Για την τουριστική αξιοποίηση του Μεγάλου Περιπάτου, τις δυνατότητες ανάδειξής του ως τουριστικής εμπειρίας και τις προκλήσεις που δημιουργεί για την πόλη συζήτησαν ο Δήμος Αθηναίων, η Marketing Greece και φορείς του Τουρισμού κατά τη διάρκεια παρουσίασης του Στρατηγικού Σχεδίου στο Δημαρχιακό Μέγαρο της Αθήνας.
Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουριστικής Ανάδειξης του Μεγάλου Περιπάτου, εκπονήθηκε από την Marketing Greece και παρουσιάστηκε σε σημαντικούς εκπροσώπους τουριστικών φορέων.
Στη διαβούλευση έλαβαν μέρος ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), κ. Γιάννης Ρέτσος, ο πρόεδρος του HATTA, κ.Νικόλαος Κελαϊδίτης, το μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου Διπλωματούχων Ξεναγών, κα Σοφία Θεωνά, ο πρόεδρος της
Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ), κ. Άρης Μαρίνης, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων Υπαίθριων Δραστηριοτήτων Αναψυχής (ΣΕΤΕΥΔΑ), κ. Στέφανος Σιδηρόπουλος, η εκπρόσωπος του HAPCO, κα Ράνια
Λάμπου και η διευθύντρια της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής και Αργοσαρωνικού, κα Λία Φαληρέα.
Ο δήμαρχος Αθηναίων, κ. Κώστας Μπακογιάννης ανοίγοντας την εκδήλωση αναφέρθηκε στον Μεγάλο Περίπατο τονίζοντας ότι πρόκειται για μία σπουδαία επένδυση για την Αθήνα και τους ανθρώπους της και μίλησε για τον σχεδιασμό που γίνεται ώστε ο Μεγάλος Περίπατος να αποτελέσει, εκτός των άλλων, σημαντικό μέσο για τη διάχυση των τουριστικών ροών σε περισσότερα σημεία της Αθήνας και για να συμβάλει στον εθνικό
τουριστικό στόχο, να αυξήσουμε τη διάρκεια παραμονής των επισκεπτών μας, όταν η κρίση της πανδημίας θα έχει αντιμετωπιστεί.
Το Στρατηγικό Σχέδιο ενίσχυσης της ταξιδιωτικής ταυτότητας μέσω των παρεμβάσεων του Μεγάλου Περιπάτου, στο μητροπολιτικό κέντρο της Αθήνας παρουσιάστηκε διεξοδικά από την διευθύνουσα σύμβουλο της Marketing Greece, κα Ιωάννα Δρέττα.
Μιλώντας για τις σημαντικές ευκαιρίες που δίνει το έργο στην τουριστική αναβάθμισης της πόλης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στη βελτίωση της προσβασιμότητας και της συνολικής εμπειρίας του επισκέπτη καθώς:
• Έχει τη δυνατότητα να μετατρέψει τμήματα του κέντρου της Αθήνας από σημεία διέλευσης
σε “προορισμούς”, αποδίδοντας πολύτιμο, δημόσιο χώρο στον επισκέπτη
•Αυξάνει τους χώρους πρασίνου, μειώνει την ατμοσφαιρική ρύπανση και τα επίπεδα θορύβου, δημιουργώντας μια πόλη πιο φιλική και ελκυστική
•Ενθαρρύνει τρόπους μετακίνησης εναλλακτικούς του ΙΧ και ιδιαίτερα το ποδήλατο, φέρνοντας την Αθήνα πιο κοντά στο ισχυρό cycling culture χωρών της
•Βελτιώνει την προσβασιμότητα και κάνει την πόλη πιο φιλική σε επισκέπτες ΑΜΕΑ