Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά

2upl_theox_xaniasimpraxi_tourismou_chania_1

Το πρόγραμμα δράσεων για την προβολή της ευρύτερης περιοχής των Χανίων παρουσίασε η «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά», την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μίκης Θεοδωράκης» στο Παλιό Λιμάνι Χανίων, την οποία τίμησαν με την παρουσία τους οι κ.κ. Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, Αντιπεριφερειάρχης Χανίων Νίκος Καλογερής, καθώς και πλήθος εκπροσώπων του τουριστικού τομέα.

Έπειτα από τρία (3) χρόνια συνεχούς και επιτυχημένης συνεργασίας με την Ένωση Ξενοδόχων Χανίων η Marketing Greece προχώρησε στη δημιουργία της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά» με τις Fraport Greece, AEGEAN και Eurobank να ανταποκρίνονται θετικά στο κάλεσμα της εταιρείας, αναπτύσσοντας ένα νέο δυναμικό μοντέλο συνεργασίας.

Μέσα από στοχευμένες και συντονισμένες δράσεις, το πρόγραμμα προβολής της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά», έχει ως στόχο την ανάδειξη των εμπειριών που υποστηρίζουν την επίσκεψη στην ευρύτερη περιοχή των Χανίων και εκτός καλοκαιρινής σεζόν, λειτουργώντας υποστηρικτικά στην διεύρυνση της τουριστικής περιόδου.

Ειδικότερα, το πρόγραμμα δράσεων της ευρύτερης περιοχής των Χανίων, περιλαμβάνει:

  • Δημιουργία Περιεχομένου: αναδεικνύοντας την πληθώρα των εμπειριών που προσφέρουν τα Χανιά δημιουργήθηκαν συνολικάτέσσερα (4) Videos, με γυρίσματα που πραγματοποιηθήκαν στον προορισμό και πρωτότυπη μουσική επένδυση που γράφτηκε αποκλειστικά για τα video.
  • Προβολή εκδηλώσεων των Χανίων: στο ειδικά σχεδιασμένο event calendar που φιλοξενείται στο Discovergreece.com, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς αναδεικνύοντας την πόλη των Χανίων αλλά και λιγότερο γνωστών προορισμών και χωριών.
  •  Ψηφιακή καμπάνια: Για μια εβδομάδα, στα τέλη Σεπτεμβρίου, ο cinematographer Μανώλης Αρμουτάκης ταξίδεψε στα Χανιά και μέσα από τα Social Media του Discovergreece.com «ταξίδεψε» το ταξιδιωτικό κοινό στον προορισμό και ανέδειξε τις βιωματικές εμπειρίες που προσφέρει ο προορισμός από την άνοιξη ως το φθινόπωρο. Παράλληλα, το δεύτερο «κύμα» ψηφιακής προβολής του προορισμού μέσα από το Discovergreece.com και το οικοσύστημα του, θα πραγματοποιηθεί το πρώτο τρίμηνο του 2020.
  • Ενέργειες δημοσιότητας: έναομαδικό ταξίδι με τέσσερις bloggers και οκτώ (8) individual media & bloggers ταξίδια από οκτώ (8) στοχευμένες αγορές ανέδειξαν τον τρόπο ζωής, τη γαστρονομία, το φυσικό τοπίο αλλά και τις εμπειρίες που προσφέρει ο προορισμός

Ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, τόνισε μεταξύ άλλων: «Η επιτυχημένη συνεργασία της Marketing Greece με την Ένωση Ξενοδόχων Χανίων και η δημιουργία της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά» με τις Fraport Greece, AEGEAN και Eurobank, δείχνει τον δρόμο. Για να πάμε μπροστά ως χώρα, ως λαός και ως κλάδος χρειάζεται συνένωση των δυνάμεών και συμπόρευση. Και αυτό αποτελεί πυλώνα της στρατηγικής μας για τη βιώσιμη ανάπτυξη του εγχώριου τουριστικού προϊόντος».

Ενώ ο Γενικός Γραμμάτεας ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης σημείωσε: «Χρειαζόμαστε τη συμβολή του ιδιωτικού τομέα και αγκαλιάζουμε την πρωτοβουλία της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά», η οποία ανταποκρίνεται στη συνολική στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ για την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων κάθε τόπου. Για εμάς είναι σημαντικό το γεγονός ότι αυτές οι προσπάθειες έχουν συγκεκριμένη στόχευση σε αυτά που αποτελούν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του ελληνικού τουρισμού».

«Τα Χανιά αποτελούν έναν ώριμο τουριστικά προορισμό που προσφέρεται για την ανάπτυξη εξειδικευμένης στρατηγικής προβολής, και εν προκειμένω για τη διεύρυνση της εποχικότητας. Μια στρατηγική που ενισχύει τα αποτελέσματα της μέσα από τη «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά» όπου stakeholders του ελληνικού τουρισμού ενώνουν τις δυνάμεις τους μαζί μας και δημιουργούμε από κοινού ένα όραμα» δήλωσε σχετικά η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της MarketingGreece.

Ο κ. Μανώλης Γιαννούλης, Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Χανίων τόνισε«Είναι μεγάλη τιμή για την Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων να συμμετέχει στην δημιουργία αυτού του cluster, μέσω του οποίου μπορούμε να αναδείξουμε τις ομορφιές και τα πλεονεκτήματα του τόπου μας. Η MarketingGreece αποτελεί ένα ισχυρό κανάλι συνεργειών και αποδεικνύεται ότι ο τουρισμός είναι υπόθεση των πολλών και όχι των λίγων. Με την βοήθεια και τις γνώσεις των υπολοίπων εταίρων αυτής της συνεργασίας FraportGreeceAEGEANEurobank και με την τεχνογνωσία της MarketingGreece, θα αναδείξουμε κατά τον καλύτερο τρόπο τα Χανιά και την Κρήτη γενικότερα, που όλοι μας γνωρίζουμε και αγαπάμε, ενώ παράλληλα αναδεικνύουμε τα πλεονεκτήματα της συνεργασίας και της σύμπραξης δυνάμεων».

«Η ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της συντονισμένης δράσης με στόχο την προώθηση των Χανίων μας βρίσκει απόλυτα ικανοποιημένους και αισιόδοξους για το μέλλον παρόμοιων πρωτοβουλιών. Η άριστη συνεργασία μας με την Marketing Greece και τους υπόλοιπους εταίρους της Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά, σε συνδυασμό με τα επιτευχθέντα αποτελέσματα, αποδεικνύουν την αξία των συντονισμένων ενεργειών μεταξύ φορέων που μοιράζονται το ίδιο όραμα και κοινούς στόχους. Ως Fraport Greece θα συνεχίσουμε να επενδύουμε έμπρακτα και με συνέπεια στις συνέργειες προκειμένου να συμβάλουμε στην τουριστική ανάπτυξη των προορισμών που εξυπηρετούμε» δήλωσε o κ. Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της FraportGreece.

Ενώ η κα Μαρίνα Σπυριδάκη, CorporateAffairsManager της AEGEAN δήλωσε «Για την AEGEAN η «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά» εκφράζει την έμπρακτη και διαχρονική στήριξη της εταιρείας στον προορισμό, στον ξενοδοχειακό κλάδο, στην τοπική κοινωνία και οικονομία. Η πρωτοβουλία αυτή, υποστηρίζει την προσπάθειά μας για αύξηση των διαθέσιμων θέσεων, της συχνότητας των δρομολογίων και των προορισμών, με αποτέλεσμα τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου και πολλαπλά οφέλη για όλους. Κάτι που μπορούμε να πετύχουμε μόνο όλοι μαζί».

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.