Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων: Ρεκόρ εποχών στα εισιτήρια χιονοδρόμων

Με θετικά οικονομικά αποτελέσματα και σημαντική κερδοφορία θα ολοκληρώσει τη φετινή οικονομική χρήση το χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Ευθύμιος Βαζαίος παρουσίασε τον απολογισμό πεπραγμένων της χειμερινής λειτουργίας, δίνοντας έμφαση στη συνεισφορά του χιονοδρομικού κέντρου στην ανάπτυξη της περιοχής, ενώ μετέφερε ένα θετικό μήνυμα ότι υπάρχουν επιχειρήσεις που μπορούν να πετύχουν ακόμα και σε μια τόσο δύσκολη οικονομική συγκυρία. 

Τα οικονομικά αποτελέσματα έχουν ως εξής: Η τρέχουσα χρήση ολοκληρώνεται της 30 Ιουνίου 2012 και οι εισπράξεις ανέρχονται στα € 1.573 εκατ., αυξημένες κατά 53% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Σημαντική αύξηση 18,5% έχει επιτευχθεί στον αριθμό των εισιτηρίων σε σύγκριση με την αμέσως προηγούμενη εξίσου θετική χρονιά, ενώ η αύξηση των εισιτηρίων συγκριτικά με τον μέσο όρο της τελευταίας 6ετίας άγγιξε το +45%.

Το μυστικό της επιτυχίας: Τα θετικά αυτά αποτελέσματα, σύμφωνα με τον κο Ε. Βαζαίο οφείλονται στη στιβαρή διοίκηση και διαχείριση με καθαρά επιχειρηματικά κριτήρια, γεγονός που έχει επιτευχθεί τα τελευταία 2 χρόνια που η επιχείρηση έχει μετατραπεί σε εταιρία Α.Ε. ΟΤΑ. Παράλληλα, σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία είναι η πελατοκεντρική προσέγγιση που καθορίζει όλο το φάσμα της λειτουργίας και της επικοινωνίας του χιονοδρομικού κέντρου. O κος Βαζαίος δήλωσε ότι: «Η αναγνώριση στις προσπάθειες ανανέωσης του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων, όπως την εισπράξαμε από την προσέλευση, τα σχόλια και τη συμμετοχή των χιονοδρόμων στα δρώμενα του βουνού, μας δίνει την βεβαιότητα ότι είμαστε στο σωστό δρόμο και μας κάνει πιο αποφασιστικούς στη συνέχεια. Το πανέμορφο βουνό των Αροανίων (Χελμός, αν θέλετε) και η απόδραση στη φύση δίνουν μια ανάταση στη σκέψη και τη διάθεση, που χρειάζεται απαραίτητα στους καιρούς που διανύουμε. Συνεχίζουμε έτσι και παράλληλα προετοιμάζουμε την κατάσταση για μια πιο δραστική αναβάθμιση του Χιονοδρομικού, σύμφωνα με το Master Plan που ήδη έχουμε στα χέρια μας».

Το πλάνο ενεργειών για τη δημιουργία ανταγωνιστικών υπηρεσιών μέσα στην κρίση:

· Η επιχειρησιακή λειτουργία είναι πλήρως εναρμονισμένη με τις ενέργειες marketing και λειτουργούν βάση μιας συγκεκριμένης στρατηγικής που σχεδιάστηκε έγκαιρα.  

· Επιτεύχθηκε καλή συνεργασία ανάμεσα στους φορείς, τον Δήμο Καλαβρύτων, τις δημοτικές επιχειρήσεις αλλά και τους επιχειρηματίες της ευρύτερης περιοχής. 

· Για να αντιμετωπιστούν οι δυσκολίες στη μετάβαση εξαιτίας της αύξησης της βενζίνης, υιοθετήθηκε μια νέα φιλοσοφία για τα SNOW BUS Καλαβρύτων, που με σταθερά δρομολόγια μετέφεραν τους χιονοδρόμους στο χιονοδρομικό κέντρο 5 φορές την εβδομάδα, από διαφορετικές πόλεις και με πολύ χαμηλό κόστος. Στην επιτυχία αυτής της ενέργειας συνέβαλε η στρατηγική συνεργασία με τον τουριστικό οργανισμό Amphitrion που με αξιοπιστία και υψηλό επίπεδο υπηρεσιών ανέλαβε τη διαχείριση των SNOWBUS Καλάβρυτα. Πάνω από 4.000 χιονοδρόμοι χρησιμοποίησαν την υπηρεσία, μη συμπεριλαμβανομένων και τον επισκεπτών από την Πάτρα που αξιοποίησαν τη συνεργασία με το G-slalom.

· Λειτούργησε φέτος για 2η χρονιά το πακέτο all inclusive ski Καλάβρυτα που δημιουργήθηκε μέσα από τη συνεργασία του χιονοδρομικού κέντρου με τους ξενοδόχους και τους επιχειρηματίες εστίασης της περιοχής. Το πακέτο προσφέρει μια συνολική εμπειρία σκι που περιλαμβάνει διαμονή, φαγητό, το εισιτήριο για το χιονοδρομικό κέντρο και την ενοικίαση εξοπλισμού σε πολύ χαμηλή τιμή.

· Αναπτύχθηκε μια ανοικτή γραμμή επικοινωνίας και διαδραστική σχέση ανάμεσα στο χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων και τους χιονοδρόμους. Μέσα από έρευνες ικανοποίησης χιονοδρόμων αλλά και καθημερινή επικοινωνία μέσα από τη σελίδα www.facebook.com/kalavritaskicenter, το χιονοδρομικό οδηγήθηκε προς τη συνεχόμενη βελτίωση των υπηρεσιών του και προσαρμογή στις απαιτήσεις των καιρών αλλά και των επιθυμιών των χιονοδρόμων. 

· Η δημιουργία εκδηλώσεων σχεδόν κάθε εβδομάδα, το μεγαλύτερο SNOWPARK της Ελλάδας, το tubes park, η εξυπηρέτηση και η εύρυθμη λειτουργία, έκαναν την επίσκεψη στο χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων μια αξέχαστη εμπειρία και δημιούργησαν έναν πολύ σημαντικό πυρήνα επαναλαμβανόμενων επισκεπτών.

· Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επέτρεψαν την άμεση ενημέρωση των χιονοδρόμων αλλά και τη δημιουργία ενός πολύτιμου υλικού που έφτιαξαν και κοινοποίησαν οι ίδιοι οι επισκέπτες και συμπεριλαμβάνει φωτογραφίες, βίντεο αλλά και τη διήγηση όμορφων εμπειριών.

· Η ομάδα εργαζομένων, αποτελείται από έμπειρους και δυναμικούς ανθρώπους που εκπαιδεύονται συνέχεια για την καλύτερη απόδοση τους στην επιχειρησιακή λειτουργία και την εξυπηρέτηση των επισκεπτών. Η επικοινωνία έχει ανατεθεί εξολοκλήρου στην εταιρία δημοσίων σχέσεων και τουριστικού marketing My Publics.

Συμπεράσματα:  

Ο φετινός απολογισμός του χιονοδρομικού κέντρου Καλαβρύτων δείχνει ότι μια τεχνοκρατική διοίκηση, εναρμονισμένη με τις ανάγκες της αγοράς, φέρνει θετικά αποτελέσματα και βάζει τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη του χειμερινού τουρισμού και όχι μόνον, τόσο για την ίδια την επιχείρηση αλλά και για ολόκληρη την περιοχή.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.