Τα τελευταία χρόνια υπάρχει έντονη παρουσία του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής σε εκθέσεις και επιχειρηματικές εκδηλώσεις στις χώρες των Βαλκανίων. Ποιες είναι οι ευκαιρίες που παρέχουν οι αγορές αυτές για τη Χαλκιδική και ποια τα αποτελέσματα των προσπαθειών αυτών μέχρι στιγμής;
Η Χαλκιδική από το 2003 που προσέγγισε αυτές τις αγορές είδε μία αύξηση στην επισκεψιμότητα οδικά τουλάχιστον 300 χιλιάδων τουριστών από τις 4 χώρες. Ιδιαίτερα από το 2007 – 2011 ήταν από τις πιο ισχυρές παρουσίες σε αριθμό διανυκτερεύσεων, κάνοντας σαιζόν για 110 ημέρες.
Αποτέλεσμα αυτού είναι :
α) ο νομός να είναι η πρώτη επιλογή για Ελλάδα σε όλα τα τουριστικά γραφεία καθώς και στο διαδίκτυο
β) να υπάρχει διασπορά διανυκτερεύσεων σε ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών, σε ενοικιαζόμενα δωμάτια ακόμη και στα camping.
Τι προκλήσεις αντιμετωπίζετε στην προσέγγιση των αγορών αυτών?
α) η βελτίωση των οδικών συνδέσεων: Σερβίας – Σκοπίων, Ρουμανίας – Βουλγαρίας μέσω κονδυλίων της Ε.Ε.
β) η σύνδεση με κάθετη οδό της Εγνατίας με τη Χαλκιδική
γ) η πλήρης ανακαίνιση των συνοριακών σταθμών Ευζώνων, Προμαχώνα, Εξοχής Δράμας.
δ) η ενίσχυση με προσωπικό τη θερινή περίοδο των ελεγκτικών οργάνων
ε) η συγκέντρωση στατιστικών για τις αφίξεις και αναχωρήσεις
Πιστεύετε ότι η στροφή προς νέες τουριστικές αγορές, πλην των παραδοσιακών, είναι αναγκαία για την ανάκαμψη των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων;
Ποιοί είναι οι στόχοι σας για τα επόμενα χρόνια και με τι ενέργειες θα επιδιώξετε την επίτευξή τους;
Οι στόχοι του Οργανισμού είναι να διατηρήσει την ομόνοια των εταίρων, την αύξηση των εσόδων μέσω νέων συνδρομητικών μελών, να ενισχύσουμε τη διαδικτυακή μας παρουσία, να προσθέσουμε νέα γραφεία δημοσίων σχέσεων π.χ. Πολωνία και να διατηρήσουμε της Γερμανίας, Βρετανίας, Ιταλίας, Τουρκίας. Να συνεργαστούμε στενά με την Marketing Greece για καλύτερη τεχνοκρατική προσέγγιση των αγορών και δημιουργία οικονομίας κλίμακος στις προωθητικές ενέργειες.