Δράσεις της ΙΜΕΧ με στόχο την προστασία και εκτίμηση της φύσης

Η Carina Bauer, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου IMEX

Ο Όμιλος IMEX ανακοινώνει το νέο Talking Point – NATURE (Σημείο Αναφοράς – ΦΥΣΗ) – που υποστηρίζεται από τη μεγαλύτερη χορηγία που έχει γίνει για έρευνα, μέχρι σήμερα από τη Marriott International

Ο Όμιλος IMEX ανακοίνωσε στις 21 Ιανουαρίου, ότι το θέμα του τέταρτου σημείου αναφοράς στις φετινές διοργανώσεις θα αφορά και θα εξετάσει  τη δύναμη και τη σημασία της «ΦΥΣΗΣ» και θα περιλαμβάνει τη μεγαλύτερη ερευνητική μελέτη της IMEX. Το συγκεκριμένο  “Talking Point” θα διαρκέσει δύο χρόνια αντί για ένα, ακριβώς για να υπογραμμίσει την επείγουσα ανάγκη και τη σημασία του θέματος για την παγκόσμια βιομηχανία των επιχειρηματικών συναντήσεων-εκδηλώσεων. Το 2020 και το 2021, η IMEX θα συνεργαστεί με την κοινότητα και τους εταίρους της σε όλο τον κόσμο ώστε να φέρει το θέμα «ΦΥΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ» στην επικαιρότητα με μεθόδους που θα οδηγήσουν και θα υποστηρίξουν το στόχο συνένωσης και προώθησης  στην παγκόσμια βιομηχανία επιχειρηματικών συναντήσεων – εκδηλώσεων.

Το σημείο ομιλίας θα πλαισιωθεί με τη “Φύση: Τι μπορούμε να κάνουμε για τη φύση και τι μπορεί να κάνει η φύση για εμάς”, αναγνωρίζοντας ότι η σχέση μας με τη φύση δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένη.

Η IMEX ανακοίνωσε επίσης ότι η Marriott International θα είναι ο αποκλειστικός υποστηρικτής της έρευνας “NATURE” (ΦΥΣΗ) της IMEX. Η παγκόσμια ξενοδοχειακή εταιρεία θα προσφέρει πλήρη υποστήριξη σε μια σειρά από ερευνητικές μελέτες στον κλάδο για τα επόμενα δύο χρόνια. Μέσω της υποστήριξης της Marriott, η IMEX σχεδιάζει να προσφέρει τα ευρήματα της έρευνας δωρεάν στους επαγγελματίες της βιομηχανίας και να συμπληρώσει το περιεχόμενο στην IMEX στη Φρανκφούρτη και στην IMEX America με εκπαίδευση, ενεργοποιώντας και μια σειρά από επιμέρους εμπειρίες.

Την ερευνητική προσπάθεια θα ηγηθεί ο Guy Bigwood, Διευθύνων Σύμβουλος του Δείκτη Παγκόσμιας Προορισμού Βιωσιμότητας. Η ομάδα του Bigwood θα παράγει τρεις εκτενείς και λεπτομερείς έρευνες που θα προσφέρουν απτές ιδέες στους σχεδιαστές, παρέχοντας τόσο την έμπνευση όσο και τους πρακτικούς πόρους που χρειάζονται για να είναι πιο βιώσιμοι, καθώς και στρατηγική κατεύθυνση προς τους διευθυντές και το C-suite. Ταυτόχρονα, η IMEX θα προωθήσει επίσης ένα ισχυρό, θετικό μήνυμα σχετικά με την αξία και τη σημασία του αστικού και οικοδομημένου περιβάλλοντος καθώς και στα φυσικά τοπία και τους βιότοπους,  με το banner “Magical Places & Spaces”. Επιπλέον, οι εκθέτες και ομιλητές της IMEX θα μοιραστούν ιστορίες και μελέτες περιπτώσεων που υποδηλώνουν τη βιοφιλία (την έμφυτη ανθρώπινη σχέση μας με τη φύση) και τη βιοϊατρική (σχεδιασμός που βασίζεται σε βιολογικές αρχές).

