Περισσότερο περίεργοι, απαιτητικοί και ανυπόμονοι είναι οι ταξιδιώτες σήμερα, σύμφωνα με έρευνα της Google σε συνεργασία με τη Phocuswright σε Αμερικανούς, οι οποίοι αναζητούν περισσότερο προσωποιημένες υπηρεσίες και εξυπηρέτηση.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 57% των Αμερικανών τουριστών περιμένουν από τους ταξιδιωτικούς οργανισμούς να εξειδικεύσουν την πληροφορία που παρέχουν σύμφωνα με τις ανάγκες τους, τις προτιμήσεις τους και προηγούμενες επιλογές τους. Περιμένουν, επίσης, μεγαλύτερη βοήθεια στη λήψη αποφάσεων.
Η πλειονότητα των ερωτηθέντων ανέφερε ότι τους αγχώνει ιδιαίτερα η απόφαση που θα πάνε διακοπές και κυρίως που θα βρουν την καλύτερη τιμή και στο πλαίσιο αυτό ανατρέχουν σε πολλές πηγές πληροφοριών στο διαδίκτυο μέχρι να βρουν αυτό που τους ταιριάζει. Θα διευκόλυνε η δυνατότητα να μπορούν να βρουν και να συγκρίνουν εύκολα τις πληροφορίες αυτές, όπως αναφέρουν.
Επίσης, από τα ευρήματα της έρευνας φαίνεται ότι οι Αμερικανοί τουρίστες δεν παραμένουν αφοσιωμένοι σε κάποιον ταξιδιωτικό οργανισμό αλλά προτιμούν να επιλέγουν αυτόν με τις καλύτερες υπηρεσίες και προσφορές κάθε φορά.
Το 91% των Αμερικανών που είναι μέλη προγραμμάτων αφοσίωσης, δήλωσε ότι θα άλλαζε ξενοδοχείο ή πτήση αν η τιμή ή υπηρεσίες ήταν καλύτερες.
Περισσότερα για την έρευνα της google: https://www.thinkwithgoogle.com/data-collections/future-of-travel-data/