Πάνω από 20 ξενοδοχειακά workshops και 40 ομιλητές στο 100% Hotel Show του Νοεμβρίου
Τα ξενοδοχειακά workshops του 100% Hotel Show επιστρέφουν τον Νοέμβριο με ανανεωμένη μορφή, φιλοδοξώντας να αποτελέσουν σημείο αναφοράς για άλλη μια φορά για την εξέλιξη της ξενοδοχειακής αγοράς. Προχωρώντας στη νέα εποχή του θεσμού, τα ξενοδοχειακά workshops ανανεώνουν τη λογική τους, αποκτώντας ακόμη μεγαλύτερη εξειδίκευση σε σχέση με τις θεματικές αλλά και τις ανάγκες των επισκεπτών της έκθεσης.
Χωρίζοντας τις τρεις ημέρες της διοργάνωσης σε ξεχωριστές θεματικές, η κάθε μέρα θα εστιάσει σε ένα συγκεκριμένο segment, δίνοντας μια ολοκληρωμένη πληροφόρηση στο κοινό που θα τα παρακολουθήσει. Πιο συγκεκριμένα, τα workshops θα χωριστούν στις εξής «ημερίδες»:
Σάββατο, 18 Νοεμβρίου: Νέα εποχή των πολυτελών καταλυμάτων
Κυριακή, 19 Νοεμβρίου: Ξενοδοχειακές πωλήσεις και τεχνολογίες διανομής
Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου: Αφιέρωμα στις βίλες και τα πολυτελή διαμερίσματα
Οι επισκέπτες μπορούν να παρακολουθήσουν τα workshops εντελώς δωρεάν, με προεγγραφή στο ειδικό section του website του 100% Hotel Show.
Δείτε παρακάτω το πρόγραμμα:
Σάββατο, 18 Νοεμβρίου:
- 10:30 – 11:30: 100% Νέες Επενδύσεις: Το πιο ολοκληρωμένο workshop σχετικά με τη Χρηματοδότηση, το Concept και τη Στρατηγική
- 11:30 – 12:00: Η χρήση AI & Big Data στη διαμόρφωση επενδυτικής απόφασης ενός νέου καταλύματος
- 12:30 – 13:30: 100% Luxury Ξενοδοχεία: Από τον Αρχιτεκτονικό Σχεδιασμό, την Προδιαγραφή Εμπειρίας μέχρι και το Branding
- 14:30 – 15:30: 100% Sustainability Ξενοδοχείων: Η νέα πραγματικότητα στον σχεδιασμό ενός καταλύματος που φέρνει τον άνθρωπο στη βάση της Αειφορίας
- 15:30 – 16:00: Πώς η επανάχρηση κτηρίων επηρεάζει τον προϋπολογισμό και τη βιωσιμότητα ενός ξενοδοχειακού έργου
- 16:30 – 17:30: 100% Ξενοδοχειακά Design Trends: Καινούρια Αρχιτεκτονικά Formats, Νέα Υλικά και Custom Σχεδιασμός Επίπλων
Κυριακή, 19 Νοεμβρίου:
- 10:30 – 11:30: 100% Sales Tech: Οι απαραίτητες Τεχνολογίες Ξενοδοχειακών Πωλήσεων και ο ρόλος τους στην κερδοφορία
- 11:30 – 12:00: Hotelising: Η συσχέτιση των πωλήσεων ενός ξενοδοχείου με το Concept και το Brand positioning
- 12:30 – 13:30: 100% Booking Engine: Η εξέλιξη του Booking Engine ως κανάλι πωλήσεων και οι νέες ευκαιρίες που παρουσιάζει
- 13:30 – 14:00: Η βελτιστοποίηση των conversions των πωλήσεων μέσω AI σε πραγματικό χρόνο
- 14:30 – 15:30: 100% Revenue: Το Revenue Management ως νέα προϋπόθεση στην επιτυχία πωλήσεων ενός καταλύματος
- 15:30 – 16:00: Αξιοποίηση της επιστήμης των δεδομένων στην ανάπτυξη τιμολογιακής στρατηγικής
- 16:00 – 16:30: Αύξηση Εσόδων: Άνοιγμα νέου ξενοδοχείου και ενίσχυση πωλήσεων υπάρχοντος καταλύματος
- 16:30 – 17:30: 100% Hotel PMS: Ο ρόλος του PMS στις ξενοδοχειακές πωλήσεις και η σημασία της ολιστικής προσέγγισης
- 17:30 – 18:00: BookOnlineNow: Πώς μετατράπηκε το booking engine σε σημείο αναφοράς του τζίρου και της κερδοφορίας ενός ξενοδοχείου
- 18:30 – 19:30: 100% OTAS: Η νέα πραγματικότητα των OTAs και η στρατηγική τους αξιοποίηση από τα ξενοδοχεία
Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου: