφθεί υπόψιν για τη δημιουργία ενός boutique εστιατορίου;
  • Για ποιόν λόγο οι κοινόχρηστοι χώροι ανεβάζουν την αξία ενός Boutique Ξενοδοχείου;

Πώς να διαμορφώσετε τον Boutique Χαρακτήρα του Ξενοδοχείου σας, συνδυάζοντας τοπική Αρχιτεκτονική, Διαχρονικό Design & Λειτουργικότητα;

  • Ο ρόλος του Design στα Boutique Ξενοδοχεία.
  • Τα Βασικά Στοιχεία που πρέπει να ορίζουν το Boutique Hotel Design.
  • Ο ρόλος του Concept  για τον τελικό καθορισμό του Boutique Style.
  • Έξυπνοι τρόποι επιλογής των βασικών Boutique Hotel Design Elements.
  • Η σημασία του τοπικού χαρακτήρα στο σχεδιασμό ενός Boutique Ξενοδοχείου.
  • Η ανάγκη του Custom σχεδιασμού επίπλων και αντικειμένων στα Boutique Ξενοδοχεία.
  • Παραδείγματα στοιχείων της περιοχής που μπορούν να μετατραπούν σε Design Elements. 

Ποια τα κανάλια προώθησης των Boutique Ξενοδοχείων και ποιες οι απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να γίνουν στο hotel website αλλά και στην booking engine του ξενοδοχείου σας, που θα αυξήσουν τις άμεσες κρατήσεις;

  • Τα Βασικά Online Κανάλια ενός Boutique Ξενοδοχείου.
  • Πώς πρέπει να είναι διαμορφωμένο ένα Boutique Hotel Website.
  • Γιατί πρέπει να δοθεί έμφαση στο Booking Engine του ξενοδοχείου;
  • Πώς το στήσιμο σε τρίτα OTAs βοηθάει τις αυτόνομες κρατήσεις του ξενοδοχείου;
  • Με ποιόν τρόπο τα Social Media επηρεάζουν τη συμπεριφορά των Boutique Ταξιδιωτών;
  • Ποια Travel Agencies είναι ιδανικά για Boutique ξενοδοχεία και ποιος ο ρόλος του booking engine στην περίπτωση αυτή;
  • Ανάλυση της ολοκληρωμένης Online εικόνας ενός Boutique Ξενοδοχείου.

Με ποιον τρόπο μπορείτε να ενισχύσετε το revenue του Boutique Ξενοδοχείου σας, επιτυγχάνοντας upgrade δωματίου, πώληση εστιατορίων ή spa αλλά και τρίτων υπηρεσιών;

  • Boutique Ξενοδοχεία – Η μεγάλη προοπτική Εσωτερικών πωλήσεων.
  • Ποιες είναι οι δημοφιλέστερες υπηρεσίες ενός Boutique Ξενοδοχείου;
  • Ποια τα μέσα επικοινωνίας προς τον Ταξιδιώτη για την ενίσχυση των Πωλήσεων;
  • Ο ρόλος του σωστού branding στην πώληση εσωτερικών υπηρεσιών.
  • Upgrade Δωματίου – Best Practices.
  • Εστιατόριο και in-room dining – Best Practices.
  • Spa & Υπηρεσίες Ευεξίας – Best Practices

Οι ομιλητές 

Μαίρη Σφυράκη – Interior Designer

Η Μαίρη, συμμετέχει για δεύτερη χρονιά ως κεντρική ομιλήτρια στο 100% Workshop Tour, και αποτελεί ένα από τα βασικά άτομα που συνετέλεσαν στην επιτυχία της περσινής διοργάνωσης. Με τη σημαντική της εμπειρία στο χώρο, θα προσεγγίσει φέτος το θέμα του τι πρέπει να ληφθεί υπόψιν κατά την Αρχιτεκτονική μελέτη ενός Boutique ξενοδοχείου, ενώ στόχος της θα είναι να κινητοποιήσει το διάλογο με τους Αρχιτέκτονες που θα παρακολουθήσουν το Workshop, ενώ ταυτόχρονα να συνδέσει το νέο Tour, με σημαντικά σημεία της περσινής περιοδείας, που αφορούσαν το Hotel αλλά και το Design Concept.
 

