Πλάνο επέκτασης στην τουριστική αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου με νέες συνεργασίες, ανακοίνωσε ο Όμιλος Radisson (RHG).

radison-4f11-85bc-24dfb984604c

Στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2019, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, ανακοινώθηκε το αναπτυξιακό πλάνο του ξενοδοχειακού ομίλου Radisson και η στόχευση στον εμπλουτισμό του δικτύου ξενοδοχείων του ομίλου σε Ελλάδα και Κύπρο.

«Όπου υπάρχει διεθνές αεροδρόμιο θέλουμε να έχουμε παρουσία», ανέφερε ο αντιπρόεδρος του ομίλου και υπεύθυνος για την ανάπτυξη, κ. Elie Milky, στην ομιλία του. Όπως ανέφερε ο κ. Milky, ο όμιλος στοχεύει στην διαχείριση 10 νέων ξενοδοχείων στη χώρα, έως το 2024, με το φως να πέφτει, εκτός της πρωτεύουσας, και στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας καθώς και σε κάποιους από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς της χώρας, όπως η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, η Πελοπόννησος, η Χαλκιδική, η Κρήτη, η Ρόδος, η Πάρος, η Κέρκυρα, η Σαντορίνη και η Κως.

Το νέο στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης του ομίλου στην ελληνική αγορά, βασίζεται στο πρόσφορο έδαφος και τις ιδανικές συνθήκες που προσφέρονται σήμερα στη χώρα, σύμφωνα με τον κ. Milky. Η δυναμική μιας κορυφαίας διεθνούς αλυσίδας όπως η Radisson, σε συνδυασμό με ένα στοχευμένο πλάνο στρατηγικής επέκτασης,  θα δώσει ακόμα μεγαλύτερο εύρος στην επιτυχία και ανάπτυξη ενός ήδη κορυφαίου τουριστικού προορισμού όπως η Ελλάδα.

Σύμφωνα με τον Senior Vice President του ομίλου, κ. Joep Peeters, το πλάνο ανάπτυξης περιλαμβάνει στοχευμένες στρατηγικές ανά περιοχή καθώς οι ανάγκες και τα κοινά των επισκεπτών διαφέρουν. Η πραγματοποίηση του πλάνου αυτού και η σωστή προσαρμογή στις προδιαγραφές κάθε περιοχής αποτελεί κάτι το οποίο είναι εύκολα υλοποιήσιμο από την Radisson, μέσα από τα διαφορετικά brands του ομίλου, Radisson Blu, Radisson, Park Inn by Radisson, Radisson RED και Radisson Collection.

Όπως ανακοινώθηκε στην χθεσινή εκδήλωση, η υλοποίηση του οράματος θα πραγματοποιηθεί μέσα από μία νέα επιχειρηματική σύμπραξη, με τη συμμετοχή της SWOT | Hospitality Management Company.

Ο πρόεδρος της SWOT | Hospitality Management Company, κ. Γιώργος Κωνσταντινίδης δήλωσε σχετικά:

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη νέα μας συνεργασία με τον όμιλο Radisson, καθώς όχι μόνο πρόκειται για μια από τις κορυφαίες αλυσίδες παγκοσμίως, με επαγγελματίες συνεργάτες αλλά και επειδή πιστεύουμε στο στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης που έχει διαμορφωθεί και τις ευκαιρίες που προσφέρει η ελληνική τουριστική αγορά σήμερα. Η Ελλάδα, αλλά και η Κύπρος, αποτελούν χώρες με μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης και μας δίνει μεγάλη χαρά το γεγονός ότι είμαστε μέρος του οράματος για επενδυτική κινητοποίηση που γίνεται πράξη.»

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.