Έρευνα της Nielsen για λογαριασμό της Alipay αποκαλύπτει την προτίμηση των Κινέζων τουριστών στις πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου όταν βρίσκονται στο εξωτερικό.
Η έρευνα με τίτλο ” Τουριστικές και Καταναλωτικές Τάσεις των Κινέζων: Έρευνα του 2017″ (“Outbound Chinese Tourism and Consumption Trend: 2017 Survey“), διαπιστώνει ότι οι Κινέζοι τουρίστες χρησιμοποιούν τις πληρωμές μέσω κινητού σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό από τους υπόλοιπες εθνικότητες τουριστών.
Το ποσοστό φθάνει στο 65% τη στιγμή που οι υπόλοιπες εθνικότητες τουριστών χρησιμοποιούν τις πληρωμές μέσω κινητού στα ταξίδια τους σε ποσοστό μόλις 11%.
Μάλιστα πάνω το 90% των Κινέζων τουριστών δήλωσαν ότι θα χρησιμοποιούσαν το κινητό τους τηλέφωνο για πληρωμές αν τους παρεχόταν η επιλογή.
Η ταξιδιωτική δαπάνη των Κινέζων τουριστών αυξάνεται σταθερά τα τελευταία χρόνια με το μεγαλύτερο ποσοστό να διοχετεύεται σε αγορές (25%), διαμονή (19%) και φαγητό (16%).
Το 2017, οι Κινέζοι τουρίστες δαπάνησαν για αγορές 762 δολάρια ΗΠΑ κατά μέσο όρο, κατ’ άτομο. Το πιο δημοφιλές μέρος για τις αγορές τους είναι τα καταστήματα Duty-Free (62%), κατόπιν τα πολυκαταστήματα και τα supermarkets σε ποσοστό 47%.
Το Tourism Press είναι το ηλεκτρονικό περιοδικό για τη γνώση και την καινοτομία στον τουρισμό, που από το 2011 έχει ενεργή παρουσία στο διαδικτύο. Όραμα του είναι να αποτελέσει μία δεξαμενή γνώσεων και καλών πρακτικών στον τουρισμό κι ένα εργαλείο δουλειάς για όσους δραστηριοποιούνται στον κλάδο, συμβάλλοντας στη βελτίωση των επαγγελματικών δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού και εμμέσως στη βελτίωση της ποιότητας του τουριστικού προϊόντος. Απευθύνεται σε όλο το φάσμα του τουρισμού: επιχειρηματίες, εργαζομένους, σπουδαστές, εκπαιδευτικούς και σε όσους αναζητούν συμβουλές και ιδέες για να βελτιώσουν τη δουλειά τους και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους.