Expedia: Το προφίλ των Αμερικανών και Καναδών τουριστών



Περισσότερες ταξιδιωτικές προσφορές και περιεχόμενο με συναρπαστικές εικόνες και πληροφορίες σχετικές με τα αξιοθέατα και τις δραστηριότητες και εμπειρίες που προσφέρει ένας προορισμός, συμβουλεύει η Expedia τις επιχειρήσεις που θέλουν να προσελκύσουν περισσότερους Αμερικανούς και Καναδούς τουρίστες.

 

Αυτό προκύπτει από έρευνα της εταιρείας σε 2000 ΒορειοΑμερικανούς, στην οποία αναδεικνύονται οι ταξιδιωτικές συνήθειες των δύο λαών, οι λόγοι που ταξιδεύουν καθώς και ο τρόπος που σχεδιάζουν το ταξίδι τους.

Σε γενικές γραμμές, οι λαοί της Βόρειας Αμερικής δίνουν μεγάλη σημασία στο ποσό που θα δαπανήσουν κατά το ταξίδι τους και αναζητούν προσφορές μέσω διαδικτύου.

Ωστόσο, δεν αποφασίζουν μόνο λόγω της τιμής αλλά λαμβάνουν παράλληλα υπόψη τους τις κριτικές και τις αξιολογήσεις καθώς και την πληροφόρηση που παρέχεται από προορισμούς και ταξιδιωτικούς οργανισμούς.

Πληροφορίες αναζητούν μέσα από μηχανές αναζήτησης και τις κρατήσεις τους τις κάνουν μέσω διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων (OTAs).

Προτιμούν να ταξιδεύουν με αεροπλάνα, να μένουν σε ξενοδοχεία και έχει μεγάλη σημασία γι’ αυτούς οι δραστηριότητες που θα κάνουν στο ταξίδι τους.

Περισσότερα ταξίδια οι Αμερικανοί – μεγαλύτερης διάρκειας οι Καναδοί

Κατά μέσο όρο, Αμερικανοί και Καναδοί πραγματοποιούν περίπου 3 ταξίδια το χρόνο.

Οι Αμερικανοί πραγματοποιούν περίπου 2,2 ταξίδια περισσότερα από τους Καναδούς, ωστόσο οι Καναδοί πραγματοποιούν μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια από τους Αμερικανούς καθώς μένουν στους προορισμούς 8,7 ημέρες κατά μέσο όρο ενώ οι Αμερικανοί 6,7 ημέρες.

Επίσης, οι Καναδοί είναι πιο πιθανόν να ταξιδέψουν εκτός των συνόρων της χώρας τους, σε ποσοστό 59% σε αντίθεση με τους Αμερικανούς που το αντίστοιχο ποσοστό είναι 18%.

Ωστόσο, τόσο οι Αμερικανοί όσο και οι Καναδοί προτιμούν το αεροπλάνο για τις μετακινήσεις τους σε ποσοστό 61%.

Αναψυχή και επίσκεψη σε συγγενείς και φίλους

Οι Βορειοαμερικανοί (Καναδοί και Αμερικανοί) ταξιδεύουν με σκοπό την αναψυχή κατά κύριο λόγο ενώ ο δεύτερος σημαντικότερος είναι για να επισκεφθούν συγγενείς και φίλους.

Δημοφιλές κατάλυμα είναι και για τους δύο το ξενοδοχείο, καθώς το επέλεξαν το 63% των Αμερικανών και το 55% των Καναδών ενώ πολύ χαμηλά ποσοστά εμφανίζουν τα καταλύματα βραχυχρόνιων μισθώσεων.

Αμερικανοί και Καναδοί δαπανούν το μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιωτικού τους προϋπολογισμού σε ξενοδοχεία, σε πτήσεις και φαγητό ενώ τα ψώνια και τα αξιοθέατα καταλαμβάνουν το 9-10% των εξόδων τους.

Πότε πραγματοποιούν κρατήσεις

Όσον αφορά τις κρατήσεις, τόσο Αμερικανοί όσο και Καναδοί κλείνουν 1-3 εβδομάδες πριν το ταξίδι σε ποσοστό 35% ενώ το 30% δήλωσε ότι μπορεί να προβεί σε κράτηση ακόμη και εντός μίας εβδομάδας πριν το ταξίδι.

Το 52% Αμερικανών και Καναδών σκέφτονται να επισκεφθούν δύο ή περισσότερους προορισμούς κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

Αναζήτηση μέσω μηχανών αναζήτηση κράτηση μέσω OTAs

Το 62% αναζητά πληροφορίες μέσω μηχανών αναζήτησης στο διαδίκτυο και το 59% επισκέπτεται Διαδικτυακούς Τουριστικούς Πράκτορες (OTAs). Ωστόσο, το 35% των Αμερικανών επισκέπτεται απευθείας τις ιστοσελίδες των ξενοδοχείων.

Όταν έρχεται όμως η ώρα να κάνουν την κράτησή τους, οι OTAs υπερτερούν έναντι των άλλων καναλιών διανομής καθώς οι μισοί Βορειοαμερικανοί κάνουν την κράτησή τους μέσω αυτών.

Παράλληλα με τα διαδικτυακά κανάλια πληροφόρησης και κρατήσεων, το 59% των Αμερικανών και Καναδών επηρεάζονται από συγγενείς και φίλους κατά την επιλογή του προορισμού και το σχεδιασμό του ταξιδιού.

Στη συντριπτική πλειονότητά τους (91%), Αμερικανοί και Καναδοί αναζητούν ταξιδιωτικές προσφορές πριν κλείσουν το ταξίδι τους και παράλληλα συμβουλεύονται (86%) ιστοσελίδες με αξιολογήσεις και κριτικές, όπως το Trip Advisor, καθώς και πληροφορίες από προορισμούς και τουριστικές επιχειρήσεις πριν πάρουν την τελική απόφαση.

Σημαντική προτεραιότητα των Αμερικανών και Καναδών αποτελούν οι δραστηριότητες που θα κάνουν στο ταξίδι και κατόπιν οι μοναδικές εμπειρίες που θα ήθελαν να αποκτήσουν μέσα από αυτό.