Google Travel Forum: Μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης του online τουρισμού

 

Σε 1 τρις δολάρια ανέρχονται τα έσοδα από τον online τουρισμό ενώ την ίδια στιγμή 8 στους 10 ταξιδιώτες ενημερώνονται μέσω διαδικτύου από μηχανές αναζήτησης για τους προορισμούς και τις υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν, όπως αναφέρθηκε στη χθεσινή εκδήλωση της Google Hellas.

Η εκδήλωση, η οποία συγκέντρωσε πλήθος κόσμου, χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως απογοητευτική καθώς οι προσδοκίες τους ήταν, δικαιολογημένα, ιδιαίτερα υψηλές δεδομένου ότι διοργανώθηκε από έναν από τους κυρίαρχους του διαδικτύου.

Το παρών έδωσε και ο υπουργός Πολιτισμού και τουρισμού Παύλος Γέρουλανος, ο οποίος στάθηκε στα πεπραγμένα της περυσινής χρονιάς, σημείωσε ότι η ανάπτυξη μίας υγιούς και εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να επανέλθει η οικονομία σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ σημείωσε ότι το διαδίκτυο ανοίγει νέους δρόμους στον ελληνικό τουρισμό, αφού η online προβολή της χώρας μας σημαίνει αυτόματα προβολή σε όλο τον κόσμο. Σε αυτό το σημείο ο υπουργός στάθηκε στις πρωτουβουλίες του ΥΠΠΟΤ για τον εκσυγχρονισμό του δικτυακού τόπου του ΕΟΤ, αλλά και στις προσπάθειες διαφήμισης μέσω του Διαδικτύου.

 

Η ημερίδα ξεκίνησε με το καλωσόρισμα του Γενικού Διευθυντή της Google Ελλάδας, Στέφανου Λουκάκου, ο οποίος μίλησε για την τεχνολογική επανάσταση που βιώνουμε και τις ευκαιρίες που παρέχονται στις ελληνικές επιχειρήσεις να καινοτομήσουν μέσω του διαδικτύου. Ιδιαίτερα για τον ελληνικό τουρισμό, επισήμανε πως η χώρα μας μπορεί και πρέπει να απορροφήσει το ενδιαφέρον που υπάρχει για την ευρύτερη περιοχή χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που προσφέρει το διαδίκτυο.

 

Ο John Kent, CEO του youtravel.com & Aquis Hotels, μίλησε για το διαδίκτυο και την ανάγκη που ικανοποιεί τόσο για ποικιλία όσο και για φθηνότερες λύσεις, πράγμα το οποίο ουσιαστικά σημαίνει ότι όσο εντείνεται η οικονομική κρίση, τόσο θα αυξάνεται ο αριθμός των τουριστών που στρέφονται στο internet. Μάλιστα υπογράμμισε ότι το 2012 αναμένεται η Ευρώπη να αναδειχθεί ως ο μεγαλύτερος παίκτης στη διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά, γεγονός που μπορεί να δώσει μεγάλο προβάδισμα στο ελληνικό τουριστικό προϊόν.

Απο την πλευρά του ο διεθνούς βεληνεκούς brand strategist Πήτερ Οικονομίδης υπογράμμισε ότι η Ελλάδα έχει τις δυνατότητες να γίνει ένα απο τα πιο brand names της τουριστικής βιομηχανίας, αρκεί όπως να γίνει πολύ δουλειά από όλους. Την ίδια στιγμή σημείωσε πόσο αρνητικό για την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό αυτή την περίοδο έιναι το γεγονός ότι η Χώρα μας ακούγεται διεθνώς με αρνητική χροιά. Συγκεκριμένα υπογράμμισε ότι στη μηχανή αναζήτησης του Google η οικονομική κρίση συγκεντρώνει τα περισσότερα αποτελεσματα των χρηστών, όταν οι πολίτες του κόσμου ψάχνουν κάτι για Ελλάδα.

 
Στο ίδιο μήκος κύματος και η παρέμβαση του προέδρου της Google Έρικ Σμιτ, ο οποίος σε βιντεοσκοπημένο video έκανε λόγο για σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης της ελληνικής τουριστικής αγοράς και σημείωσε και το έντονο ενδιαφέρον της Google για την έν Ελλάδι αγορά.
 

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Google σχετικά με το online και τον τουρισμό ξεχωρίζουν τα κάτωθι:

• Οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν ένα πολύτιμο πλοηγό για την διαδικτυακή ταξιδιωτική έρευνα: 8 από τους 10 ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν διαδικτυακή πληροφόρηση ξεκινούν από μηχανές αναζήτησης για να βρουν σχετική πληροφόρηση

• Η εντατική χρήση των διαδικτυακών μηχανών αναζήτησης είναι εμφανής: 75% των ταξιδιωτών οι οποίοι έχουν χρησιμοποιήσει μηχανές αναζήτησης, έκαναν 6 ή περισσότερες αναζητήσεις

• Υψηλή ανάκληση για διαδικτυακές διαφημίσεις που αφορούν σε όλο το φάσμα ενός ταξιδιού: 3 από τους 4 ταξιδιώτες οι οποίοι έχουν πραγματοποιήσει έρευνα στο διαδίκτυο, θυμούνται να έχουν δει διαδικτυακές διαφημίσεις, διαφημίσεις display και διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης

• Η διαφήμιση σε μηχανές αναζήτησης, οι διαφημίσεις display και τα ενημερωτικά emails είναι οι πλέον αποτελεσματικές όσον αφορά το κατά πόσο επηρεάζουν τις αποφάσεις που αφορούν σε κρατήσεις

• Το διαδίκτυο είναι ένα σημαντικό κανάλι κρατήσεων υπηρεσιών τουρισμού μεταξύ των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου και ιδιαίτερα σημαντικό για αεροπορικές κρατήσεις και για κρατήσεις διαμονής

• Η τιμή και ο προορισμός είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη διαδικασία αποφάσεων για ένα ταξίδι. Οι καλές τιμές θεωρούνται κινητήριος δύναμη για τις online αγορές.
 

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.