UWORC – Το προφίλ των υποψήφιων εργαζομένων στον τουρισμό

Ο ιδρυτής της Uwork, Πάρης Οικονόμου αναλύει στους εκπροσώπους του Τύπου τα πρώτα στατιστικά στοιχεία που συνέλεξε η εταιρεία κατά τους πρώτους μήνες λειτουργίας της και τα οποία αφορούν την εργασία στον Τουρισμό

Το μέσο προφίλ των εργαζομένων και τις θέσεις με τη μεγαλύτερη ζήτηση στον τουρισμό παρουσίασε πρόσφατα, η Uworc, η νέα, εξ ολοκλήρου ψηφιακή, εταιρεία εύρεσης προσωπικού για τις επιχειρήσεις HoReCa (Hotels – Restaurants – Catering), σύμφωνα με τα πρώτα στατιστικά στοιχεία που έχει στη διάθεσή της από τους πρώτους μήνες λειτουργίας της.

Σύμφωνα με αυτά:

Το Μέσο Προφίλ Εργαζομένων Πρώτης Γραμμής (Service, Front Desk, Housekeeping, κ.λπ.) είναι άτομα μικρά σε ηλικία που κάνουν τα πρώτα βήματα τους στον Τουρισμό, χωρίς απαραίτητα σχετικές σπουδές.

Το Μέσο Προφίλ Εργαζομένων σε Διευθυντικές Θέσεις (Assistant Managers, Operation Managers, κ.λπ.) είναι επαγγελματίες που έμαθαν να εξελίσσονται στον τουρισμό και οι οποίοι, ανεξαρτήτως σπουδών, έχουν επενδύσει προσωπικό χρόνο σε ποικίλα σεμινάρια, προκειμένου να μετεκπαιδευτούν και να ανελιχθούν.

Στα ξενοδοχεία, οι θέσεις με τη μεγαλύτερη ζήτηση κάλυψης ήταν αυτές για υπαλλήλους πρώτης γραμμής και για υπαλλήλους service.

Στα εστιατόρια, οι θέσεις με τη μεγαλύτερη ζήτηση κάλυψης ήταν αυτή των μαγείρων.

Η περιοχή με το μεγαλύτερο αίτημα για εύρεση προσωπικού ήταν η αγορά της Μυκόνου με την Αθήνα να ακολουθεί.

Τα στοιχεία αυτά, συζητήθηκαν στην πρώτη επίσημη παρουσίαση της εταιρείας σε κεντρικό εστιατόριο της Κηφισιάς, με την παρουσία δημοσιογράφων του τουριστικού, επιχειρηματικού και οικονομικού ρεπορτάζ καθώς της Υφυπουργού Τουρισμού, κας Σοφίας Ζαχαράκη.

Ο ιδρυτής της Uworc, Πάρη Οικονόμου αναφέρθηκε, επιπλέον, στις αρχές και τις αξίες της εταιρείας, αλλά και τις λύσεις που προτείνει για την αντιμετώπιση του προβλήματος της έντονης έλλειψης προσωπικού που αντιμετωπίζουν σήμερα οι εποχιακές επιχειρήσεις φιλοξενίας.

  • H δημιουργία και η τήρηση κοινής αποδοχής (από εργοδότες και εργαζόμενους) ηθικών προτύπων εργασίας, απόδοσης και εργασιακών συνθηκών,
  • η εξασφάλιση -από την ίδια την HR εταιρεία- συνεχόμενης και εναλλασσόμενης εργασίας χειμώνα–καλοκαίρι, που εξαλείφει το άγχος της εποχιακής ανεργίας στο προσωπικό όλων των βαθμίδων και τους εξασφαλίζει χωρίς διαλείμματα επαγγελματική ανέλιξη, καθώς και
  • η διαρκής εκπαίδευση του προσωπικού σε συνδυασμό με τη δημιουργία επιλογών και προοπτικών εξέλιξης -που επίσης αναλαμβάνει για λογαριασμό τους η εταιρεία-, ήταν μερικά μόνο από τα βασικά σημεία του αδιαπραγμάτευτου μοντέλου λειτουργίας της Uworc, στα οποία αναφέρθηκε ο Πάρης Οικονόμου κατά την έναρξη της ομιλίας του.    

Στον ειδικά σχεδιασμένο και αναπτυγμένο αλγόριθμο που διαθέτει η live πλέον πλατφόρμα της Uworc και η οποία, μεταξύ πολλών άλλων, διασφαλίζει το σωστό «ταίριασμα» διαθέσιμης θέσης εργασίας/υποψήφιου εργαζόμενου, αλλά και στη διαφάνεια στην εργασιακή σχέση και το track record που δημιουργεί η online αξιολόγηση/βαθμολόγηση του κάθε εργαζόμενου για την επιχείρηση στην οποία εργάστηκε και αντίστοιχα της κάθε επιχείρησης για κάθε εργαζόμενο που απασχόλησε, αναφέρθηκε ο Βίκτωρας Σίμωσις, Creative Managing Director του digital agency “TheSmilingHippo”, το οποίο και ανέλαβε την ανάπτυξη και υλοποίηση της πλατφόρμας.

Η Υφυπουργός Τουρισμού κα Σοφία Ζαχαράκη, ο ιδρυτής της Uworc Πάρης Οικονόμου (αριστερά) και Ο Creative Managing Director του Digital Agency “Smiling Hippo” Βίκτωρας Σίμωσις (δεξιά)

Την επίσημη πρώτη παρουσίαση της Uworc στον Τύπο έκλεισε η υφυπουργός Τουρισμού κα Σοφία Ζαχαράκη, η οποία αφού συνεχάρη την πρωτοβουλία και το έργο της Uworc, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «ο τομέας της φιλοξενίας δεν εξαιρεί κανέναν από όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν σε αυτόν. Αντιθέτως απευθύνεται σε όλους, χωρίς κανέναν αποκλεισμό».

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.