Δημήτρης Ζέλιος – Custom Furniture Designer & Hotelier

Διαθέτοντας μεγάλη εμπειρία στον Αρχιτεκτονικό κλάδο και το industrial design, αλλά και υπό την ιδιότητά του ως ξενοδόχος, ο Δημήτρης θα προσεγγίσει το ρόλο του Design στα Boutique Ξενοδοχεία, ενώ θα μιλήσει και για το ρόλο της τοπικής Αρχιτεκτονικής. Ταυτόχρονα, μέσα από ιδιαίτερα παραδείγματα, θα παρουσιάσει εφαρμογές ιδιαίτερου Design σε Boutique Ξενοδοχεία αλλά και έξυπνες λύσεις custom σχεδιασμού, ενώ θα δώσει έμφαση στα στοιχεία που κάνουν ένα Boutique κατάλυμα ξεχωριστό.
 

Ζένιος Ζένιου – Hotel Concept Expert

Μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη συμμετοχή του στο πρώτο 100% Hotel Workshop Tour, κατά τη διάρκεια του οποίου ανέλυσε τη σημασία ανάπτυξης ξενοδοχειακού concept για κάθε σύγχρονο κατάλυμα, ο Ζένιος θα εστιάσει φέτος στην παρουσίαση τεχνικών Upselling μέσα στα boutique ξενοδοχεία. Διαθέτοντας μεγάλη εμπειρία αλλά και τεχνογνωσία στο κομμάτι της προδιαγραφής ενός επιτυχημένου concept ξενοδοχείου, θα δώσει έξυπνα tips σχετικά με την αύξηση των εσωτερικών πωλήσεων στα καταλύματα (εστιατόρια, spa κ.λπ.), που οδηγούν σε ενίσχυση του συνολικού revenue. 

Γιάννης Κουτσόπουλος – Hotel Marketing Specialist

Η συνεργασία του Γιάννη με δεκάδες μικρότερα ή μεγαλύτερα Boutique Ξενοδοχεία, έχει εξασφαλίσει μια ισχυρή τεχνογνωσία στην προώθησή τους σε Β2Β & Β2C επίπεδο. Σε μια ιδιαίτερα στοχευμένη παρουσίαση, ο Γιάννης θα μιλήσει για ειδικά κομμάτια που πρέπει να προσέξει ένα Boutique Ξενοδοχείο για να ενισχύσει τις πωλήσεις του, ενώ θα υπογραμμίσει τεχνικές που δίνουν πραγματικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Επίσης, έμφαση θα δοθεί και στο θέμα των εξειδικευμένων Travel Agents αλλά και σε ειδικά κανάλια με δυναμικότερες προοπτικές.
 

Νίκος Σ. Μοράντης – Hospitality Strategy Expert

Όπως σε όλα τα Workshops του 100% Hotel Show, ο Νίκος θα έχει το ρόλο του συντονιστή, ακολουθώντας το περσινό πετυχημένο μοντέλο του 100% Hotel Workshop Tour, με τον άμεσο σχολιασμό των παρουσιάσεων αλλά και τη δημιουργία ενός διαδραστικού κλίματος που κάνει τις παρουσιάσεις πιο κατανοητές και ζωντανές. Μέσω διευκρινιστικών ερωτήσεων στους ομιλητές, θα φροντίσει ώστε το κοινό να λάβει ακόμα περισσότερες συμβουλές, κυρίως μέσα από απλά και κατανοητά παραδείγματα και πρακτικές, ενώ, παράλληλα, θα ενισχύει το διάλογο μεταξύ κοινού και ομιλητών.

Μοιραστείτε τα νέα

Similar Posts

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.