Διεθνή Brands και νέες λύσεις παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο ειδικό section της έκθεσης, σε συνδυασμό με δυναμικά workshops που θα μετατρέψουν το 100% Hotel Show σε σημείο αναφοράς της εξέλιξης των ξενοδοχειακών πωλήσεων.
Οι πωλήσεις των ξενοδοχείων αποτελούν ένα από τα πλέον σημαντικά ζητήματα, αφού ο ανταγωνισμός αυξάνει ολοένα και περισσότερο και οι ξενοδόχοι αναζητούν νέα εργαλεία για να αυξήσουν το Revenue τους. Το 100% Hotel Show επενδύει στην επέκταση του Digital & Sales section της έκθεσης, φιλοξενώντας μερικές από τις σημαντικότερες εταιρείες στον χώρο του Ξενοδοχειακού Sales Strategy. Ταυτόχρονα, διεθνή Brands έρχονται με τη σειρά τους να αλλάξουν τα δεδομένα της αγοράς, ενισχύοντας τα ξενοδοχειακά Workshops της έκθεσης με ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες θεματολογίες.
Τα σημαντικότερα Booking Engines παρουσιάζουν τις νέες λύσεις για το 2020
Με τα Booking Engines να αποτελούν το σημαντικότερο πλέον εργαλείο των ξενοδόχων σε σχέση με τις πωλήσεις και το distribution των τιμών τους, οι ξενοδόχοι θα έχουν την ευκαιρία να συναντήσουν τις κορυφαίες επιλογές, όπως η WebHotelier, που αποτελεί το μεγαλύτερο booking engine στην Ελλάδα, αλλά και άλλα brands, όπως η εταιρεία BookOnlineNow με ελληνικό και διεθνές πελατολόγιο, αλλά και το ανερχόμενο Bookwize που δίνει μία all-in-one λύση συνδυάζοντας περισσότερα digital εργαλεία. Από την έκθεση, όμως, δεν θα απουσιάσουν και δυναμικές λύσεις Channel Manager, αφού για δεύτερη χρονιά θα συμμετέχουν οι εταιρείες Primal Res και Hotel Availabilities, που θα δώσουν νέες ιδέες στη διανομή του ξενοδοχειακού προϊόντος. Παράλληλα, τόσο η συμμετοχή της εταιρείας Cosmores που θα παρουσιάσει μια νέα σειρά εργαλείων, όσο και η νέα προσθήκη του premium digital sales γραφείου, Eyewide, αλλά και οι καινοτόμες in-hotel λύσεις της Euroaxes, θα δώσουν στους επισκέπτες ακόμη περισσότερες ιδέες για την αύξηση των πωλήσεών τους. Συγχρόνως, το ξενοδοχειακό περιεχόμενο συνεχίζει να παίζει καθοριστικό ρόλο στην online προώθηση, με το Travel by Interest να παρουσιάζει μια σειρά από νέες content προτάσεις, καθώς και την Hotel Genius που ενισχύει τη συνεχή ανανέωση της εικόνας των ξενοδοχειακών websites αλλά και τη συνολική digital υπόσταση του ξενοδοχείου.
Διεθνή Brands και Νέες εταιρείες δίνουν περισσότερα εργαλεία στους Ξενοδόχους
Για πρώτη φορά θα εμφανιστεί στην έκθεση και το παγκόσμιας εμβέλειας brand, OTA Insight, που θα παρουσιάσει τα νέα digital ξενοδοχειακά εργαλεία συλλογής πληροφοριών που ενισχύουν τις πωλήσεις των ξενοδοχείων, με τα στελέχη του να έρχονται σε άμεση επαφή με τους επισκέπτες της έκθεσης. Σε αντίστοιχη λογική, η εδραιωμένη εταιρεία About Hotelier θα συμμετέχει στο ειδικό section της έκθεσης με νέα εργαλεία digital marketing, και προτάσεις που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του κοινού. Στις νέες προσθήκες εταιρειών, η έκθεση θα υποδεχθεί φέτος 2 ανερχόμενες εταιρείες στο κομμάτι του management και των πωλήσεων, την εταιρεία Lamway και την εταιρεία Hotelising, ενώ η σταθερή πλέον συμμετοχή της εταιρείας Kihli αναμένεται να δώσει λύσεις διαχείρισης και σε μικρότερης κλίμακας πολυτελή ξενοδοχεία.
Τα Workshops φέρνουν στο επίκεντρο την ανάπτυξη των πωλήσεων
Επιπροσθέτως της συμμετοχής μερικών από τις κορυφαίες εταιρείες στον χώρο των ξενοδοχειακών πωλήσεων, έμφαση δίνεται και στη διοργάνωση workshops που παρουσιάζουν τις νέες τάσεις της ξενοδοχειακής αγοράς. Εκτός από τα καθιερωμένα workshops της WebHotelier, το workshop stage τού 100% Hotel Show θα φιλοξενήσει ενδιαφέρουσες θεματολογίες, όπως «Οι Τρόποι Αύξησης του Online Revenue ενός Ξενοδοχείου», αλλά και «Πώς τα Ελληνικά Ξενοδοχεία μπορούν να ανοίξουν Νέες Αγορές». Επίσης, θα αναλυθούν οι νέες τάσεις στο κομμάτι των Βιλών, αλλά και αρκετά θέματα σχετικά με το Design των Ξενοδοχείων.
Τέλος, στο ειδικό segment Services & Technology στην καρδιά του Digital & Sales Hub, σημαντική θα είναι και η παρουσία του Platinum Χορηγού της Έκθεσης, της εταιρείας Revival, που θα παρουσιάσει όλες τις τελευταίες τάσεις στον τομέα των Ξενοδοχειακών Χρηματοδοτήσεων.