Marketing Greece θα λέγεται η εταιρεία τουριστικού μάρκετινγκ όπως προβλέπεται με την πρόσφατη ψήφιση του νομοσχεδίου «Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών, Δημοσίων Εργων και άλλες διατάξεις», του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Σκοπός της εταιρείας είναι η ανάπτυξη και εφαρμογή προγραμμάτων προβολής και διαφήμισης του ελληνικού τουρισμού διεθνώς, αλλά και στο εσωτερικό. Επίσης, η μελέτη και έρευνα της διεθνούς και εγχώριας τουριστικής αγοράς, η σύνταξη προτάσεων για τη δημιουργία, ανάπτυξη και εφαρμογή ενός συστήματος ταυτοποίησης (branding system) για τον ελληνικό τουρισμό σε εθνικό, περιφερειακό, τοπικό και κατά κατηγορία επίπεδο, καθώς και δραστηριότητες συναφείς με την υποστήριξη του τουρισμού.
Διαβάστε περισσότερα στο tovima.gr