Η πρώτη έκθεση, που θα πραγματοποιηθεί στο IMEX στη Φρανκφούρτη τον ερχόμενο Μάιο, θα εισαγάγει και θα εξετάσει τις αρχές της κυκλικής οικονομίας. Στη δεύτερη έκθεση, η γνωστή ακαδημαϊκός και συνεργαζόμενη εταίρος ερευνήτρια της βιομηχανίας, η Janet Sperstad, CMP στο Madison College, θα παρουσιάσει πρακτικές γνώσεις βασισμένες στο “Φύση – Ένα οικοσύστημα για την επιτυχημένες συναντήσεις-εκδηλώσεις”. Μια ελεγχόμμενη κραυγή  με στόχο τη σωτηρία του πλανήτη

Όπως εξηγεί και η Carina Bauer, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου IMEX: «Επιλέγοντας το σύνθημα «Φύση» ως το “Talking point” (Σημείο αναφοράς), έχουμε κάνει ένα μεγάλο, τολμηρό βήμα. Είναι μια συγκλονιστική έκκληση για όλους μας να κάνουμε περισσότερα για να σώσουμε τον πλανήτη, να προστατεύσουμε, να διατηρήσουμε και να βοηθήσουμε στην αναγέννηση των φυσικών πόρων και των ειδών. “Στην IMEX, έχουμε ισχυρές αξίες βιωσιμότητας, τόσο εντός της επιχείρησης όσο και στις δύο εκδηλώσεις μας, Imex στην Φρανκφούρτη και την Imex America. Άλλωστε οι φιλικές προς το περιβάλλον αρχές μας, στήριξαν τις εκδηλώσεις μας από την έναρξη της πρώτης IMEX στη Φρανκφούρτη πριν από 17 χρόνια. “Είναι εύκολο να παραβλέψουμε ή να μην συνειδητοποιούμε ακόμη τη σοφία της φύσης και πόσο πρέπει να μας διδάξει. Η φύση μπορεί επίσης να μας βοηθήσει να σχεδιάσουμε συναντήσεις-εκδηλώσεις, να ξεκλειδώσουμε τη δημιουργικότητα και να ενισχύσουμε τις ικανότητές μας να λύσουμε πολύπλοκες προκλήσεις και να αυξήσουμε τα αποτελέσματα των συναντήσεων-εκδηλώσεων». Η κίνηση της Marriott International για την υποστήριξη του σημαντικού έργου της IMEX έρχεται, καθώς η παγκόσμια ξενοδοχειακή επιχείρηση εργάζεται για να καταστήσει τις ξενοδοχειακές της δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο πιο βιώσιμες. Τον Ιούλιο του 2018, για παράδειγμα, η εταιρεία διέκοψε την αυτόματη προσφορά σε πλαστικά καλαμάκια σε όλα τα ξενοδοχεία της σε όλες τις επωνυμίες της, όπως το Ritz-Carlton, το Westin, το Moxy και το Courtyard by Marriott. Και τον περασμένο Αύγουστο η εταιρεία ξεκίνησε μια παγκόσμια πρωτοβουλία σε όλες τις επωνυμίες της που αποσκοπούσε στη σταδιακή κατάργηση της χρήσης μικροσκοπικών μπουκαλιών τουαλέτας μιας χρήσης στα ντους των δωματίων και την αντικατάστασή τους με φιάλες μεγαλύτερου μεγέθους που μπορούν να διανέμουν περισσότερο προϊόν και να ανακυκλώνονται εύκολα.  Σημειώνεται – ότι, μόλις ολοκληρωθεί, θα εξαλείψει το 30 τοις εκατό του πλαστικού που αποστέλλεται σε χωματερές ετησίως.

“Δεδομένης της αυξανόμενης σημασίας της βιωσιμότητας για τη βιομηχανία, τους πελάτες μας και τις κοινότητες με τις οποίες όλοι ασχολούμαστε, είμαστε ενθουσιασμένοι που υποστηρίζουμε τη σημαντική έρευνα της IMEX για την παγκόσμια βιομηχανία συναντήσεων και επιχειρηματικών εκδηλώσεων”, δήλωσε ο Tammy Routh, SVP της Global Sales, Marriott International. “Έρχεται καθώς η εταιρεία μας εμβαθύνει τη δέσμευσή της στους στόχους βιωσιμότητας, όπως η μείωση των αποβλήτων των χώρων υγειονομικής ταφής κατά 45% μέχρι το 2025. Προσβλέπουμε να συνεχίσουμε αυτή τη συζήτηση τα επόμενα δύο χρόνια”. Οι επαγγελματίες του κλάδου των εκδηλώσεων σε όλα τα επίπεδα δεξιοτήτων και σε όλο τον κόσμο ενθαρρύνονται να μοιραστούν τις απόψεις τους σε μια έρευνα συγκριτικής αξιολόγησης που ανοίγει σήμερα και κλείνει την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2020.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.