Travel Trade Athens 2013: Υψηλό επίπεδο οργάνωσης και αποτελεσματικότητας

Με ποσοστό ικανοποίησης άνω του 82% αξιολογήθηκε το επίπεδο οργάνωσης και αποτελεσματικότητας της διοργάνωσης του 1ου Travel Trade Athens workshop,
που διοργανώθηκε στην Αθήνα στις 21-24 Απριλίου 2013 από τον Δήμο Αθηναίων και την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Tour Operators Ευρώπης (ETOA).

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας καταμέτρησης της αποτελεσματικότητας της διοργάνωσης τόσο από πλευράς σχεδιασμού και υλοποίησης, όσο και από πλευράς ανάπτυξης επαγγελματικών δεσμών, που διενεργήθηκε από την ΕΑΤΑ σε συνεργασία με την ETOA μεταξύ των συμμετεχόντων στο Travel Trade Athens 2013, η συνολική αξιολόγηση σε όλους τους τομείς κινήθηκε σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα, εφάμιλλα ή και ανώτερα αντίστοιχων διεθνών διοργανώσεων.

Ενδεικτικό του βαθμού επίτευξης των στόχων της διοργάνωσης είναι το ποσοστό 91% των συμμετεχόντων που εκδήλωσαν έντονο ενδιαφέρον να συμμετάσχουν στο επόμενο Travel Trade Athens, το 2014.

Τα υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης (άνω του 80%) κατεγράφησαν στις κατηγορίες Accommodation (Ξενοδοχεία φιλοξενίας), Venue (Χώρος διοργάνωσης), Registration Process, Pre-Event Information (Ενημέρωση/Πληροφόρηση προ της Διοργάνωσης), Pre-Event Travel Arrangements (Προετοιμασία-συντονισμός ταξιδιού συμμετεχόντων), Ημερομηνίες Διοργάνωσης, Social Programme (Πρόγραμμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων) και Follow-Up Communications & Information (Ενημέρωση και Πληροφόρηση μετά τη Διοργάνωση).

Στους τομείς που διαπιστώθηκε ότι χρειάζεται περαιτέρω βελτίωση, συγκαταλέγονται οι μετακινήσεις των συμμετεχόντων (σημειώνεται ότι την 2η ημέρα της διοργάνωσης έγιναν 3 πορείες στο κέντρο της Αθήνας) καθώς και η ζήτηση για μεγαλύτερο αριθμό προμηθευτών από κατηγορίες όπως τα ξενοδοχεία, οι οργανωτές εκδηλώσεων, οι οργανωτές συνεδρίων, οργανωτές υπαίθριων δραστηριοτήτων καθώς και εκπρόσωποι αξιοθέατων και χώρων τουριστικού ενδιαφέροντος.

Στο ερώτημα ποιες υπηρεσίες ή εργαλεία θα μπορούσαν να διευκολύνουν περαιτέρω την προώθηση της Αθήνας ως προορισμού, οι συμμετέχοντες ξεχώρισαν τα εξής: Η ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών (π.χ. Κάρτα Επισκέπτη, Θεματικοί Περίπατοι/ Διαδρομές, περισσότερα Σημεία Πληροφόρησης Επισκεπτών), η διοργάνωση περισσότερων workshops και events επαγγελματικού χαρακτήρα, η ανάπτυξη και τακτική ενημέρωση διαδικτυακού τόπου αφιερωμένου στο Travel Trade κ.ά.).

Σε ερώτημα πως κινήθηκε η ζήτηση για την Αθήνα τα τελευταία τρία χρόνια, ποσοστό 49% ανέφερε ότι μειώθηκε έναντι ποσοστού 33% που δήλωσε ότι αυξήθηκε και ποσοστού 18% που απάντησε ότι παρέμεινε στα ίδια επίπεδα, ενώ στο ερώτημα πως κινείται η ζήτηση για την Αθήνα στο εγγύς μέλλον, ποσοστό 68% ανέφερε ότι αυξάνει, έναντι ποσοστού 9% που δηλώνει ότι μειώνεται και ποσοστού 23% που αναφέρει ότι παραμένει στα ίδια επίπεδα.

Μεταξύ των άλλων θετικών στοιχείων που επισημάνθηκαν ξεχωριστά από την πλειονότητα των συμμετεχόντων επαγγελματιών, ήταν η ενεργός συμμετοχή του Δημάρχου Αθηναίων κ. Γιώργου Καμίνη κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης καθώς και η διαρκής παρουσία και δραστηριότητα όλης της Διοίκησης και του Επιτελείου της ΕΑΤΑ.

Βασική προτεραιότητα του Trade Travel Athens 2013, αποτέλεσε η ανάδειξη και καθιέρωση της Αθήνας ως κύριου και αποκλειστικού προορισμού ταξιδιών στη διεθνή τουριστική αγορά με δράσεις που προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πόλης και η ανάπτυξη επαγγελματικών δεσμών μεταξύ του τοπικού τουριστικού τομέα και εκπροσώπων τουριστικών επιχειρήσεων από τις αγορές στόχευσης της Αθήνας.

Στο Travel Trade Athens 2013, πραγματοποιήθηκαν συνολικά 1.400 Β2Β συναντήσεις, ενώ συμμετείχαν περισσότεροι από 60 tour operators, τουριστικά γραφεία, οργανωτές συνεδρίων και εκδηλώσεων και άλλοι επαγγελματίες του τουρισμού από τη Μ. Βρετανία, τη Γερμανία, την Ελβετία, την Ολλανδία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, τη Λιθουανία, το Ισραήλ, την Ιαπωνία και την Ινδία, ενώ πολλοί εξ αυτών αντιπροσωπεύουν και tour operators εισερχόμενου τουρισμού από την Αμερική, την Κίνα και άλλες μεγάλες αγορές. Συμμετείχαν επίσης 120 προμηθευτές από την αγορά της Αθήνας (ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, οργανωτές συνεδρίων, οργανωτές εκδηλώσεων, χώροι τουριστικού ενδιαφέροντος, μουσεία, πολυκαταστήματα, συνεδριακά κέντρα και χώροι εκδηλώσεων, καθώς και εκπρόσωποι ξένων Media ειδικευμένων στην τουριστική και συνεδριακή αγορά).

Ιδιαίτερα σημαντική και καθοριστικής σημασίας για την επιτυχία της διοργάνωσης υπήρξε η συνεργασία με φορείς της διεθνούς τουριστικής κοινότητας, όπως η Ομοσπονδία Νεανικού Τουρισμού (WYSE) και ο Σύνδεσμος Lesbian & Gay Travel (IGLTA).

Ο Δήμος Αθηναίων και η ΕΑΤΑ έχουν ήδη ξεκινήσει την προετοιμασία του Travel Trade Athens 2014 και σχετικές ανακοινώσεις θα γίνουν σύντομα.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.