Sympossio: Η Ελλάδα που αγαπάμε στρώνει το τραπέζι σε 700 επαγγελματίες του τουρισμού & δημοσιογράφους απ όλη την Ευρώπη

Το Sympossio πρόκειται για γαστρονομικό, διαδραστικό ταξίδι μαγειρικής τέχνης που πραγματοποιείται στην Ευρώπη, σε πολυπληθές κοινό επαγγελματιών του τουρισμού και εκπροσώπων των ΜΜΕ.

Το 2012 , από τις 30/1-17/2/2012 ταξιδεύουμε σε 7 χώρες (14 από τις μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές πόλεις 30/01 Λονδίνο, 31/01 Βερολίνο, 01/02 Αννόβερο, 02/02 Κολονία, 03/02 Βισμπάντεν, 06/02 Στουτγάρδη, 07/02 Ζυρίχη, 08/02 Μόναχο, 09/02 Βιέννη, 13/02 Μπολόνια, 14/02 Τορίνο, 15/02 Λυών, 16/02 Τουλούζη, 17/02 Βρυξέλλες) και, με όχημα τον γαστρονομικό πολιτισμό και τα τοπικά μας προϊόντα, επανασυστήνουμε την Ελλάδα, σε 700 ανθρώπους-κλειδιά για την προσέλκυση γαστρονομικού τουρισμού στη χώρα μας.

Φέτος, αυτή η αρχική ιδέα του Ομίλου Aldemar την οποία υλοποιούσε τα προηγούμενα δύο χρόνια, υπό τον τίτλο Aldemar Gourmet Touring, μετονομάζεται σε Sympossio Greek Gourmet Touring, καθώς αποκτά τη δυναμική μίας ευρείας συλλογικής προσπάθειας για την προβολή της Ελλάδας, με μεγάλο σύμμαχο τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού.

Το 2012 το Sympossio δίνει περισσότερη βαρύτητα στην ιστορικότητα της σύγχρονης ελληνικής γαστρονομίας με αναφορές στην αρχαιότητα και το βυζάντιο, μέσα από υλικά και συνταγές. Με τη συμβολή ιστορικών διατροφής και γαστρονόμων το ταξίδι περιβάλλεται από μία προσπάθεια ενημέρωσης (μέσω της έντυπης έκδοσης, της ιστοσελίδας www.sympossio.gr και των social media) ενός διεθνούς κοινού-στόχου γύρω από τα περί ελληνικής γαστρονομίας.  
Γιατί γίνεται το Sympossio;

Προωθώντας την Ελλάδα, τα προϊόντα της και τον γαστρονομικό πολιτισμό της, μέσα από μία τέτοιου είδους βιωματική εμπειρία και μέσα από ζωντανές συνέργειες, δημιουργούμε θετική εικόνα για τη χώρα και -κυρίως- βιώσιμες ευκαιρίες στον τουρισμό αλλά και σε όλο το πλέγμα δραστηριοτήτων το οποίο τον περιβάλλει (παραγωγή, υπηρεσίες, εξαγωγές).

Καλλιεργούμε το έδαφος στην εγχώρια αγορά και στην υπάρχουσα επιχειρηματική συμπεριφορά, μεταδίδοντας το μήνυμα πως «μαζί μπορούμε καλύτερα» να αλλάξουμε την εικόνα της Ελλάδας προς τα έξω δημιουργώντας ταυτοχρόνως ευνοϊκές συνθήκες για την ανάπτυξή μας, με όχημα το φαγητό, το γαστρονομικό μας πολιτισμό, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

Επιλέγουμε, να είμαστε συστηματικά εξωστρεφείς και αμετανόητα συνεργικοί, πιστεύοντας ότι αυτό είναι μία συντεταγμένη αντίδραση σε περίοδο κρίσης, πάνω σε έναν από τους νευραλγικότερους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, του τουρισμού.

Συνεργάτες και χορηγοί Sympossio 2012
Ελληνικές ξενοδοχειακές αλυσίδες: Aldemar Hotels & Spa, Yades – Greek Historic Hotels

Θεσμικά όργανα

Υπουργείο Πολιτισμού & Τουρισμού – Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, Περιφέρεια Κρήτης (για την προώθηση των Κρητικών προϊόντων)

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ:
Vodafone

Τουριστικές Επιχειρήσεις & Οργανισμοί:

Air Berlin, BEST-RMG, ERV, Eden Viaggi, holiday autos, Thomas Cook, Jetair, Minoan Lines, Mitla Viaggi, Héliades, Classic Collection

Ελληνικά Προϊόντα:  

Metaxa, Boutari, Gaea, Nestle-Loumidis, Liokarpi, ouzo of plomari, Geodi

Χορηγοί Επικοινωνίας:

SKAI.GR, Gastronomos, Oinohoos, Kathimerini

Υπό την Αιγίδα

Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελλάδας, ΣΕΒΕ ((Σύνδεσμος Εξαγωγών Βορείου Ελλάδος),

ΟΠΕ (Οργανισμών Προώθησης Εξαγωγών)

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.